Dan zeg ik het nu tegen jou: je verdient het WEL
Tuurlijk bedoel ik alleen de rotte appels. En ik bedoelde ook niet alleen de rasistische. Buschauffeurs zijn over het algemeen niet de meest vriendelijke mensen.
Oh ik ben heel benieuwd waar je woont, ik woon ook om de hoek van Plein 44 ongeveer
Maar dat ze niet vriendelijk zijn betekent toch niet dat ze daarom niet mogen staken? Als je geeneens tijd hebt voor een plaspauze gedurende je pauze (laat staan gedurende je werkdag!) dan is er echt iets niet oke in je sector. En dat je bedreigd wordt op je werk en niet eens goed betaald wordt.
Ik vind lang niet alle buschauffeurs aardig maar ik snap heel goed waarom ze staken.
https://www.ad.nl/breda/vier-redenen-waarom-de-buschauffeurs-staken~a01b793e/
Oke is goed.
Oké ik heb net een lange pauze gehad maar nu kan ik me niet meer concentreren. Ga ik nu forceren of ga ik even naar buiten om boodschappen te doen? Ik ben bang dat de zon mij gaat verleiden
Regulier??
Sorry, maar het gaat weer over m’n dooie oma
maar wel een leuk verhaal
Mijn opa zei na haar overlijden direct dat ze gecremeerd wilde worden. Dus alles in gang gezet voor de crematie. Gisteravond kwamen wat oudere ooms/tantes uit Amerika over en de grap was dat een ander familielid tegen ze had gezegd dat ze niks mochten zeggen over het cremeren. Ze zijn nl van de oude stempel en als je dood gaat dan hoor je begraven te worden blabla de familie wilde geen discussies. Uiteindelijk konden ze het niet voor zich houden en toen bleek dat m’n oma juist tegen hun heeft gezegd niet gecremeerd te willen worden. En toeeeeen is alles in gang gezet om haar toch te gaan begraven.
Omg ik moet hier zo om lachen omdat het typisch mijn oma is maar er is gelukkig een (dubbel) graf beschikbaar dus ze kan naar wens begraven worden. En nu ziet m’n familie allemaal “tekens” van m’n oma, ze denken dat zij alles wilde vertragen zodat we er nog op tijd achter konden komen dat ze niet gecremeerd wilde worden. Ik weet niet of ik zo zweverig ben, maar het is wel typisch oma dat ze toch haar zin op het allerlaatst nog ff wilde doordrijven
️
Oh jeetje! Dat is idd wel heftig! Ik heb gelukkig nog nooit iets ernstigs gehad. Ga vaak samen met mn vriend maar hij heeft veel meer kracht/conditie en meer techniek. Dus ik rij altijd achteraan en kan net niks. Heel frustrerend. Het lukt me gewoon niet. En krijg ook vaak last van m’n onderkant met al dat gehobbel door het bos
Terwijl ik gewoon fietsen, dus op een normale fiets, wel super leuk vind om te doen. Ben alleen een beetje bang voor de klikpedalen? Ben bang dat ik juist daardoor zou vallen omdat ik dan vastzit ofzo:see_no_evil:
Ik heb eigenlijk alleen gezeik gehad met van die typische witte mannelijke chauffeurs van over de 50. In een stromende regen met twee handen vol aan spullen je naar de deur versnellen en dan eerst de deur niet open willen doen. “Je moet duidelijk met je handen aangeven dat je naar binnen wil.” :’)
Of een man die zich bedreigt voelde omdat een jongen een blikje cola in de bus dronk en weigerde te stoppen. Toen moest de bus aan de kant gezet worden + politie of whatever werd opgetrommeld en mochten wij er ondertussen niet uit. Geen scheldwoorden of zo die er aan te pas kwamen alleen 1 persoon die niet volledig meewerkte.
Of iemand in een rolstoel niet de bus in willen helpen??? En dit is allemaal midden-Nederland.
Ik heb dit ook wel eens gehad en heb het kledingstuk toen in een zakje gedaan en het stickertje eraf gehaald. Is toen wel gewoon goed gegaan!
Vanavond een-na-laatste dienst en morgen dan echt de allerlaatste van een 30 weken durende helse stage thank god
Afgaand op wat @Pantalones vertelde in Achter de schermen op je werk denk ik dat het niks uitmaakt!
Ik heb voor het eerst in een jaar weer zelfbruiner op. Echt wel top subtiel spul dat van kruidvat. Ik ben van spierwit naar gebroken wit gegaan en misschien ga ik morgen wel naar licht beige.
Ik word altijd emo van het wonder van kuikens (m’n ouders kippen hebben ze nu). Moet je je voorstellen, ben je eindelijk klaar om de wereld aan te kunnen, moet je jezelf eerst nog uit een ei hameren. En dan daarna dezelfde dag nog begrijpen hoe je moet eten en drinken omdat je moeder het weliswaar 2x heeft voorgedaan. Echt niet te begrijpen
Ik ken het gevoel, maar je bent het wel waard ik weet dat het lastig is, maar jij (en ik) verdient wel gewoon leuke dingen
wat vervelend dat je zo’n gevoel hebt joh! Terwijl je het vast hartstikke verdiend hebt.
Ik heb het juist andersom, ik praat al mn aankopen goed zo van ‘ja maar vandaag was een zware dag’ of ‘mn presentatie ging echt super goed’ etc allemaal redenen verzinnen waarom ik het wèl verdiend heb en dan mezelf ook gewoon geloven
But you deserve it!
me too haha (minder dan een km)
wat een onzin zeg wauw. Werk je toevallig bij een rechtswinkel?