Wjekw-archief 1

Ik heb dit ook wel eens gehad en heb het kledingstuk toen in een zakje gedaan en het stickertje eraf gehaald. Is toen wel gewoon goed gegaan!

1 like

Vanavond een-na-laatste dienst en morgen dan echt de allerlaatste van een 30 weken durende helse stage :stuck_out_tongue: thank god

7 likes

Afgaand op wat @Pantalones vertelde in Achter de schermen op je werk denk ik dat het niks uitmaakt!

1 like

Ik heb voor het eerst in een jaar weer zelfbruiner op. Echt wel top subtiel spul dat van kruidvat. Ik ben van spierwit naar gebroken wit gegaan en misschien ga ik morgen wel naar licht beige.

8 likes

Ik word altijd emo van het wonder van kuikens (m’n ouders kippen hebben ze nu). Moet je je voorstellen, ben je eindelijk klaar om de wereld aan te kunnen, moet je jezelf eerst nog uit een ei hameren. En dan daarna dezelfde dag nog begrijpen hoe je moet eten en drinken omdat je moeder het weliswaar 2x heeft voorgedaan. Echt niet te begrijpen

19 likes

Ik ken het gevoel, maar je bent het wel waard :slight_smile: ik weet dat het lastig is, maar jij (en ik) verdient wel gewoon leuke dingen :heart:

1 like

wat vervelend dat je zo’n gevoel hebt joh! Terwijl je het vast hartstikke verdiend hebt.
Ik heb het juist andersom, ik praat al mn aankopen goed zo van ‘ja maar vandaag was een zware dag’ of ‘mn presentatie ging echt super goed’ etc allemaal redenen verzinnen waarom ik het wèl verdiend heb en dan mezelf ook gewoon geloven

1 like

But you deserve it!

1 like

me too haha (minder dan een km)

1 like

wat een onzin zeg wauw. Werk je toevallig bij een rechtswinkel?

Dan zie je in ieder geval waar je het voor doer. Zodat je straks een fancy CV hebt :stuck_out_tongue:

1 like

hahah heb er meer slechte verhalen over gehoord

Jezus, je bent vrijwilliger, dan mag ze zich toch wat normaler/dankbaarder naar je opstellen. Zou er ook echt geen zin meer in hebben, wat een trut

2 likes

Er zit een oude man naast me in de wachtkamer en hij speelt een spelletje Patience op zijn telefoon. MET VOLUME OP STANDJE 193728362.

Wat is dat toch met die oude mensen die zo schaamteloos kunnen zijn. Soms wilde ik dat ik daar wat van kon overnemen.

9 likes

@anon69702710 doe je dat vrijwilligerswerk om jezelf aantrekkelijk te maken voor de arbeidsmarkt (naast je opleiding)? Zo niet dan zou ik er gewoon mee stoppen. Is er ook geen alternatief waar je denoods soortgelijke ervaring kan opdoen in je omgeving?

Ik zoek het studietopic, of is dat topic ook member-only?

Ja vind het eigenlijk ook wel gek hoor. Dat je vrijwilligerswerk doet wat zo specifiek is dat je er wel een bepaalde opleiding voor nodig hebt. Snap wel dat mensen recht moeten hebben op gratis juridische hulp maar betaal jij dan in iedergeval een zakcentje uit belastinggelden oid

Ja en als mensen het doen die echt het geld niet hebben begrijp ik het heel goed. Maar blijkbaar zijn er dus ook mensen die wel genoeg te besteden hebben begrijp ik hieruit?

Zou je je lijf (of hoofd) kunnen contouren met zelfbruiner zonder dat je vlekken krijgt? Ik heb een subtiel sixpack en wat gespierdere bovenbenen in mn hoofd

1 like

Ik ben door bepaalde medicatie afgelopen jaar zo’n 7/8 kilo aangekomen, flink zichtbaar ook… Heb weken gehad dat ik echt flink op m’n eten ging letten en beweging maar merkte níks in m’n gewicht/figuur. Zo demotiverend en word er echt ongelukkig van.

1 like