Als je geen honger hebt dan hoeft het niet. Misschien lekker voor morgen bewaren.
En als bedrijf dienen we daar dan normaal op te reageren he. Echt verschrikkelijk.
Ik vraag me serieus af wat voor mensen dar zijn? Laatst vroeg iemand van welke rijst de rijstmeel in een salade was gemaakt, van zilvervliesrijst of volkorenrijst. Maar even serieus, wie boeit dat en wie vraagt zoiets?!
Ja lekker voor op kantoor
Ik zou het wel eten, iig vandaag. Zoveel voedingsstoffen heb je niet op en tis maar paprika, das gewoon goed voor je.
Ik heb net per ongeluk pasta van een week oud gegeten ipv de pasta van gisteren. Shitttttt en heb een belangrijke afspraak morgen. Hoe erg moet ik me zorgen maken?
1 dagje wat minder voedingsstoffen kan geen kwaad toch. Waarom zou je dan iets op gaan eten als je geen honger hebt. ( dit klinkt zo gemeen als ik het typ maar zo bedoel ik het niet )
Hm ja ik werk niet bij webcare en als t inhoudelijke vragen zijn over producten worden die doorgezet naar de afdeling kwaliteit, waar ik dus zit
Extra douche kan nooit kwaad! Ik zou het gewoon voorzien als het zo eenvoudig kan!
Ah nee hoor klinkt niet bot. En ik ken mezelf en vind dat de volgende dag niet lekker meer dus dan zou ik het weggooien. En tis niet dat ze het met tegenzin eet en dan denk ik ja de kans is er ook nog dat je anders vannacht cravings krijgt.
Van een mug ofzo?
Jaa daar heb je ook wel gelijk in haha.
Jaa, ik heb al zoveel soorten chips op in mān leven haha. Baal nog steeds dat M&S hier weg is, die hadden zoveel leuke smaken.
Weet je, af en toe denk ik dat het soms best wel eens goed zou zijn als mensen een uurtje per week in staat konden zijn om de (positieve) gedachten van anderen te lezen. Ik hoor zovaak mensen dingen over zichzelf en hun uiterlijk zeggen waarvan ik vind dat het niet klopt en waarvan ik redelijk zeker ben dat andere mensen het ook niet vinden kloppen.
Ik volg je op insta en ik heb nog nooit gedacht dat je lelijk, raar of dik bent. Je hebt juist een heel open vriendelijk gezicht met iets zachts erover. Je lijkt me benaderbaar. Je zit in de knel met je gewicht, maar dat is absoluut niet wat ik zie: ik zie vooral leuke jurkjes voorbijkomen op iemand die dr best doet.
Ik ben er vandaag achter gekomen dat een oude date van mij door een ongeluk is overleden. Ik heb hem ruim 1,5 jaar niet gezien maar ik voel me er echt vreemd onder. Ondanks dat het uiteindelijk niet werkte tussen ons,heb ik toch weken in zijn armen op de bank gelegen en ben ik veel met hem omgegaan en nu is ie er niet meer? Zo onwerkelijk, mijn hoofd is echt soep.
Ik ga dit weekend hetzelfde doen, haha. Heb ze ook wel lang niet gezien dus kijk er echt naar uit om ernaartoe te gaan. Zo lekker soms! <3 Geniet ervan.
Wat lief, ik heb tranen in mn ogen
Dankjewel!! ļø
Irritatie nr1: mensen die het een persoonlijke prestatie vinden om bruin te worden.
Krijg daarvan echt de neiging om te gaan meppen. Vooral de mensen die dan heel lacherig gaan doen (haha, kijk hoeveel bruiner ik ben haha ). Alsof je er zelf ook maar enige invloed op hebt hoe snel en hoe bruin je wordt.
Ben alleen thuis met bier op en dans kei hard door het huis op de foute nummers van Q-music. Hoop maar dat mensen vanaf buiten me niet te goed kunnen zien. Wel gezellig zo.
Ik woon in een studentencomplex in een studio voor mān rust maar boven mij wonen een stel verenigingmensen in en gedeelde gang, en hun muziek is onmenselijk hard. Hallo het is tentamenweek, doe even normaal zeg.
Dit! Ik weg altijd maar meteen dat ik nooit erg bruin wordt en dat ik niet zo houd van bakken en bradenā¦