Mijn opleiding is ook - in mijn ogen - echt niet zwaar, maar gewoon alles is kut geregeld en ik denk dat veel mensen het beroep gewoon niet leuk vinden.
Ik ga deze zomer naar Rome. Ben er al zo’n 15x geweest dus de stad ken ik wel een beetje, maar eten vind ik altijd moeilijk blijven dus kom maar met die tips. Alsjeblieft
Ja, daar staat toch vanaf donderdag 14 juni? Vandaag dus!
Omg hahaha, wtf dacht ik de hele tijd ik had de hele tijd in m’n hoofd dat het gister donderdag was. Haha jezus, ik geef m’n kater die ik gister had op de schuld. Dan ontvang ik het hopelijk morgen wel.
Hahahah had me gered!!!
Haha ik begon al aan mezelf te twijfelen! Ik heb gisteren besteld en net een link ontvangen om m’n pakket te volgen, wordt inderdaad morgen gewoon bezorgd.
Excuses voor de verwarring :’) @BiloxiParish morgen dus! Ik heb overigens geen mail ontvangen maargoed ik haal het op.
Ja hallo, ik schreeuwde heel hard hoor. Moet je maar luisteren!
Naar het noorden! Eindigen in Siena
Nee niet naar Rome. We gaan naar Parma, Bologna, Florence en Siena!
Ik ga straks weer smeren, ik wil er zo graag vanaf. Maar ben ook wel bang dat dat spul giftig is?
Met kromme tenen naar ik vertrek kijken haha. Echt als je een b&b begint leer dan alsjeblieft eerst iets over gastvrijheid
Haha maakt niet uit hoor. Een dag met minder goeie wenkbrauwen had ik ook wel overleefd
Ja dat denk ik ook! Ik zal blijven bijten. Moet wel genoeg bijlakken…
Nu ben ik wel benieuwd over welke opleiding het gaat
hbo v
Ik weet niet want volg t verder niet. Over een stel die naar curacao vertrekt iig.
Ik heb net een mug met mijn voet vanuit de lucht op de grond gestampt. Ninja! Maakt mn avond.
Ik voel me best wel kut maar ook dat ik me niet kut mag voelen, en dan voel ik me daar ook weer kut over