Wjekw-archief 1

Ik heb echt zoveel zin in Berlijn. Helaas moet ik nog 2,5 maand wachten. Mijn eerste vakantie zonder mijn ouders :sweat_smile: en ook dus mijn eerste vakantie binnen een relatie. Ik vind het best wel spannend haha ondanks dat het zo dichtbij is enz.

Niet deze toch? https://www.youtube.com/watch?v=wN4Rbc6HSPY

Deze zoek ik altijd, thanks! Haha. (maar eh, Arabisch? :P)

JA thanks! En @Briseis die is ook leuk :smile:

Hier is de zon. Ik heb hem gejat.

1 like

Ik moet over ongeveer week een praatje houden tijdens een boekpresentatie, en ik heb geen idee wat ik moet zeggen (daarnaast ben ik ook altijd doodzenuwachtig voor praatjes). Het gaat om een boek dat de auteur zelf uitgeeft. Ik heb de redactie gedaan. Wat voor dingen zouden jullie interessant vinden om te horen
?

Mijn dochter had laatst een boekbespreking toen kreeg ze een 10!

Maar ik wil wel weten waar het boek over gaat. Bouw de spanning op, maar me nieuwsgierig!
Niet de clou uiteraard en een stukje voorlezen uit een goede passage.

Oh en mensen een vraag stellen. Vond de juf ook erg goed. :laughing:

Dit is ongeveer wat ik ook al in m’n hoofd had dus dat is fijn om te horen!

Ik heb een beetje een rare rol gehad, het was eigenlijk een combinatie van auteursbegeleiding, inhoudelijke redactie en ‘copy-editing’. Die unieke combi is al een praatje waard, eigenlijk, haha.

@Madam-Mikmak dat stellen van vragen kan nog best leuk zijn! :stuck_out_tongue:

1 like

Iets van chloorhexidine zuigtabletjes om zoveel mogelijk bacteriën in je keel uit te roeien (volgens mij niet bewezen effectief, maar alle beetjes helpen vast) en xylometazoline-neusspray om je slijmvliezen open te houden zodat je oor niet dicht gaat zitten en gaat ontsteken (niet langer dan een week gebruiken), en paracetamol zoals gezegd.

1 like

wil iemand het linkje met me delen uit het afvaltopic waar je kon bereken hoeveel cal je kon eten op en een dag? ik mag er nog niet in :innocent:

Ja en zij noemde haar chaotische, behoorlijk ongeordende, doch creatieve manier van werken ‘organisch’, wat ik ook wel een mooi eufemisme vind, haha

2 likes

Ik heb zo’n strakke broek aan dat ik ben bang dat ik er uit scheur. Op de kontnaad

1 like

Ik heb dat ooit gehad
Was naar

3 likes

Oh god. Wat heb je toen gedaan??

Een vestje erover geknoopt
Ik zag het toen ik ergens was en ik moest toen ook nog anderhalf uur met de trein en de bus, zo vervelend, maar zittend ziet niemand het

2 likes

Ik had hetzelfde (met dezelfde oplossing). Ik was zo blij dat het s avonds gebeurde en ik dus voor de zekerheid een vest bij me had.

Mijn broek zat trouwens prima en zakte juist een beetje af. Toen ik in de trein wou gaan zitten zonder de broek goed op te hijsen, was het ineens KRAK!

1 like

Ik heb het ebay-kattenshirt aan op het werk en voel me een beetje badass nu

9 likes

Ik dus echt 10 minuten een bakje kersen op het aanrecht gezet en ineens zie ik overal fruitvliegjes terwijl ik die nog nooit in huis heb gehad!
Waar komen die krengen vandaan zo snel :mad:

Waarom willen mensen mijn verjaardag vieren terwijl ik dit zelf absoluut niet wil?! En ik me daardoor bijna verplicht voel om het wel te doen? En dus alsnog het huis sta schoon te maken voor het geval er wél iemand langs komt.

Nee. Ik wil vanavond geen visite en menselijk contact. Ik vind niks speciaals aan deze dag.

Dan gewoon zeggen dat het grootste verjaardagcadeau dat je kan krijgen is dat je vanavond gewoon lekker thuis alleen bent :wink:

1 like