Wjekw-archief 1

Waar??

2 likes

Welke smaken?!

2 likes

Jezus, wat is the Handmaid’s Tale spannend.

4 likes

Truffel, truffel-rozemarijn, gebakken ei :joy:, parmezaan-port, champagne-chili, lemon-pepper (hoop dat deze hetzelfde smaakt als de italiaanse :heart_eyes:). Bij Foodelicious @2701

5 likes

https://www.ad.nl/hoeksche-waard/heinenoordtunnel-weer-vrijgegeven~a2289722/

1 like

Nouuu hier zijn wel gewonden bij gevallen. Ze gingen op hun kantje

1 like

Sommige klinken wel lekker haha. Ik ben heel erg benieuwd hoe gebakken ei en truffel smaken, let me know!

Haha ja de gebakken ei intrigeert mij ook enorm moet ik zeggen

Ik heb een nieuwe baaaaaaaaaan. Zoooooo blij!

39 likes

Gefeliciteerd!! Wat leuk :grin:

1 like

Pfff ik heb het gevoel dat ik een blaasontsteking krijg. Echt al wel een jaar niet meer gehad.

O mi gado wil zo graag weekend maar moet morgen nog :sob: the pain :sob: echt zin om morgen teveel rosé te drinken in de zon

Ik heb de nieuwste aflevering ook net gekeken! Was echt wel spannend inderdaad. Ik wil zo graag weten hoe het afloopt allemaal

Herkenbaar. Soms ga ik op mijn werk later pauze houden omdat ik nog met iets bezig was en dan zit ik ook weleens alleen. Als er dan iemand langsloopt zeggen ze ook dingen als ‘oh zit je nou helemaal alleen?’ op zo’n medelijdende toon. En dan denk ik, ja gelukkig wel.

3 likes

Ik heb het idee dat ik verliefd begin te worden, dit is zo niet mij om dit zo snel te zijn. Ik word gek van mezelf

2 likes

Hahaha, Ja vind ik ook wel ja. Georgies 4 evah :heart_eyes: :heart_eyes:

1 like

Mijn hond is deze week vaker onder de douche geweest dan ikzelf. De smeerkees weet altijd de vieste slootjes te vinden om even lekker baantjes te gaan trekken.

14 likes

Waarom is de site van zara zo kut onoverzichtelijk, ik wil gewoon lekker online shoppen!

5 likes

Ik had een to do list gemaakt vandaag omdat ik tentamens heb, met exact 12 dingen om af te strepen. Dacht dat het veels te hoog gegrepen was maar het is me gewoon gelukt ze allemaal gedaan te krijgen :o

9 likes

Dankjewel, ze is vanmorgen ingeslapen :frown: Gelukkig kon het thuis, in haar vertrouwde omgeving.

Met blaasontstekingpoes lijkt het iets beter te gaan, maar ze is nog heel futloos en er zit nog steeds bloed in haar urine. Nu heeft ze al een tijdje niet geplast dus ik hoop dat ze nu dan opknapt, en anders morgenvroeg weer naar de dierenarts.