Ik probeer al de hele tijd een gifje te plaatsen maar kapot. In iedergeval, gefeliciteerd @Prikkelbaar
Ik heb net een uitstrijkje laten maken en ik zit nu alleen nog maar meer in de stress begon weer te bloeden tijdens dat uitstrijkje, de HA vroeg of dat baarmoederhalskanker of borstkanker voorkomt in de familie en nu moet ik 2(!!!) weken wachten op de uitslag. Normaal ben ik juist gerustgesteld als ik naar de dokter ga maar ze nam me zo serieus dat ik nu echt bang ben eigenlijk
IS MAH BIRTHDAY AND ILL DO WHAT I WANT.
Lekker vroeg begonnen met drinken. De hele dag met mān beste vriendin naar de film (leve de pathe pas) en vanavond met mān bf uiteten. FUCK VISITE
Ok forum werkt niet meeā¦
Misschien staat dit bericht er straks 50 x maar goed. 16 km gelopen en een half uur gezwommen en straks nog even naar de stad #fitlife.
Mijn zonnebril heeft 2 dagen in een paardenstal gelegen (was m kwijt) en nu stinkt ie naar paardenpoep
āAls ik bruin had willen worden worden had ik mijzelf wel ingesmeerd met pinadakaas.ā Maar sowieso waarom zou op vakantie gaan gelijk moeten staan aan bruin bakken? Ik snap de maatschappij en de obsessie van āgebruind huidje = gezondā āwit = ongezond/ziekā nooit. :ā)
Ik kreeg het ook. Ongeacht ik een post wilde posten met pic of niet.
Nahhhhh die is leuk!
Het is alweer gebeurd
Haha, ja ik had ook flashbacks!
Dit is misschien een domme vraag, maar ik heb sinds kort Open Office op mān mac. Maar kan ik dat mailen en uitprinten via een windows computer? #dommevraag
Ja en je kan daarmee gewoon bestanden opslaan als .doc
Ja dan krijg ik een of andere rare melding over de opmaak? Terwijl ik letterlijk alleen tekst heb getypt⦠Dus kan 'm alleen opslaan als open office document
Waarom sla je het niet op als PDF in pages?
Ik wil zo graag een cadeau of iets leuks voor mezelf kopen. Ik weet alleen niets. En ik ben ook over een maand jarig en daar weet ik dus ook niets voor. Echt een luxe probleemā¦
Heb geen pages alleen een oude versie van gewone office for Mac maar die is echt niet chill. (Pages vond ik vroeger altijd verschrikkelijk werken XD)
Wooh het is gewoon al juli! Niet bewust door gehad haha en dat terwijl ik naar de vakantie toe leef
Het is 25+ graden buiten, het voelt als 30 graden, geen wolkje te bekennen en ik vond het een goed plan om voor het eerst in ruim een half jaar weer eens te gaan hardlopen. Tip: donāt.