Wjekw-archief 1

Ik zit in de bieb en ik zit echt uit mijn neus te vreten. En ik moet nog 5 uur!!!
En het is koud in de bieb

ik had zonet een presentatie en straks pas later op de middag weer eentje. nu had ik iets van de kruidvat gehaald voor tegen de zenuwen, deze had ik nog nooit eerder gebruikt en ook niet ff getest ofzo natuurlijk… nu ben ik me toch een partij MOE. maar echt zo moe dat niks je meer kan schelen. ga straks ff denk ik even buiten zitten met mn ogen dicht? zo naar dit, moet er straks dus nog één maar weet echt niet hoe ik dan nog iets van energie en enthousiasme moet uitstralen

Ja zie je, ik denk bij dit soort dingen vaak dat ik me aanstel. Maar dan vraag ik andermans meningen en dan blijkt vaak dat ik eigenlijk veel eerder in actie had kunnen komen :joy: Het slaat inderdaad eigenlijk helemaal nergens op wat ze zeggen!
Heb maar direct gevraagd naar de meningen hierover op de facebook pagina van de flat, en ga dadelijk maar direct een mail sturen naar de organisatie. Wil dat het gefixt wordt…

1 like

Ahhhhh daarom lig ik al een paar dagen tot minstens een uur of 3 wakker!!!

Argh spuit ik zonnebrandcrème over mijn beauty hoekje. :’) Ik ben soms echt dom. Voordeel hieraan is wel dat ik nu alles een keertje goed schoon moet maken. En mocht je je afvragen hoe dit kan gebeuren… Ik stond ervoor toen ik het op mijn armen spoot en schuinbaar spoot ik het ineens de verkeerde richting op haha.

Ik ontvang na elk jaar een eindafrekening van de servicekosten. Als er posten lager zijn uitgevallen (in dit geval dus bijv kosten voor de glazenwasser) dan krijg ik dat geld terug. Werkt dat bij jouw verhuurder niet zo? Dan zou ik een afrekening van de servicekosten opvragen, misschien dat je daar dan verder iets mee kan.

1 like

Jij ook!

1 like

Wat heb je gebruikt dan?
Klinkt als een fijn iets voor een slaapdienst :joy:

Haha, jij denkt precies hetzelfde!

1 like

Ik ga over 2 maanden weg bij mijn huidige baan. En van de 14 cliënten, ga ik alleen de oudste bewoner van 95 missen.
Die man is echt leuk als hij een goede dag heeft

1 like

Oh echt? Oh ik dacht dat het echt meteen al kon gebeuren. Dat stelt me wel gerust. Ik dacht al, als je boswachter bent of zo is het anders echt geen doen. Bedankt voor de reality check!

Aaah als ze niet naar mijn wensen gaan luisteren (ramen wassen) dan ga ik inderdaad servicekosten opvragen :muscle:. Ik verwacht dat dat wel hoort te kunnen ja!

1 like

Oh, wat stom. Waarom pakt ze ook jouw treinkaartjes? Wat heb je gezegd?

Ik kom niet op een woord: Hoe het het ook al weer als je een bepaald woord hebt (bijv aap) en daar ook nog andere worden van kan maken APA, paa etc?)

Dankjewel voor je tips! Ik ken ook bijna niemand in Den Haag dus dat maakt het extra lastig. Funda is een goede tip, ga ik meteen proberen!

Anagram

Tas ingepakt voor festival dit weekend. Zoooo veel zin! :smiley: (nee geen dtrh haha)

1 like

YASSSSS thnx dat heb ik nodig voor mijn scriptie. Ik bleef hangen bij acroniem. :’)

Geen probleem! Veel succes met je scriptie.
Ik moest trouwens zelf even googelen wat acroniem ook al weer was.

In het begin van de week had ik afgesproken om komende zaterdag te gaan zwemmen bij een soort van wakeboardbaan/zandstrand. Allemaal prima. Ik heb vandaag speciaal poolnoodles gekocht. Leek me wel leuk om een beetje mee rond te dobberen. Nu zegt diegene af waarmee ik zou gaan want “ze moet nog veel doen”.
Ik heb 2x gevraagd of ze zeker wist of ze kon en toen was het allemaal prima en nu weer dit. Ik vind dit zo gemeen het is telkens iets. Tis niet dat ze studeert ofzo dus daar hoeft ze niks voor te doen.
De weken erna kan ik niet gaan zwemmen want ik laat dinsdag een tattoo zetten dus dan kan ik sowieso niet zonnen. Bah echt ik had er zo naar uitgekeken. Ik zit constant thuis terwijl mensen leuke dingen doen en als ik dan een keer een plan heb dan wordt het weer afgezegd.