@anon68622085 waarom heb jij een schildje (of wat is het) achter je naam?
Het is nu zulk lekker weer hier, wordt er echt blij van
Omdat ze een moderator is dacht ik
Moderator
Morgen is het 20 jaar geleden dat mijn mama is overleden, en zit er voor het eerst in meerdere jaar weer dagelijks mee in mijn hoofd. De afgelopen jaren was het wel een vervelende dag, maar had toch minder effect op me.
Ik had zoān trek in pannenkoeken vanochtend.
Maar nu heb ik er 2 op en ze vielen tegenš©
Edit: is het zoān trek of zulke trek???
Woon jij dicht bij plein 44? Zag vanmorgen kei veel van die bolletjes op straat liggen namelijk
Wat een productieve dag tot nu toe. Naar de kapper geweest. Auto laten wassen en schoongemaakt van binnen. Straks naar de dokter en ik wil mijn nagels laten doen. Alleen ik weet niet waar/hoe/wat. Wat zijn aanraders?
Er fietste net iemand voor me en die spuugde, gewoon naast hem in de berm, maar er kwamen gewoon spetters in mijn gezicht. Echt walgelijk, werd heel kwaad. Maar wat kan ik zeggen?! Ik vind dit zo vies, ik ga ff naar de stad om makeup reinigings doekjes te halen. Dan maar te laat naar mijn afspraak.
Sterkte
Sterkte
Ik zit in de bus en er wilde een vrouw uitchecken en uitstappen, maar alle apparaten deden het niet. Ze sprak niet zo goed Nederlands, de buschauffeur riep haar naar voren en ze konden niet echt een gesprek voeren. Zegt hij: āweet u waarom het apparaat het niet doet? Hij is verdrietig. U stapte net in en ik zei u gedag maar u zei niks en keek me niet eens aan. Dat vindt ie niet zo netjes en nu doet ie het niet. Maar kijk eens, hij doet het weer! (Hij drukte op een knop) Volgende keer wel gedag zeggen he.ā Die vrouw stond er naast en begreep er geen ene zak van, maar ze kon wel eindelijk uitchecken.
Wat een nare en laffe actie vond ik dit. Die chauffeur had door dat ze amper Nederlands kon en toch zo doen.
hoe dom kan je zijn
En maar staken die mensen.
Echt he. Hij zei alles ook echt op een denigrerende toon, bah. Helaas heb ik niet de ballen om er iets van te zeggen⦠Hopelijk begreep ze er niets van en had ze dus niet door hoe stom hij deed haha.
Er is 1 rotkind bij het kinderdagverblijf dat de hele tijd zo fucking hard schreeuwt dat ik echt in staat ben om ze te bellen en te vragen of ze er nog iets aan gaan doen.
Ik ga zo denk appeltaart bakken.
Ik heb trek in taart al een paar dagen
Doen. Ik voel je pijn
Ik vraag me dit ook altijd af van mensen die Kim Kardashian als schoonheidsideaal zien.
Of vrouwen die helemaal loco gingen op Jeremy Meeks omdat hij zo knap zou zij, terwijl hij verder gewoon een crimineel is. En dan noemen we mannen oppervlakkig.