Heel veel sterkte, vandaag en alle andere moeilijke momenten. Ook voor @Jeminae
Whuuut bij mij staat nog steeds morgen? Tenminste als ik mijn bestelling bekijk dan staat er nog steeds de tijd en datum die ik gisteren heb aangeklikt. Wat gek. Ik zie het verder ook nergens staan?
Staat gewoon bovenaan op de douglas site.
Ik heb vanmiddag een uitstrijkje moeten laten maken en ik weet nu waarom vrouwen er zo’n bloedhekel aan hebben. Nu nog buikpijn van
Ooh ja zie het. Op de mobiele site staat dat er niet.
Meh had me zo verheugd op weer fatsoenlijke wenkbrauwen morgen haha
Ja ik vind het ook stom ik laat het bij douglas zelf bezorgen die is hier toch 100 meter verderop. Ik ga alsnog morgen gewoon langs om te vragen haha.
@Diafragma als je een doel vindt hoor ik het graag, ik zit hier met een collectie van 150+ die ook weleens uitgedund mag worden
Huh dat zie ik niet? Ik zie dat bestellingen van vandaag zaterdag bezorgd worden.
lol ik krijg een lijst van mensen die volgend jaar gaan afstuderen. < 40 VAN DE 200 die in het eerste jaar zijn begonnen. En daarmee willen ze de tekorten opvullen.
Ja nou ja, vind het wel ernstig eigenlijk? Maar can blame de gestopte studenten, deze school is echt ruk haha.
Ik zou vandaag graag met je overslaan. Paar uurtjes nog. Dan is het nog steeds niet vergeten en doet het niet minder pijn, maar gaat het leven weer door. Op 14 juni lijkt het altijd even stil te staan, voor mij in ieder geval.
Heel veel sterkte
Neehoor helemaal niet schraal! Is gewoon hoe het is toch, hoe stom soms ook het leven gaat door en dat is maar goed ook!
Vaak zeg ik ‘ja’ tegen een dag extra werken en vind ik het op dat moment prima. De avond ervoor heb ik altijd spijt
Jij ook veel sterkte vandaag! Eigenlijk raar hoe belangrijk zo’n stomme datum dan ineens is he. Hoop dat je taartje nog een beetje gesmaakt heeft
Ik blijf mezelf quoten maar dit was zo stom. Ik had 1 x eerder bij haar de les gevolgd en ze helpt wel heel goed met mn houding maar tussen de oefeningen door roept ze alleen soms dat we moeten stretchen. Maar ik weet amper welke spiergroep ik train, laat staan hoe ik die moet stretchen. Op gegeven moment deden we ook 3 liedjes achter elkaar zonder stretch tijd. Heb nu dus al veel meer pijn dan bij exact dezelfde les bij een andere docent.
Iemand zei vandaag iets legendarisch tegen mij. Ik wist gewoon niet wat ik moest zeggen. Ik zat op instagram en toen zei ze : " Je kunt Ronnie Flex nu ook op instagram volgen he"
Ik ben al fan sinds soldaatje…
Ik eet sinds een week geen tussendoortjes meer (ik eet wel nog ongeveer even veel, maar eet bv fruit nu meteen bij de maaltijd ipv een uur later ) en ik heb nog nooit zo weinig honger gehad, terwijl ik vroeger echt elk moment van de dag honger had… Dit voelt echt als een lifehack
Ik vind het eigenlijk wel meevallen, vooral wat ongemakkelijk
Pff nou ik werd er echt een beetje misselijk van en heb er nu nog buikpijn van. Had ook gehoopt dat het me mee zou vallen.
Ik moet mijn nagellak eraf halen maar ik heb geen zin. Ik ga morgen namelijk BBQ-n bij mijn vriend zijn ouders en ik heb die mensen nog maar 2x gezien dus ik kan niet met zwaar vercrackte nagellak op mijn nagels daar aankomen.
Heb er geen zin omdat ik glitternagellak op heb en dat is zo kut om eraf te halen.