Wjekw-archief 1

Of deze:
WEBP

Maar nu wil ik die van Nivea ook proberen!

1 like

Ze is even afwezig maar alles gaat goed met haar

9 likes

Mijn moeder had een verrassing voor het eten. Beter is het iets lekkers want ik heb echt veeeel zin in iets lekkers…
Ik ging net trouwens naar de kruidvat om een matte topcoat, maar ik zag hem nergens. Is dat al weer uit de mode? Heb nu maar gewoon een zwart lakje meegenomen. Ik bijt al anderhalve week geen nagels en het valt niet echt op, maar ik voel zoveel verschil! Kan zelfs een mandarijn pellen, ik scheurde de schil eerst altijd open met mn tanden hahah

9 likes

Don’t be fooled by the diet that i’m on, i’m still , i’m still Snackie from the block.

17 likes

Hebben ze bij de Hema volgens mij! En anders heb ik er nog wel eentje voor je dacht ik haha

Ik ben net 3 dagen op vakantie en ik ben het alweer zat. + mijn vriend irriteert mij echt.

1 like

Neuh helaas gewoon uit de supermarkt en magnetron haha, maar beter dan niks he

Ik zit vanaf 8 uur vanochtend te werken achter mn pc en ik wilde ZO graag iets fixen vandaag voor mn thesis, en dat was best wel een enorm issue en ik ben er net pas achter hoe dit moet en OMG ik voelde me zo wanhopig vanmiddag want het lukte allemaal maar niet maar ik heb het net gewoon gefixt!!! :sunglasses: ben super trots op mezelf nu haha en nu even adem halen omg

17 likes

omg thanks voor dit nieuwtje, ik ren deze week nog naar de stad :scream:

1 like

Tunak tunak man zit nu vast voor mensenhandel

Haha, dat ben ik! Soms is het wel een lekkere herinnering :rofl:

Ik moet nog 1 vak halen om m’n diploma in ontvangst te nemen - maar het is bij een leraar waar ik echt gigantische/mega/onwijze issues mee heb gehad en ik weet bijna zeker dat ze er alles aan gaat doen om mij niet te laten slagen. Krijg volgende week bericht of ik het gehaald heb. Ik heb een wonder nodig.

7 likes

De wc was vandaag overstroomd op werk, echt zo goor. Inhoud lag bijna in het trappengat, wat een geur niet te zuinig.

2 likes

Ik heb morgen een interview met de plaatselijke radio en ben best nerveus eigenlijk.

2 likes

You can do it! :grin:

1 like

Ligt er wel aan of het je vaste kapper is. Ik heb vorig jaar keer mee gemaakt door de kerst drukte was vergeten af te rekenen, de kapster en ik stonden gezellig bij de kassa te kletsen en geen van beide erg had dat ik niet betaald had. Het ging om bedrag van bijna €100. Ik heb de volgende dag toen ik het ontdekte meteen gebeld en het geld als nog overgemaakt. In mijn geval zou ik mij echt schuldig gevoeld hebben als ik het niet gemeld had omdat ik al 7 jaar vaste klant ben. Doe wat goed voelt!

4 likes

Haha, ik hoop het. Ik kan in principe wel dingen bedenken die ze zouden kunnen vragen. Maar ben toch liever degene die interviewt :rofl: Vind ik stiekem ook veel leuker haha.

1 like

Aah klinkt echt kut. Even een advocaat van de duivel vraag: Denk je dat zij wil dat jij dit vak moet overdoen en daarmee langer haar leerling gaat zijn?

1 like

Ik ga deze week met mn zusje 33 km fietsen naar een strand.
Gek? Zeker
Sportief? Jazeker!!!
#fitgirlfilia

15 likes

Ik zat net in een overvolle trein naast een groep die duidelijk over meerdere mensen aan het praten/roddelen waren en ik had echt de neiging om te zeggen: hey jongens, insert naam is mijn beste vriendin. Lijkt me best lachen om een keer te doen

27 likes