Wjekw-archief 1

https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2018/06/26/sint-joris-te-ijverig-gerestaureerd-in-spaanse-kapel/

Hahaha @Otzi moest meteen aan jou denken hierbij

3 likes

Eh ja het worden de laatste tijd wel meer drankjes dan nodig is. Ik zit zelf ook helemaal in dubio in m’n hoofd. Maar we worden dan ook weer echt niet kacheltje lam. Maar ik denk zegmaar net iets teveel? En ik weet gewoon niet wat ik daar van vind.

Ik lig ziek in m’n bed en ik lig BOOS te kijken. Dit is echt mijn droombaan denk ik. Betaald boos zijn.

1 like

Schrijfbijeenkomsten, een kleinere groep, persoonlijkere begeleiding. Soort van wat ze nu al zouden aan moeten bieden (maar lang niet altijd doen). Als ik dat bedrag had, ging ik er wel wat beters mee doen zoals een opleiding tot redacteur :stuck_out_tongue:

Ja, zo zat ik dus ook.

Ik denk het haha. Vind het echt een domme keuze.

Yesss ik ga 2 en 3 juli naar Utrecht om Egel te meeten!!! zo leuk.
Ik kan mss wel langer blijven als iemand zin heeft om te meeten?

14 likes

Vind dat je best zulke geniet momentjes mag hebben hoor. Zolang het je werk of studie niet beinvloed.

Haha, Egel en ik zouden ook meeten, maar lukte steeds maar niet helaas.

Damn dan is een master Redacteur/editor bijna net zo duur. :’) Maar die prijsverhoging is bizar. Doe het dan ieder jaar wat duurder of zo.

Ah wat jammer! Ja bij mij heeft het ook even geduurd (al langer dan een halfjaar) om het te kunnen regelen (studie, weinig vrije tijd) maar nu staat het eindelijk vast :biggrin:

Ja, en dat vind ik dan toch echt nuttiger.

Elk jaar iets duurder had ik inderdaad niet erg gevonden of verschillende abonnementen.

Maar hier zullen toch wel meer leden tegen protesteren? Zo’n prijsverhoging is niet normaal en er zullen vast meer leden zijn die dat geld niet zomaar kunnen/willen ophoesten. Misschien kunnen jullie er nog iets tegen doen?

Ben bang van niet. Volgens mij stopt 99% er nu mee, dat kan gelukkig wel.

En je weet zeker dat het geen tikfout is? Van 120 naar 190 klinkt logischer.

3 likes

Vloggen!!

2 likes

Haha stel je voor en dan stopt iedereen er mee

99 procent zeker. Het bedrag is niet helemaal 1900, maar had het even afgerond. De forumbaas heeft nog niet gereageerd, maar denk wel dat dit klopt, te zien naar wat ze aanbiedt.

hoezo zou dit zorgelijk moeten zijn dan? Een drankje op zijn tijd kan wel? Of drink je dan veel?

Ging Egel nog een mijn ouders zijn op vakantie feestje geven?

hahaha aaa cute, ik zal zien of er veel te vloggen valt haha. Egel zal niet op beeld willen alleszins! :stuck_out_tongue:

1 like

Sterkte. Ik duim voor jullie :heart:

1 like