Sorry, maar het gaat weer over m’n dooie oma
maar wel een leuk verhaal
Mijn opa zei na haar overlijden direct dat ze gecremeerd wilde worden. Dus alles in gang gezet voor de crematie. Gisteravond kwamen wat oudere ooms/tantes uit Amerika over en de grap was dat een ander familielid tegen ze had gezegd dat ze niks mochten zeggen over het cremeren. Ze zijn nl van de oude stempel en als je dood gaat dan hoor je begraven te worden blabla de familie wilde geen discussies. Uiteindelijk konden ze het niet voor zich houden en toen bleek dat m’n oma juist tegen hun heeft gezegd niet gecremeerd te willen worden. En toeeeeen is alles in gang gezet om haar toch te gaan begraven.
Omg ik moet hier zo om lachen omdat het typisch mijn oma is maar er is gelukkig een (dubbel) graf beschikbaar dus ze kan naar wens begraven worden. En nu ziet m’n familie allemaal “tekens” van m’n oma, ze denken dat zij alles wilde vertragen zodat we er nog op tijd achter konden komen dat ze niet gecremeerd wilde worden. Ik weet niet of ik zo zweverig ben, maar het is wel typisch oma dat ze toch haar zin op het allerlaatst nog ff wilde doordrijven
️