Wjekw-archief 1

Fuck deze mensen hebben een vijfling. :scream::scream::scream:

4 likes

Ik ben zo niet moe gewoon. Ook heb ik een spiertje verrekt in mijn schouder/ nek, dus ik lig ook niet echt chill.

Ik ging slapen en had al wat spierpijn maar om 1 uur werd ik wakker met koorts en kan gewoon amper bewegen

Ik heb zoveel dorst maar ik heb gewoon geen kracht om uit bed te gaan en iedereen staat pas over 3/4 uur op :weary::weary::weary::weary: voel me zo zielig nu

Mwieppp ik moet nu eigenlijk mijn sollicitatie voorbereiden maar wil niet

Ik was heel enthousiast tegen m’n kat aan het praten, tot ik me realiseerde dat de deur open stond. Toen ben ik toch maar wat zachter (en minder enthousiast) tegen d’r gaan praten. :joy:

Heel lang er is eerst nog een ontgroening.
Nee volgens mij moet je even aan de moderators vragen of je towgelaten mag worden ofzo iets.

3 likes

Mijn trein rijdt niet dus kan 20 min van de zon genieten :grin:

Dat ik zometeen in een overvolle trein zit probeer ik maar even te vergeten!

4 likes

Dat vind ik een mooie instelling om de dag mee te beginnen! Geniet vd zon en succes in de trein zo!

5 likes

Zoiets zeg ik ook en zeker nu (in mijn situatie) zijn mensen helemaal stil. Heeft wel effect :sweat_smile:

1 like

De conclusie is af yassssss nu nog even de inleiding herschrijven en dan is de thesis KLAAAAAAR. 27500 woorden :’)

13 likes

Vandaag is dan eindelijk de bruiloft van mijn schoonzusje! Zoveel zin in! Ben echt zo benieuwd haha, ben nog nooit naar een bruiloft geweest.
Ga zo eerst naar de kapper om mijn haar te laten doen en dan maar hopen dat ik tevreden ben over de makeup die ik zelf ga doen haha.

13 likes

Ik heb 3 weken vakantie! Volgende week vrijdag vlieg ik naar Italië voor 1,5 week relaxation. Nu een week thuis doen waar ik door t jaar heen niet aan toe kom.

Nu alleen nog bedenken wat dat is

18 likes

Vandaag wordt een lange werkdag ben ik bang, maar vanavond lekker uiteten :blush:

Ik ben heel spontaan gisteren toch naar Ed Sheeran gegaan! Er was Om 18:30 een kaartje over bij een groepje dat ik ken, dus meteen de trein ingestapt en daarheen gereisd!
Was vet hoor, ik ben geen die-hard fan maar vond deze show wel echt goed :slight_smile:

9 likes

Ruim een maand geleden. Ik kwam thuis van vakantie en was een beetje aan het chillen en Facebookstalken in de trant van ‘hoe is het nu met …?’ en toen zag ik allerlei condoleanceberichtjes op zijn profiel.

Als hij kleiner is, is de kans dat hij Lyme heeft ook veel kleiner. Ze worden niet zwart als ze veel bloed hebben, maar het zijn verschillende stadia: larve, nimf en adult. Zie plaatje in de link :blush: https://www.tekenradar.nl/teken/teken

Zoals je het net omschreef klonk het als een larve, de kleinste vorm, en die dragen bijna nooit Lyme bij zich.

1 like

Mooi kut. Zijn ze allemaal op? Ik hoop dat je komt waar je moet zijn!

Succes en veel plezier!

1 like

Ondanks dat ik het niet hard geroepen heb, heb ik hetzelfde gevoel!

haha ik ook!

1 like