Zondag gaan mijn vriend en ik naar hondenasiel in Split (Kroatië) om met honden te spelen en knuffelen en ik denk dat ik gewoon ga sterven van geluk.
Update: heb nummer gegeven aan collega, nu heeft 'ie me geappt. Ben ondertussen al getrouwd.
Ik vind het lekker om krieltjes op een stokje te doen. Even voorkoken en dan grillen. Deze week in de aanbieding bij de Appie!
Zometeen komt een vriend langs en de laatste tijd drinken we ook altijd dan. Ik weet alleen niet of dit nou zorgelijk is ja of nee? We hebben geen problemen hoor maar ja, ik weet het niet haha of dit gewoon wel prima oke is of dat dat al ernstig is?
Lol @Fenayi @anon98052296 dat is hier etenstijd en daar kunnen ze altijd heel goed voor klokkijken sowieso wil ik ze ook niet met donker buiten en als ze later binnen zijn krijgen ze een standje
Aah noo extra zure situatie. Ik hoop voor je dat het toch op een of andere manier goed komt!!
Ik zit dus bij een schrijfgenootschap dat eens per jaar 120 euro kost. Nu wordt het ineens verviervoudigd ofzo. Heb het geld niet voor die prijsstijging Vind het wel heel jammer.
Wow dat is ook wel veel in 1x.
Ja, vind ik dus ook. Misschien nog wel meer trouwens (geen held met cijfers ). Van 120 euro naar 1900 euro.
Waaaaaaaaat? Shit.
Wow willen ze het ledenbestand uitdunnen ofzo?
1900 euro? En wat krijg je daar precies voor?
Gaan jullie dan nu ook op vakantie dan ofzo met dat geld? Anders snap ik het niet.
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2018/06/26/sint-joris-te-ijverig-gerestaureerd-in-spaanse-kapel/
Hahaha @Otzi moest meteen aan jou denken hierbij
Eh ja het worden de laatste tijd wel meer drankjes dan nodig is. Ik zit zelf ook helemaal in dubio in m’n hoofd. Maar we worden dan ook weer echt niet kacheltje lam. Maar ik denk zegmaar net iets teveel? En ik weet gewoon niet wat ik daar van vind.
Ik lig ziek in m’n bed en ik lig BOOS te kijken. Dit is echt mijn droombaan denk ik. Betaald boos zijn.
Schrijfbijeenkomsten, een kleinere groep, persoonlijkere begeleiding. Soort van wat ze nu al zouden aan moeten bieden (maar lang niet altijd doen). Als ik dat bedrag had, ging ik er wel wat beters mee doen zoals een opleiding tot redacteur
Ja, zo zat ik dus ook.
Ik denk het haha. Vind het echt een domme keuze.
Yesss ik ga 2 en 3 juli naar Utrecht om Egel te meeten!!! zo leuk.
Ik kan mss wel langer blijven als iemand zin heeft om te meeten?
Vind dat je best zulke geniet momentjes mag hebben hoor. Zolang het je werk of studie niet beinvloed.
Haha, Egel en ik zouden ook meeten, maar lukte steeds maar niet helaas.