Ik kom niet op een woord: Hoe het het ook al weer als je een bepaald woord hebt (bijv aap) en daar ook nog andere worden van kan maken APA, paa etc?)
Dankjewel voor je tips! Ik ken ook bijna niemand in Den Haag dus dat maakt het extra lastig. Funda is een goede tip, ga ik meteen proberen!
Anagram
Tas ingepakt voor festival dit weekend. Zoooo veel zin! (nee geen dtrh haha)
YASSSSS thnx dat heb ik nodig voor mijn scriptie. Ik bleef hangen bij acroniem. :â)
Geen probleem! Veel succes met je scriptie.
Ik moest trouwens zelf even googelen wat acroniem ook al weer was.
In het begin van de week had ik afgesproken om komende zaterdag te gaan zwemmen bij een soort van wakeboardbaan/zandstrand. Allemaal prima. Ik heb vandaag speciaal poolnoodles gekocht. Leek me wel leuk om een beetje mee rond te dobberen. Nu zegt diegene af waarmee ik zou gaan want âze moet nog veel doenâ.
Ik heb 2x gevraagd of ze zeker wist of ze kon en toen was het allemaal prima en nu weer dit. Ik vind dit zo gemeen het is telkens iets. Tis niet dat ze studeert ofzo dus daar hoeft ze niks voor te doen.
De weken erna kan ik niet gaan zwemmen want ik laat dinsdag een tattoo zetten dus dan kan ik sowieso niet zonnen. Bah echt ik had er zo naar uitgekeken. Ik zit constant thuis terwijl mensen leuke dingen doen en als ik dan een keer een plan heb dan wordt het weer afgezegd.
Ja binnen 36 maanden moeten ze de servicekosten afrekenen/specificeren en daar staat ook op hoeveel ze hebben betaald voor alle onderdelen
Ik heb zoveel voorbereid voor een Bbq dat als iemand ook maar iets te zeiken heeft dat ik die gene aan een spies rijg , en zonder enige marinade of bbq rub op het vuur gooi.
Misschien moet ik even wat eten ben een beetje hangry.
Wat stom! Helemaal als je je er zo op verheugd had. Is er niet iemand anders die toch met je mee kan?
Nee ik heb verder niet echt iemand helaas.
@Flopsyunicorn het is deze
staat wel 10-15 druppels en ik had er per ongeluk iets meer dan 20 (kwam er ineens snel uit), weet niet of dat uitmaakt
Wat een naai streek! Als je echt heel graag wilt gaan dan kun je misschien alleen. Is in het begin misschien wat eng maar er zijn altijd mensen die een praatje met je willen maken ( ookal wil jij dat misschien niet haha) en zo ben je er toch even uit met dit weer.
Ja dat heb ik laatst inderdaad gedaan maar de meeste mensen zijn daar met vriendengroepen of gewoon met zn tweeën dus echt aanspraak heb je daar niet. Ofja ik althans toen niet, iedereen gaat met eigen mensen om.
Los daarvan ben ik het ook wel beu om altijd alles alleen te moeten doen of met mijn ouders. Niet dat dat verkeerd is of dat ikme in mijn eentje niet vermaak maar altijd maar alleen gaat op den duur ook rot voelen
Ik heb je een pb gestuurd.
Woon je in de randstad? Ik wil wel een keer wat met je doen als je dat leuk lijkt! Snap dat het stom is om altijd dingnen alleen te moeten doen. Zelf heb ik een paar goede vrienden maar met een nogal druk schema, dus ken het gevoel wel. Heb alleen dit weekend echt geen tijd ivm scriptie en ga daarna op vakantie dus moet dan wel iets verder in de toekomst zijn En anders wil iemand van hier je vast wel vergezellen naar het strandje komende zaterdag!
Nee. Ik heb daar ook niet altijd behoefte aan.
Maar goed ik ben ook een beetje opgevoed met alleen frisdrank enzo mogen op verjaardagen.( heeft niks geholpen ben alsnog dik)
Maar daardoor voelt frisdrank enzo wel âspeciaalâ en vind het ook veel lekkerder eenz in de zoveel tijd.
Op zichzelf niet nee, ik wil t ook niet drinken omdat die suikers zo slecht zijn voor je. Maar als het één van de kenmerken is, kan ik het wel begrijpen.
Nee, vind dat geen kenmerk. Ik drink alleen op een terras of uiteten frisdrank. Verder alleen maar water.
Als je het niet zou nemen omdat je bang bent voor de suikers dan vind ik het een kenmerk. Neem je het niet omdat je het niet lekker vind of er gewoon even geen zin in hebt dan niet.