Ik zie dat iedereen bij Ed Sheeran zit.
Ik denk dat je op een mug bent gaan liggen
Ja het is hier gezellig Ed deelt hapjes uit enzo. Waar ben jij?
Inlevingsvermogen?
Mensen die graag littekens, putjes, huidaandoeningen, melkflessen of weet ik het willen verbergen bestaan ook. En die hebben het misschien ook wel pleures heet - kuch ja ik dus.
Alhoewel ik ook weg drijf in mijn bikini, heb het gevoel dat die kleding erg weinig verschil maakt, het zorgt alleen voor een comfortabeler gevoel bij mijzelf dus ja. Team lange mouw en lange broek maar ja, voor de duidelijkheid, ik heb het ook bloedheet.
En ik kan niet wachten op de herfst winter kerst sneeuw truien warme choco loooove it
Ik ben niet uitgenodigd. Kut kliekjes van Ed.
Kennen jullie ook van die momenten waarop alles lijkt te kloppen? Ik liep net op het station en bij de fietsen stond een jongen die ik vaag ken. Ik weet niet waarom, maar ik wíst gewoon dat zijn fiets gestolen was. Dus ik vroeg ‘Hey, is je fiets gestolen? Lift nodig?’
En toen heb ik hem naar huis gebracht… als toeval niet bestaat, wat is dit dan?
Ik was vorig jaar bij Ed Sheeran, zou zo nog tien x gaan
En wat is wifi toch irritant aaaargh. Omdat ik weer perse een iPhone wilde ben ik van unlimited naar 10GB gegaan, in principe meer dan genoeg als ik thuis en op werk wifi gebruik. Maar die valt zo vaak weg of sloom, die problemen had ik never nooit met gewoon 4g dus dat is wel echt balen.
Oh ja en ik was aangenomen voor de baan waarover ik schreef maar voor minder uren san verwacht en heb nee gezegd. Nu voel ik me volwassen ofzo.
Ik val je ook niet aan en ik vind het heel goed van je. Maar er zijn heel veel mensen die zich er fijner bij voelen om zich “”te verstoppen”” en die ook gek worden van de oordelen daarover. Leef en laat leven haha.
Toelichting: ik heb de keuze tussen gadver wat heb je op je benen of omg heb je het niet warm met je lange broek. Dan kies ik toch voor nr 2 maar ik wacht op de dag dat ik naar buiten kan ZONDER commentaar te krijgen
Ed Sheeran was zooooo ontzettend vet. Nog vetter dan vorig jaar, en ook nog eens Robbie Williams:heart_eyes_cat:
Ik heb Netflix op mijn fossiel van een TV weten te installeren. Na vandaag heb ik echt geen sociaal leven meer en heb ik pas in 2021 (misschien) een summer body, ha ha.
Ik wil gaan slapen en stap relaxed in bed met mn telefoon in mn handen, zie ik ineens dit op mn hoofdbord
Ik schrok me de pleuris. Voel nu natuurlijk overal kriebels die er niet zijn
O m g
hoe lang duurt het voordat je toegelaten wordt tot de ‘members only’ groep?
Wow, wat shit zeg Lijkt me niet meer dan begrijpelijk dat je je zo voelt. Is hij net overleden of al eerder en hoorde je het nu pas?
Op mijn werk vroegen ze nog vrijwilligers hiervoor haha zo schattig[quote=“Suvi, post:15542, topic:98, full:true”]
Ik weet niet of dit filmpje hier al is gedeeld maar: hahahaha
[/quote]
Edit: @Suvi haha sorry quoten ging even mis
Wanneer je 50 berichten hebt geplaatst
heb ik al gedaan en ook een bericht gestuurd naar ze. Ik klink erg ongeduldig, ik weet het. Maar vind het stiekem ook wel erg vervelend. Zit al jaren op EGF en nu dus ook hier. Ik heb periodes dat ik veel post en periodes waarin ik veel lees. Nu zit ik vooral in dat laatste.
Zo raar is dat, soms gaat het heel snel maar nu wacht ik nog steeds op iets van anderhalve maand geleden. Gelukkig gaat het bij jou sneller haha
Oh mijn hemel
Ik zou echt echt niet meer durven te slapen!
Oh bah dit had ik een tijdje terug ook. Ook bij mijn bed. Dacht echt omg hoelang is hij al op visite bij me… en straks zitten er nog meer verstopt.