Wjekw-archief 1

Love deze

Ik snap zo goed wat je bedoelt! Ik ben volgende week jarig en heb er echt issues mee en iedereen vind maar dat ik me overheen moet zetten maar het is mijn fucking verjaardag?
Lekker doen wat je zelf wilt en waar jij je happy bij voelt! En gefeliciteerd x

Het is echt koud hier!! Ik kan me niet voorstellen dat het later vanmiddag 27 graden wordt? Ik bevries zowat met m’n lange broek en lange mouwen shirt in deze wind

Precies dit inderdaad. Het is jouw verjaardag. Dus jouw dag. Dus ook jouw keuze wat je wilt doen. Maar mensen lijken dit echt niet te begrijpen…

Alvast gefeliciteerd! :kissing_smiling_eyes: en dankjewel!

1 like

Dit is inderdaad wel een goede. Thanks! :muscle:t2:

Gezellig!

1 like

Kan dat gewoon op je werk? Ik ben aan het forummen…

Haha zo noemt mijn scriptiebegeleider zichzelf ‘associatief’.
Ik noem het hak-op-de-tak maar soit.

1 like

Ik denk dat het aan degene gericht wordt die er het langst woont, zou dat kunnen in jullie geval? Misschien kun je contact opnemen met de gemeente en vragen of het volgend jaar op jouw naam gezet zou kunnen worden?

Wel vervelend voor nu, ik snap dat jij niet voor die kosten op wil draaien. Ik kan me bijna niet voorstellen dat er niet eerder een rekening op haar naam binnengekomen is, die moet ze dan haast wel over het hoofd gezien hebben of per ongeluk hebben weggegooid ofzo…

Nou. Kreeg zojuist een email dat ik een N/A heb gekregen aka ik was niet aanwezig tijdens de toets. Ik fucking wist het gewoon. Direct gebeld/ellenlange email gestuurd maar mevrouw is op vakantie tot eind juli. Echt DEZE FUCKING SCHOOL :face_with_symbols_over_mouth:

Ik heb dat al 4 x gehad, idd altijd vestje ervoor. (was trouwens slijtage altijd, maar precies bij mn bil)

1 like

Iemand geïnteresseerd om met mij naar het Florence and the Machine concert in Rotterdam te gaan op 25 maart? :smirk:
En me dan gezelschap te houden terwijl ik niet meer thuis kom met het ov lol

2 likes

Nu lekker in de zon chillen, fijn om eindelijk een tuin te hebben

You’re not alone :roll_eyes: hahah ik heb er ook last van. Vooral als ik in de zon loop, in de schaduw is het best fris.

1 like

Voor mensen die wel eens uit hun broek zijn gescheurd terwijl je broek afzakt. Als je broek afzakt betekend dat niet altijd dat de broek te groot is. Soms is je broek dan juist te klein.

1 like

Zeg @Beautician
Doet jouwe dit ook?
https://v.redd.it/bzby602gnh611
:joy::joy::joy:

Mn huisgenoot (we delen de gemeenschappelijke ruimtes maar verder hebben we geen contact) appt me net dat ze haar kamer voor 1 maand wilt onderverhuren (omdat ze op vakantie gaat), en dat er volgende week dus een ander meisje komt voor een maand. En of ik het niet tegen de verhuurder wil zeggen omdat ze het daar niet heeft aangegeven omdat het ‘te veel geregel’ was.
Hm oke, ze heeft me niet eens voorgesteld aan dat meisje en het is nogal last minute. Dus ik ging even op de site van de verhuurder kijken en wat ze doet valt onder illegale onderverhuur, en als ze er achter zouden komen wordt het contract ontbonden + hoge boete.
Ik studeer zelf rechten en het gaat een beetje tegen mijn gevoel in om hierin mee te gaan nu, en ik wil gewoon echt geen problemen. Heb het tegen haar gezegd en hoop dat ze het goed oppakt :weary:

1 like

De hoofdhuurder toch? Iemand moet toch uiteindelijk eindverantwoordelijk zijn voor dat huis?

Nieuw record, lieve mensen!

27 likes

Hoeveel mensen zijn hier lid eigenlijk? Of kan ik dat zelf ook ergens zien?