Wjekw-archief 1

Thanks, ik ga hem opsturen! Kost €40 maar goed als je later in ellende ligt met lyme ben je je €40 dankbaar :biggrin:

Hoe doen mensen dit als je vaak gaat wandelen? Je kunt toch niet de hele zomer in lange broek en shirt lopen? Ik had nu een lange broek met een gat bij de knie aan en precies op m’n knie zat ie :frown:

Ja toen ik als kind vroeger heel veel in de duinen kwam was het advies toch wel een lange dunne broek en hoge sokken, desalniettemin is er echt weinig kans op de ziekte als je hem binnen 24 uur van je lichaam haalt.

Gewoon na iedere keer een tekencheck doen en eruit halen. Ik heb er elke dag wel minstens 1 aangezien ik veel veldwerk doe en met de hond wandel. Besmetting vindt pas plaats na 36 uur, maar voor veiligheid wordt vaak 24 uur aangehouden.

Pararius houd ik inderdaad elke dag in de gaten. Wel fijn om te horen dat het jou zo gelukt is. Heel erg bedankt!

@Ohappyday jij ook, dankjewel!

Ahjo dat was eerst mijn plan, maar ik ga nu naar de stad waar ik ben opgegroeid (dus niet Gent) :wink: Anders konden we een mini forummeet doen!

Man wat ben ik trots op mijn kleine meid (8)
Ivm niet doorkomen van tanden moest haar melk-hoektanden getrokken worden.
Prima! (Ze heeft al een tandartsverleden helaas)

Ja het is naar en vervelend, maar zonder een traan en met alle rust zijn die twee jongens eruit gehaald.
En tussendoor ook nog vragen, wat is dat? Kanjer!

Ben er zelf slechter aan toe denk ik. Waar is die borrel :confounded:

13 likes

Ahh jammer! Maar veel plezier vanavond! :grin: :belgium:

Ben nu aan het bijlezen maar: nee niet zo laat afgelopen maar er is altijd uitloop en ik moet naar Limburg vanaf Rotterdam. Een slaapplek vinden is veel beter maar ik ken er niemand

Ik zit in de bieb en ik zit echt uit mijn neus te vreten. En ik moet nog 5 uur!!!
En het is koud in de bieb

ik had zonet een presentatie en straks pas later op de middag weer eentje. nu had ik iets van de kruidvat gehaald voor tegen de zenuwen, deze had ik nog nooit eerder gebruikt en ook niet ff getest ofzo natuurlijk… nu ben ik me toch een partij MOE. maar echt zo moe dat niks je meer kan schelen. ga straks ff denk ik even buiten zitten met mn ogen dicht? zo naar dit, moet er straks dus nog één maar weet echt niet hoe ik dan nog iets van energie en enthousiasme moet uitstralen

Ja zie je, ik denk bij dit soort dingen vaak dat ik me aanstel. Maar dan vraag ik andermans meningen en dan blijkt vaak dat ik eigenlijk veel eerder in actie had kunnen komen :joy: Het slaat inderdaad eigenlijk helemaal nergens op wat ze zeggen!
Heb maar direct gevraagd naar de meningen hierover op de facebook pagina van de flat, en ga dadelijk maar direct een mail sturen naar de organisatie. Wil dat het gefixt wordt…

1 like

Ahhhhh daarom lig ik al een paar dagen tot minstens een uur of 3 wakker!!!

Argh spuit ik zonnebrandcrème over mijn beauty hoekje. :’) Ik ben soms echt dom. Voordeel hieraan is wel dat ik nu alles een keertje goed schoon moet maken. En mocht je je afvragen hoe dit kan gebeuren… Ik stond ervoor toen ik het op mijn armen spoot en schuinbaar spoot ik het ineens de verkeerde richting op haha.

Ik ontvang na elk jaar een eindafrekening van de servicekosten. Als er posten lager zijn uitgevallen (in dit geval dus bijv kosten voor de glazenwasser) dan krijg ik dat geld terug. Werkt dat bij jouw verhuurder niet zo? Dan zou ik een afrekening van de servicekosten opvragen, misschien dat je daar dan verder iets mee kan.

1 like

Jij ook!

1 like

Wat heb je gehaald? Dit lijkt me namelijk best handig voor paniekerige momenten in de avond haha. Wel kut dat het voor jou nu niet een chill moment is. Succes met je presentatie straks!

1 like

Wat heb je gebruikt dan?
Klinkt als een fijn iets voor een slaapdienst :joy:

Haha, jij denkt precies hetzelfde!

1 like

Ik ga over 2 maanden weg bij mijn huidige baan. En van de 14 cliënten, ga ik alleen de oudste bewoner van 95 missen.
Die man is echt leuk als hij een goede dag heeft

1 like

Oh echt? Oh ik dacht dat het echt meteen al kon gebeuren. Dat stelt me wel gerust. Ik dacht al, als je boswachter bent of zo is het anders echt geen doen. Bedankt voor de reality check!