Wjekw-archief 2

Ik denk ook dat goed plannen en ervoor gaan essentieel zijn hierbij. Ik heb ook tijdens het maken van mijn scriptie gewerkt bij mijn afstudeerbedrijf, terwijl mijn school dat afraadde. In totaal werkte ik vier dagen in de week en schreef ik daarnaast mijn scriptie. Ja mijn sociale leven zat toen even op een laag pitje, maar ik heb wel gewoon op tijd mijn studie afgerond en ook nog eens een mooi cijfer gehaald :).

Daarnaast zou ik voor verplichte colleges verlofuren kunnen opnemen, of misschien valt er wat te regelen met mijn baas. Hij is best flexibel gelukkig.

Toch ben ik wel blij dat ik van verschillende mensen verschillende meningen hoor zodat ik goed een afweging kan maken :).

3 likes

Ik heb het zelf niet gedaan maar mijn ex wel, dus ik weet wel hoe het is. Hij had het geluk dat zijn werk de pre-master betaalde en dat hij dus ipv 5 dagen op kantoor 4 dagen kantoor had en 1 volle dag dat hij naar school moest, maar hij moest dus wel elke week. Hij had eigenlijk geen vrije tijd meer, alles was school/studie, maar hij heeft het wel gehaald. Ik denk dat als je er dingen voor wil opgeven of op een lager pitje wil zetten je het wel kan, maar je moet ook weer niet te veel hooi op je vork nemen en alles nog willen doen want dat gaat niet. Dus ik denk dat het zeker wel kan, maar je moet wel op jezelf letten en kijken wat de mogelijkheden zijn :smile:

3 likes

:heart:️:kissing_heart:

1 like

Ja, hier heb ik ook last van! (En als ik mijn telefoon een kwartslag draai, wordt mijn beeld volledig geblokkeerd door alle knoppen, waardoor ik het typvak helemaal niet meer zie.)

Wat ik eigenlijk kwijt wilde: jullie (de mede-forummers) maken mijn leven echt een stuk leuker! In de tijd dat ik hier actief ben, heb ik zoveel interessante dingen gelezen, zoveel verschillende visies en ik heb door jullie echt beter leren relativeren, waardoor ik steeds meer vrede krijg met bepaalde aspecten van mijn leven. Laf joe all! #nietlesbisch #welemo

8 likes

Ik ga vaker boos sporten hahah. Ipv pff hoelang moet ik nog tot de break, was het fack die break !!!

6 likes

O dat is vervelend. Mijn pre-master was niet te combineren met een baan van vier dagen ivm verplichte colleges vier dagen in de week. Misschien kun je kijken of je iemand kan vinden die precies die pre-master heeft gedaan en er meer over kan vertellen.

2 likes

Ik wil het ook we voor je openen en dan zeggen of het voldoende is?

PUK code kan je soms ook in je online account vinden. (Tenminste bij vodafone).

Ik ga een Bifi worstje eten in de trein en ik ben bang voor de boze blikken maar dan bedenk ik me dat mensen ook pindakaas of tonijn in de trein eten en dan vind ik het rechtvaardig.

6 likes

Thuiswerken op maandag vind ik altijd zó moeilijk, mn hoofd is nog in weekend modus en kan mezelf echt niet concentreren. Elke week weer dezeflde struggle

Gelijk even testen.
Nu geen problemen meer. Bedankt voor de tip!

1 like

Ik zag dus een advertentie voorbij komen van uggs, en vind nog steeds dat dir dingen echt heel leuk kunnen staan. Maargoed, toen besloot ik om te kijken of er ook overknee uggs zijn, EN DIE BESTAAN hahahaha die zijn zo lelijk wat de fuck haha

7 likes

Thanks! Heb de pikante genomen en een met pijnboompitten en kruiden

2 likes

Best wel zenuwachtig voor de tandarts vanmiddag. :persevere:

2 likes

Ik wil zo graag een kat, maar vind dat in een flatje zielig…

ik krijg altijd de “gelukkig heb je wel een goeie kop erop zitten” :roll_eyes: sorry dat jij m’n enorme badonkadonk niet lekker vind your loss

Mijn kliene meid krijgt eindelijk haar Nintendo switch! Dat kreng vonden we veel te duur om cadeau te doen in januari voor haar verjaardag dus ze moest meesparen. €100,- eigen bijdrage en wij zouden ook meesparen. Puur dat je niet zomaar alles kunt kopen wat je wilt.
En nu is het bedrag compleet! Haha wat heeft ze een geduld gehad. Schatje

19 likes

Kun je niet alleen je laptop meenemen en de rest laten liggen en vragen of iemand daar op wil letten als jij een flesje water haalt?

1 like

Jazeker, nu ook een tweedehands spel erbij. Nu opzoek naar just dance tweedehandsje :smile:

De Wii verkopen kunnen we ook weer een spelletje kopen

Maar jullie zijn er nog steeds blij mee?

Alweer niet op tijd loon binnen, ik wil alles kunnen betalen wat nog moet en er dan klaar mee zijn!