Wjekw-archief 1

Ik zit in de bus en er wilde een vrouw uitchecken en uitstappen, maar alle apparaten deden het niet. Ze sprak niet zo goed Nederlands, de buschauffeur riep haar naar voren en ze konden niet echt een gesprek voeren. Zegt hij: “weet u waarom het apparaat het niet doet? Hij is verdrietig. U stapte net in en ik zei u gedag maar u zei niks en keek me niet eens aan. Dat vindt ie niet zo netjes en nu doet ie het niet. Maar kijk eens, hij doet het weer! (Hij drukte op een knop) Volgende keer wel gedag zeggen he.” Die vrouw stond er naast en begreep er geen ene zak van, maar ze kon wel eindelijk uitchecken.

Wat een nare en laffe actie vond ik dit. Die chauffeur had door dat ze amper Nederlands kon en toch zo doen.

15 likes

https://www.rtlnieuws.nl/editienl/dief-doet-voor-109359-euro-boodschappen-maar-rekent-een-blikje-cola-af

hoe dom kan je zijn

2 likes

En maar staken die mensen.

2 likes

Echt he. Hij zei alles ook echt op een denigrerende toon, bah. Helaas heb ik niet de ballen om er iets van te zeggen… Hopelijk begreep ze er niets van en had ze dus niet door hoe stom hij deed haha.

2 likes

Er is 1 rotkind bij het kinderdagverblijf dat de hele tijd zo fucking hard schreeuwt dat ik echt in staat ben om ze te bellen en te vragen of ze er nog iets aan gaan doen.

4 likes

Ik ga zo denk appeltaart bakken.
Ik heb trek in taart al een paar dagen

3 likes

Doen. Ik voel je pijn

Ik vraag me dit ook altijd af van mensen die Kim Kardashian als schoonheidsideaal zien.
Of vrouwen die helemaal loco gingen op Jeremy Meeks omdat hij zo knap zou zij, terwijl hij verder gewoon een crimineel is. En dan noemen we mannen oppervlakkig.

1 like

Wow, kinderachtig.
Ik wist trouwens niet dat chauffeurs zelf die apparaten konden uitschakelen.

2 likes

Ik las dit van het weekend. Net goed, sukkel. En maar dure champagnes en luxe eten kopen met het idee om alles te jatten, bah.

Ik lig in de zon maar het waait echt hard en de zon gaat steeds weg achter de wolken, dus het is best koud. Sad

Ja!

Whut?!

Zo leuk! Ik heb al een mtb maar wil graag ook meer op de weg fietsen. Kan met een mtb ook wel, maar dat zit toch minder fijn ofzo. Wil dus ook graag een racefiets denk ik! Wat voor fiets heb je gekocht?

Wist ik ook niet!

Bedoel je met die mensen alle racistische buschauffeurs? Of buschauffeurs in het algemeen. Het lijkt namelijk op het laatste maar ook alsof je ze allemaal racistisch noemt. Ja sorry tis vast gezeik maar helaas heb je in meer vakken mensen die racistisch zijn, heeft niets met de sector te maken. Ik ken ook zat mensen in het onderwijs die hun machtspositie misbruiken tegenover mensen van een andere etniciteit.

2 likes

Ik probeer mijn collega zo ver te krijgen dat zijn leuke vriend weer uitgaat dit weekend (mijn crush is intens) of op z’n minst even m’n nummer door te geven maar hij werkt niet mee :roll_eyes:

Echt zielig dat die jongen elke dag zonder mij is, ik zou er graag verandering in brengen, zo ben ik nou eenmaal.

18 likes

Haha ja woon daar om de hoek. Lekkere teringzooi idd

1 like

Ja ik ook. Of muziek luisteren van een artiest die zich negatief uitspreekt over homoseksualiteit etc. :’)

Had je bij Zalando besteld? Ik had vorige week donderdagavond besteld en het kwam zaterdag al! Dus wie weet lukt het nog.

1 like