Wjekw-archief 1

Ik bedacht me net opeens dat toen ik 12 was ofzo ik afgesproken heb met een vrouw die ik via neopets kende, de 1e x bij haar thuis (ze was mn moeders leeftijd) en ik wist wel dat het niet zo oke was want durfde het thuis ook niet te vertellen. Die vrouw schrok toen ook dat mn ouders het niet wisten want ze had zelf ook kinderen. Ik denk dat het ook heel ongemakkelijk was? Ik was zo jong. Daarna nog een x met haar en nog 2 mensen van daar, dat x wel op een publieke plek.
Nouja blij dat het met hen was en niet de creepy nerd die een stuk ouder dan ik was en ik daarom best interessant vond en hij maakte zulke enge ongemakkelijke avances via MSN.

8 likes

Hahahahahha hahaha
Ik lach sorry
Wat deed je dan met haar? Neopetten? Wat deed zij daar???

6 likes

Ja ook neopetten. Maar er zat een actief forum bij hoor kende ze daarvan en dan hadden we elkaar denk ik ook wel op msn

@anon98052296 een beetje zoals de ouderen nu wordfeud nog spelen en candycrush,zo zat zij daar ook :stuck_out_tongue:

2 likes

Ja privé pre-party voor ons twee ja. Ik deel geen alcohols en al helemaal niet met andere geminis.

1 like

Ja stom he. Nu moet ik als een gek van alles posten om toch dat te kunnen bekijken. Ik snap het wel. Maar ik ben gewoon een trouwe meelezer. Houd er niet van om steeds overal op te reageren.

2 likes

Ja ik kwam er een paar posts terug ook achter. Whats on the hand?

1 like

Je hebt meer dan 50 posts, dan kun je in ieder geval een verzoek indienen voor toegang.

@Lula @Nescio @anon68622085 Is het misschien handig nog even een melding hiervan te pinnen bovenaan het forum? Er is vandaag al zooo vaak gevraagd waarom men niet bij het member only gedeelte kan…

3 likes

Dan moet je blijkbaar om een speciaal verzoek gaan vragen. staat nu op de beginpagina zag ik.

1 like

Bedankt. Ik lees die updates eigenlijk nooit :sweat_smile:

2 likes

Waar zie je hoeveel posts je hebt? Ik kan het niet vinden;(. Sorry… noob hier

ANDERE geminis

Heeft er iemand hier toevallig een OV-fiets abbo? Klopt het dat zo’n jaarlijks abonnement maar 0,01 cent kost per jaar? En dat je alleen betaalt voor de keer dat je een fiets huurt (3.85) :scream:? Dacht dat het veel duurder was

Ja dat is nieuw volgens mij.

1 like

Echt goedkoop. Wilde dit overwegen ivm busstakingen maar zie nu dat er helemaal geen fietsen beschikbaar zijn in Utrecht? :face_with_raised_eyebrow:

Klopt! Het is inderdaad niet duur en je hoeft ook geen borg te betalen.

Hiervoor was het abonnement ook maar 10eu ofzo dus is nooit echt duur geweest!

1 like

Omg yesss. Ik krijg net bericht van de belastingdienst met mn definitieve berekening toeslagen. Normaal is daar geen hol aan en heb ik altijd precies het bedrag ontvangen waar ik recht op heb omdat ik dat altijd heel precies uitreken en echt bovenop zit als salaris wijzigt oid. Maar blijkbaar heb ik vorig jaar toch iets verkeerd gedaan want ik heb ruim €400 te weinig huurtoeslag ontvangen dus dat krijg ik nu alsnog. Chilllll :grin:

4 likes

@Fenayi Heb je je kat inmiddels al gezien? :slightly_smiling_face:

Nope maar er staat nu een bakje natvoer in de woonkamer (ik woon op kamers) dus ik kan morgenochtend wel zien of ze vannacht thuis is geweest.

1 like

ah deze vind ik zo leuk! thanks man, ik was m vergeten haha

1 like