Wjekw-archief 1

Dankjewel!

Ik ga vanavond het WK kijken op een evenement (dus veel mensen) en ik keek de vorige wedstrijden gewoon thuis of bij vrienden. Nu wou ik dat blauwe jurkje dat ik laatst in het WAYWT-topic plaatste aandoen, maar ik maak me zorgen dat mensen gaan denken dat ik niet voor de duivels supporter? Maakt dit echt uit of kan ik gewoon in het blauw komen? Groetjes, verlegen bakvis

ja dtrh! haha weet alleen nog niet waar ik sta

1 like

Nu niks! Als hij er nog geen 24 uur zat heb je niet echt een probleem. Even in de gaten houden en als er een kring om komt naar de dokter. Je kan nu niks doen he!
O en schrijf de datum op en de plek waar de teek je beet

Hij was ook vrij klein, met een wit lichtbruin lijfje. Als hij volgezogen zit is hij zwart toch??

Vreselijk ik ben de grootste hypochonder en voel me alsof de lyme nu al opkomt

je kan altijd nog van die strepen op je gezicht met zo’n rollertje doen, dan is het mssn wat duidelijker?

Ik kom ook wel bier bij je halen! Laat maar weten waar je staat :sunglasses:

1 like

Ja dat is ook wel zo! Haha ik weet dat dit echt een onzin’probleem’ is hoor :stuck_out_tongue: En ik heb genoeg zwarte dingen om te dragen, maar ik wil gewoon dat blauw aan.

1 like

Ik heb eigenlijk niks/heel weinig in het rood of geel, maar strepen kan sowieso wel :relaxed:

Hoop dat we winnen vanavond :crossed_fingers:

Ik ook! :muscle::muscle::muscle:

1 like

Dat verschil echt per teek. Geen zorgen maken, gewoon op letten

Ik ben @Kurisu niet maar ik vind dit heel erg lief dat je zoiets aanbiedt aan haar!

2 likes

Voor diegenen die in Den Haag wonen; hoe zijn jullie aan jullie woonruimte gekomen?

Ik start in september met een baan in Den Haag, maar ik woon nu nog aan de andere kant van het land dus ik moet gaan verhuizen. Maar tot nu toe gaat de zoektocht naar een kamer/studio/appartementje nogal slecht. Ik ben dan geen student meer dus kom niet in aanmerking voor studentenwoning, ik verdien net te veel voor sociale huur maar niet genoeg om een normaal appartement te huren. Ik heb geen inschrijftijd bij woningcorporaties, in facebookgroepen komen er nu bijna alleen kamers voorbij van internationale studenten die hun kamer voor juli en augustus willen onderhuren en als ik reageer op woningen bij de site van makelaars krijg ik 9 van de 10 keer geen reactie, of de woning blijkt al verhuurd. Ik heb ook niet echt een netwerk in Den Haag, dus ik begin nu langzaam bang te worden dat ik niks ga vinden.

Wat lief!! Dankjewel :heart:️

1 like

Ik moet wachten op sollicitatie uitslag vanmiddag, ben zo zenuwachtig :frowning:

1 like

Haha oei die 7 jaar ga ik nooit redden. Wel heel fijn voor jullie!

Ik heb een budget van max 700 per maand incl, het liefst heb ik een een klein appartementje of studio maar ik ben ook al heel blij met een kamer. Waar op facebook zie jij dingen voorbij komen? Echt super lief als je dat zou willen doen!

Ik woon in een studentenflat. Het is best een mooi complex en we hebben in het contract staan dat om de zoveel tijd een ramenwasser komt.
Nou woon ik in een gebied waarbij er nog veel gebouwd wordt (in de directe omgeving; naast ons, tegenover ons etc.). Nou wordt al een jaar de ramen niet gewassen omdat ze daar niet aan willen beginnen vanwege alle verbouwingen waardoor de ramen sneller vies zijn.

Nou allemaal prima, maar ik betaal natuurlijk wel voor zo’n ramenwasser en tegelijkertijd kan ik nog nauwelijks mijn raam uitkijken zo vies zijn ze. Mag dit überhaupt wel of horen ze het geld er af te halen? Vind eigenlijk dat ze dit niet mogen maken, de huur is al hoog genoeg… Heeft iemand enig idee?

Maak je vooral geen zorgen Cozycute, je hebt hem er goed op tijd uitgehaald en de kans dat er nu iets ernstigs gebeurt is heel klein.

Maar als je toch nog bang bent kun je het beste even opzoeken waar je de teek hebt opgelopen
https://www.tekenradar.nl/

En anders zou je hem kunnen opsturen naar https://www.prohealth.nl/teek-opsturen/ dan checken ze voor je of het een besmette teek is of niet.

Vooral niet te bang worden hoor, komt goed!

Morgen mijn nieuwe telefoon halen na werk!! Zo spannend, ik kijk er al zo lang naar uit.