Geen probleem
Ik krijg ook elke keer weer als ik een jurkje aan heb, ‘jij kan wel wat zon gebruiken!’. Snap de opmerking echt nooit. Waarom moet het allemaal maar zo bruin mogelijk?
Ik vertelde laatst aan iemand dat ik iedere ochtend spf50 opmeer en 3 flessen zonnebrandcrème in de zomer leegsmeer en dan is de standaard vraag ook of ik zo snel verbrand en dan zeg ik ook uhm nee maar ik wil liever geen huidkanker
Soms heel.soms, denk ik echt. HOUD JE BEK MAN. Misschien wil.ik wel zo wit zijn. Optyfen oma
Maar dat zeg ik dan weer niet
Zo lelijk vind ik dat. Mijn familielid was al wat ouder en had dat ook. Zij en haar zussen vonden het heel normaal om echt uren per dag in de zon te liggen. En dan bijvoorkeur nog ingesmeerd met olie ook. Echt waanzin. Best verbazingwekkend dat niemand is overleden aan huidkanker.
Ahh lief dat je het vraagt haha ging goed. Er werd wel vreemd gekeken toen ik perzikken op de bbq legde haha maar voor de rest vonden ze alles heel lekker.
( had liever bij sommige dingen nog een pepertje gedaan en wat meer groente op de bbq willen leggen maar goed je kan niet alles hebben haha)
Ik heb heul veul wondvocht onder een dichte wond zitten. Zit nu al dagen te wachten totdat de boel weer opengaat. Zou fijn zijn als de druk eraf is, maar bovenal wil ik zien hoeveel er precies uitkomt. Volgens mij wordt dat epic!
Ik heb al drie dagen alleen maar koud water en word helemaal gek. En ik haat mijn huisbaas die zei dat het vandaag gemaakt zou worden en vervolgens niks laat horen.
Ik zie dat iedereen bij Ed Sheeran zit.
Ik denk dat je op een mug bent gaan liggen
Ja het is hier gezellig Ed deelt hapjes uit enzo. Waar ben jij?
Inlevingsvermogen?
Mensen die graag littekens, putjes, huidaandoeningen, melkflessen of weet ik het willen verbergen bestaan ook. En die hebben het misschien ook wel pleures heet - kuch ja ik dus.
Alhoewel ik ook weg drijf in mijn bikini, heb het gevoel dat die kleding erg weinig verschil maakt, het zorgt alleen voor een comfortabeler gevoel bij mijzelf dus ja. Team lange mouw en lange broek maar ja, voor de duidelijkheid, ik heb het ook bloedheet.
En ik kan niet wachten op de herfst winter kerst sneeuw truien warme choco loooove it
Ik ben niet uitgenodigd. Kut kliekjes van Ed.
Kennen jullie ook van die momenten waarop alles lijkt te kloppen? Ik liep net op het station en bij de fietsen stond een jongen die ik vaag ken. Ik weet niet waarom, maar ik wíst gewoon dat zijn fiets gestolen was. Dus ik vroeg ‘Hey, is je fiets gestolen? Lift nodig?’
En toen heb ik hem naar huis gebracht… als toeval niet bestaat, wat is dit dan?
Ik was vorig jaar bij Ed Sheeran, zou zo nog tien x gaan
En wat is wifi toch irritant aaaargh. Omdat ik weer perse een iPhone wilde ben ik van unlimited naar 10GB gegaan, in principe meer dan genoeg als ik thuis en op werk wifi gebruik. Maar die valt zo vaak weg of sloom, die problemen had ik never nooit met gewoon 4g dus dat is wel echt balen.
Oh ja en ik was aangenomen voor de baan waarover ik schreef maar voor minder uren san verwacht en heb nee gezegd. Nu voel ik me volwassen ofzo.
Ik val je ook niet aan en ik vind het heel goed van je. Maar er zijn heel veel mensen die zich er fijner bij voelen om zich “”te verstoppen”” en die ook gek worden van de oordelen daarover. Leef en laat leven haha.
Toelichting: ik heb de keuze tussen gadver wat heb je op je benen of omg heb je het niet warm met je lange broek. Dan kies ik toch voor nr 2 maar ik wacht op de dag dat ik naar buiten kan ZONDER commentaar te krijgen
Ed Sheeran was zooooo ontzettend vet. Nog vetter dan vorig jaar, en ook nog eens Robbie Williams:heart_eyes_cat:
Ik heb Netflix op mijn fossiel van een TV weten te installeren. Na vandaag heb ik echt geen sociaal leven meer en heb ik pas in 2021 (misschien) een summer body, ha ha.
Ik wil gaan slapen en stap relaxed in bed met mn telefoon in mn handen, zie ik ineens dit op mn hoofdbord
Ik schrok me de pleuris. Voel nu natuurlijk overal kriebels die er niet zijn
O m g