Haha, dat ben ik! Soms is het wel een lekkere herinnering
Ik moet nog 1 vak halen om m’n diploma in ontvangst te nemen - maar het is bij een leraar waar ik echt gigantische/mega/onwijze issues mee heb gehad en ik weet bijna zeker dat ze er alles aan gaat doen om mij niet te laten slagen. Krijg volgende week bericht of ik het gehaald heb. Ik heb een wonder nodig.
De wc was vandaag overstroomd op werk, echt zo goor. Inhoud lag bijna in het trappengat, wat een geur niet te zuinig.
Ik heb morgen een interview met de plaatselijke radio en ben best nerveus eigenlijk.
You can do it!
Ligt er wel aan of het je vaste kapper is. Ik heb vorig jaar keer mee gemaakt door de kerst drukte was vergeten af te rekenen, de kapster en ik stonden gezellig bij de kassa te kletsen en geen van beide erg had dat ik niet betaald had. Het ging om bedrag van bijna €100. Ik heb de volgende dag toen ik het ontdekte meteen gebeld en het geld als nog overgemaakt. In mijn geval zou ik mij echt schuldig gevoeld hebben als ik het niet gemeld had omdat ik al 7 jaar vaste klant ben. Doe wat goed voelt!
Haha, ik hoop het. Ik kan in principe wel dingen bedenken die ze zouden kunnen vragen. Maar ben toch liever degene die interviewt Vind ik stiekem ook veel leuker haha.
Aah klinkt echt kut. Even een advocaat van de duivel vraag: Denk je dat zij wil dat jij dit vak moet overdoen en daarmee langer haar leerling gaat zijn?
Ik ga deze week met mn zusje 33 km fietsen naar een strand.
Gek? Zeker
Sportief? Jazeker!!!
#fitgirlfilia
Ik zat net in een overvolle trein naast een groep die duidelijk over meerdere mensen aan het praten/roddelen waren en ik had echt de neiging om te zeggen: hey jongens, insert naam is mijn beste vriendin. Lijkt me best lachen om een keer te doen
Ik had een keer een jongen tegenover mij in de trein die over mn beste vriendin zat te praten tegen zijn vriend/studiegenoot of weet ik veel Heb er niks van gezegd, maar heb wel aandachtig zitten luisteren en daarna alles verteld aan haar
Oh jeetje wat een kut nieuws. Sterkte!
Probeer jezelf nog niet gek te maken, hopelijk valt het mee en kunnen ze je goed helpen
Ahh ik heb de liefste vriend ooit. Vandaag gehoord dat ik een 8 voor mijn scriptie heb gehaald en dus mijn ene master in de pocket. Zegt hij net ineens, kom we moeten weg! Zit mn moeder, een van mn beste vriendinnen, een goede vriend en mn schoonouders + schoonzus in het park om het te vieren! Helaas was het maar van korte duur want ik heb dus nog een tweede master af te ronden, maar wel echt meeeega lief dat hij het zo georganiseerd heeft en ook heeel lief dat al die mensen wilde komen Nu ga ik met een big smile maar verder met n volgende opdracht, haha!
Vloggen!!
Nee ik wil niet op beeld!!
Gefeliciteerd met je scriptie en master!
Ik snap je hoor! Het is een vak wat volgend jaar komt te vervallen en een nieuwe course voor in de plaats komt wat betekend dat het ook direct door een andere leraar gegeven wordt. Als het niet zo was geweest had ik nu zeker al een 10 in the pocket!
Haha sorry ik ben ook zo! Ik wil bij het raam zitten
Maar ik snap wel dat je het irritant vind hoor!
Oke wat ik hier eigenlijk kwam zeggen is dat toen het biechttopic voor members kwam ik dacht: o leuk een biechttopic met ekte-ekte biechten en die andere is dan voor de casual biechten a la voedselbiechten en dergelijken ik ben teleurgesteeeeeld
Ik heb morgen vrij en het wordt super lekker weer en ik ga naar de dierentuin Echt zin in