Wjekw-archief 1

Ik heb vandaag de swiss (swish, weet ik veel hoe je t schrijft) geleerd van een leerling :smile:
Nu nog leren hoe ik t schrijf :stuck_out_tongue:

1 like

Hahaha doe het please en film het

1 like

Inderdaad geen typfout die 1900 euro voor deelneming: de forumbaas reageerde en komt er niet op terug.

Huh daar kom ik helemaal niet :sweat_smile:
Maar speciaal hiervoor ga ik daar nu kijken

1 like

Kan niet, heb beide armen nodig bij de swiss. Dus dan kan ik niet ook filmen

2 likes

Je kan handsfree op insta!!!

2 likes

Hahaha kak hier kom ik dus niet onderuit :stuck_out_tongue:
Oke morgen (lig nu al in bed) :sunglasses::sunglasses:

2 likes

Yes, goed gegokt! :smiley:

3 likes

Ik heb net een halve bak aardbeien op en ze waren superlekker en zoet behalve de 1e en de laatste.
Hoe dan?? Voelt echt als een stomme afsluiting.

6 likes

Haha jaaa dit deden wij ook altijd! Ben echt ziek slecht hierin. Je kan mij echt alles wijs maken ook :’)

2 likes

Dit vind ik echt heel slim en als ik niet zo gedachteloos zou snaaien zou ik dit zo over kunnen nemen!

2 likes

Mensen die ik irritant vind op facebook ontvolg ik gewoon. Hoef ik die posts niet meer te zijn en zij merken er niks van want we zijn nog steeds ‘vrienden’. Ik heb en stuk of 10 mensen van mn werk op fb en dit heb ik met bijna allemaal gedaan, zoveel chiller.

2 likes

Ik vind het hier echt leuk! Heerlijk om een avondje op de bank op het forum door te brengen. Voel mij helemaal welkom hier! Thanks y’all😘

11 likes

Da’s echt zoals een vriendin van mij nu ook is. Kind wordt ook nog eens afgekort tot Jan J (Janssen) en met eigen hashtags #janj enzo :joy: Andere vriendin: over 20 jaar zien we 'm bij Opsporing verzocht.

2 likes

Ik heb Yoni maandverband gekocht maar de normale maandverbandjes zijn te klein voor me. Ik vind ze helemaal niet zo fijn :frowning:

Heeft iemand recentelijk nog wegwerpcamera’s zien liggen in de kruidvat/hema/action/tiger? #dtv

1 like

Ja bij hema!

1 like

Hoe houden jullie dit topic bij met lezen? Er wordt zoveel gepost:scream:

Thanks!

Doe ik ook altijd hahaha

1 like