Damn dan is een master Redacteur/editor bijna net zo duur. :’) Maar die prijsverhoging is bizar. Doe het dan ieder jaar wat duurder of zo.
Ah wat jammer! Ja bij mij heeft het ook even geduurd (al langer dan een halfjaar) om het te kunnen regelen (studie, weinig vrije tijd) maar nu staat het eindelijk vast
Ja, en dat vind ik dan toch echt nuttiger.
Elk jaar iets duurder had ik inderdaad niet erg gevonden of verschillende abonnementen.
Maar hier zullen toch wel meer leden tegen protesteren? Zo’n prijsverhoging is niet normaal en er zullen vast meer leden zijn die dat geld niet zomaar kunnen/willen ophoesten. Misschien kunnen jullie er nog iets tegen doen?
Ben bang van niet. Volgens mij stopt 99% er nu mee, dat kan gelukkig wel.
En je weet zeker dat het geen tikfout is? Van 120 naar 190 klinkt logischer.
Vloggen!!
Haha stel je voor en dan stopt iedereen er mee
99 procent zeker. Het bedrag is niet helemaal 1900, maar had het even afgerond. De forumbaas heeft nog niet gereageerd, maar denk wel dat dit klopt, te zien naar wat ze aanbiedt.
hoezo zou dit zorgelijk moeten zijn dan? Een drankje op zijn tijd kan wel? Of drink je dan veel?
Ging Egel nog een mijn ouders zijn op vakantie feestje geven?
hahaha aaa cute, ik zal zien of er veel te vloggen valt haha. Egel zal niet op beeld willen alleszins!
Sterkte. Ik duim voor jullie
Ik weet het niet precies, ik kan niet gaan dus ik heb er niet verder om gevraagd. Misschien weet iemand anders van hier het? Anders vraag ik het straks wel aan haar.
Achja een verhaaltje is ook prima met je chille accent haha.
haha zo lief!!
Ik ben al een paar dagen bezig met spullen uitzoeken en opruimen en het voelt zo fijn. Het liefst zou ik al mijn spullen weg willen gooien en dan ‘‘opnieuw beginnen’’ of alleen de spullen eruit pakken die ik echt gebruik en wil hebben. Jammer dat het toch altijd andersom moet
Wat ontzettend lief! Kan ik echt vergeten met mijn moeder haha.
Ik was hier in dit topic net een bericht aan het lezen over een docu over personen die de maatschapij de rug hadden toegekeerd en nu kan ik het niet meer vinden??
Iemand die ik via via ken ga ik een logo en een omslagfoto voor maken, maar hoeveel kan ik daar voor vragen? Ik vind dat zo lastig.