Wjekw-archief 1

Ja lastig, ik snap hen wel aan de ene kant omdat het lijkt alsof je, omdat je dan juist geen vruchtensap neemt, extra bezig bent met wat je wel en niet eet/drinkt. Maar ik durf er ook niet veel over te zeggen omdat ik er gewoon geen kennis van heb.

2 likes

Ik heb er echt 0 kennis van, maar zou je dat ook niet met je behandelaars ( als dit de verkeerde benaming is, I’m sorry🙈) kunnen bespreken? Misschien dat ze er dan begrip voor kunnen op brengen, zonder meteen boos te worden. Ook om te laten zien dat je echt wel met je herstel bezig bent, maar dat je soms gewoon geen zin hebt in een boterham met stroop. Dat dat niet meteen betekend dat je het niet wilt vanwege het ongezonde.

1 like

Zit je wel op de goede plek? Zijn er geen andere plekken/mensen die jou kunnen helpen. Of een behandeling kunnen bieden die beter bij jou past.

5 likes

Ik snap het eigenlijk wel een beetje dat ze deze conclusie trokken, gebaseerd op hoe je het hier omschrijft. Je nam koekjes met meer calorieën en geen sap, ookal drink je dat elke dag, want daar zag je na de koekjes het nut niet van in. De keuze voor wel of geen sap lijkt af te hangen van de koekjes en niet van waar je wel of niet zin in hebt.

7 likes

Ik heb een bak fruit mee en een salade op en nu kan ik alleen maar denken aan zoute chips

Ik luister een cd op mijn oude ghettoblaster en voel me even mijn 16jarige ik. Behalve dan dat de betreffende band net leerde lezen toen ik 16 was.

1 like

Denken jullie dat chelsea boots van dr martens te warm zijn voor een festival dit weekend? Ik hou zoooo van die schoenen op festivals

Ik heb ook slippers bij me maar twijfel of ik ook iets van sneakers mee moet nemen

@Fukaeri ligt er ook een beetje aan of je snel last hebt van warme (zweet) voeten. Ik zou wel sneakers verkiezen boven slippers :stuck_out_tongue: of ga je ook overnachten?

Snap echt niet dat mensen heel de dag kunnen lopen/dansen/werken op slippers

1 like

Ik heb er met Pinkpop op gelopen en vond het toen nog wel meevallen. Dinsdag en gister heb ik er trouwens ook een paar uur op rondgelopen, haha. Maar ik heb standaard (te) warme voeten. Had vandaag trouwens Converse Allstars aan en dat was ook echt warm.

1 like

Ik wil @anon76889665 (ik dacht tenminste dat jij ze aanraadde) nog even bedanken voor de tip van siliconen brilhaakjes zodat je bril niet afzakt! Ik heb ze naar aanleiding van jouw post besteld en ze kwamen vandaag binnen. 10/10 would recommend :ok_hand:t3:

4 likes

Ja ik ga er ook overnachten dus neem sowieso slippers mee om te douchen en voor als ik op de camping aan het chillen ben. En weet eigenlijk niet of ik snel te warme voeten heb :stuck_out_tongue:

Ik kan dat ook niet nee, dus voor het festival zelf neem ik dan mn dr martens mee. Vind het gewoon zo chill dat die vies kunnen worden (doekje erover en weer schoon) en dat je het niet voelt als mensen op je tenen staan

Maar mijn tas zit vol dus heb eigenlijk geen zin om nog sneakers mee te nemen

Ja dan zou ik het gewoon zo laten. Als je verder ook luchtig gekleed bent. En warm wordt het toch wel dit weekend. Veel plezier!

1 like

Dank je!

Of als het regent, dan zijn ze ook ideaal. Ik was in 2016 met Pinkpop blij dat ik ze mee had, want dat veld was 1 modderbende. Ik had modder tot aan mijn knieeen haha. Alle mensen met Allstars konden ze weggooien (ja, of in de was).

1 like

Woon je in de omgeving van Amsterdam? Dan wil ik best mee!

1 like

Voor liefhebbers van katten en kunst :heart_eyes_cat:

4 likes

@Sparkles @lijnewiets heel lief maar ik woon in Limburg dus dat is best wel ver van jullie af jammer genoeg. Maar wel thanks voor het aanbod

2 likes

Het is buiten bijna 30 graden, dus perfect om lekker binnen op mijn laptop te gamen en met mijn vrachtwagens heel Europa door te crossen.

16 likes

Er zit een vrouw in de trein in dr regenjas met capuchon op :face_with_raised_eyebrow: :face_with_raised_eyebrow:

1 like

Ik zou het liefst in een plastic bubbel in de trein zitten, dus ik snap haar wel.

9 likes