Wjekw-archief 1

Ik had een keer een jongen tegenover mij in de trein die over mn beste vriendin zat te praten tegen zijn vriend/studiegenoot of weet ik veel :sweat_smile: Heb er niks van gezegd, maar heb wel aandachtig zitten luisteren en daarna alles verteld aan haar :sweat_smile:

9 likes

Oh jeetje wat een kut nieuws. Sterkte!
Probeer jezelf nog niet gek te maken, hopelijk valt het mee en kunnen ze je goed helpen

1 like

Ahh ik heb de liefste vriend ooit. Vandaag gehoord dat ik een 8 voor mijn scriptie heb gehaald en dus mijn ene master in de pocket. Zegt hij net ineens, kom we moeten weg! Zit mn moeder, een van mn beste vriendinnen, een goede vriend en mn schoonouders + schoonzus in het park om het te vieren! Helaas was het maar van korte duur want ik heb dus nog een tweede master af te ronden, maar wel echt meeeega lief dat hij het zo georganiseerd heeft en ook heeel lief dat al die mensen wilde komen :two_hearts: Nu ga ik met een big smile maar verder met n volgende opdracht, haha!

51 likes

In het weekend daten met @anon98052296 :dizzy::boom:

13 likes

Vloggen!!

1 like

Nee ik wil niet op beeld!!

1 like

Gefeliciteerd met je scriptie en master! :confetti_ball:

1 like

Ik snap je hoor! Het is een vak wat volgend jaar komt te vervallen en een nieuwe course voor in de plaats komt wat betekend dat het ook direct door een andere leraar gegeven wordt. Als het niet zo was geweest had ik nu zeker al een 10 in the pocket!

Haha sorry ik ben ook zo! Ik wil bij het raam zitten
Maar ik snap wel dat je het irritant vind hoor!

Oke wat ik hier eigenlijk kwam zeggen is dat toen het biechttopic voor members kwam ik dacht: o leuk een biechttopic met ekte-ekte biechten en die andere is dan voor de casual biechten a la voedselbiechten en dergelijken :yum: ik ben teleurgesteeeeeld :see_no_evil:

Ik heb morgen vrij en het wordt super lekker weer en ik ga naar de dierentuin :raised_hands: Echt zin in :ok_woman:

5 likes

Lol ik las katten op straat en toen kreeg het verhaal een hele andere wending :rofl::see_no_evil:

2 likes

wow zomaar hijack je m’n post met je zupermarktman

#gestolen #zzz #zalade

2 likes

Ik heb echt met veel plezier bij een rechtswinkel gewerkt, ook in het bestuur gezeten en het ging bij ons helemaal niet zo. Wat een achterlijk gedoe zeg! Is er dan niemand die er wat van zegt?

Ik heb net gratis boodschappen gedaan bij Lidl. Ik had mijn pinpas in het apparaat gestoken en pakte ondertussen mijn tas in. Vraagt de cassier ineens of ik de bon wil. “Ik denk dat ik eerst moet betalen”, reageer ik. “Dat heeft u al gedaan. Kijk, hier is uw bon.” Op het apparaat stond iets van ‘Even geduld a.u.b.’. Ik wist zeker dat ik niet had betaald, ook niet per ongeluk contactloos want dan had het op het pinapparaat gestaan. Ik probeerde het nog een keer uit te leggen, maar de jongen werd chagrijnig en duwde de bon in mijn handen. Oké, dan niet, bedankt :o_o:

25 likes

Huh wat gek haha! Staan wel al je boodschappen etc op die bon? Normaal gesproken komt de bon pas uit de kassa als de betaling is afgerond. Ach ja wel chill haha!

Als jullie je afvragen welke highlighter ik op heb… zweet.

hahaha @anon98052296 :joy::heart:

12 likes

Ja, het zijn mijn boodschappen! Lekker veel dure noten enzo :biggrin: :thumbsup: Er is niets van mijn rekening afgeschreven.

3 likes

Hahaha scoree :wink: wat zei je niet tegen die cassier ’ oh in dat geval doe ik nog even een extra rondje :grin:

1 like

Haha nee, ik dacht ‘Snel wegwezen!’ :joy:

1 like

Hahaha haha ja dat was ik

1 like