Oké dan bestel ik toch een s ipv m, bedankt!
Ah zo leuk! Ik ga ook regelmatig in mijn eentje en vind dat - na een stuk of 7 concerten - inmiddels prima te doen. Festival vind ik nog wel even heftig, al ga ik eind van de week in mijn eentje naar Pinkpop.
Sterker nog: aankomende week gaan de kaartjes voor 1 van mijn favo bands in de verkoop (en waar ik ongeveer 10 jaar ouder ben dan de gemiddelde fan) en in een appgroep willen ze ineens met zijn allen. Maar ik denk dat ik stiekem toch liever alleen zou zijn gegaan, haha (alleen vind het zo lullig en vind het verder wel leuke mensen). Voordeel van alleen gaan is dat je alles zelf kunt bepalen enzo.
Hele bovenbenen zitten onder muggenbulten, overal jeuk!
@anon91490777 @Prikkelbaar omg, waaaarom heb ik dit gelezen Dat arme kleine beestje, en die foto erbij is hartverscheurend. Sommige mensen zijn echt ziek. Hopelijk wordt het katje weer helemaal beter en krijgt hij een ander huis.
Brb, even mijn eigen kat helemaal platknuffelen.
Brrrr, ik ben er echt misselijk van nu. Wat moet dat arme dier veel pijn hebben (gehad) :(.
Ja, van wat je buren doen zou ik ook boos worden, zeker omdat de kat ook op een rustige plek naar buiten kan. Hoe moeilijk is het nou om die andere deur even open te doen? Heb je ze er weleens op aangesproken?
Mijn kat had overigens geen zin om te knuffelen. Kleine diva.
Straks heerlijk van Nadal genieten.
Dat knuffelen doe ik ook altijd als ik iets naars over katten lees. 1 van mijne wil gelukkig altijd knuffelen, zijn broer zelden.
Ah lief van je dat je je om dat beestje bekommert! Kitty is je vast dankbaar .
Oooooo, je hebt er gewoon twee! Slim hoor, je (knuffel)kansen spreiden.
Haha, ja, maar 1 van de 2 is een humeurige chagrijn (mept soms al als je naar hem kijkt) en de andere is nogal een klef beest die bijna altijd bij je moet, haha. Dat is soms weleens irritant
Ik ga dit jaar met m’n moeder op vakantie (roadtrip Italië/ Oostenrijk) maar dat “durf” ik tegen niemand te zeggen. Iedereen gaat met vrienden/ relatie, maar ik heb (understatement) beetje moeilijkheden rondom eten en wil niemand daarmee opzadelen tijdens vakantie.
Maar ik wil eigenlijk ook gewoon enthousiast zijn tegenover anderen haha want vind het wel vet leuk met m’n moeder hoor!! Het voelt alleen suf.
Gewoon zeggen tegen mensen hoor, is juist super leuk dat je met je moeder gaat! Ik ga btw met mn zus op vakantie en volgens mij vinden mensen dat ook raar, maarja boeit me niet want het is gewoon chill om met familie op vakantie te gaan.
Godver mijn huisgenoot heeft al de hele ochtend ruzie met zijn vriendin. Continu geschreeuw en gekat door het hele huis heen op volume 500, echt zo irritant. Ik zou echt de deur uit gaan maar ik ben supermoe van een vermoeiende dag gisteren dus ik wil gewoon even rust.
Ik MOET noise-cancelling headphones hebben.
Ruzie-cancelling headphones. Ze zijn echt fucking irritant.
Waar halen ze toch dat lef vandaan?!
Is toch leuk! Gewoon zeggen tegen mensen hoor en schijt dat het soms raar wordt gevonden.
Waar moeten we die gehaktbal van een heuvel afrollen?
Super leuk juist! Zou gewoon net zo enthousiast zijn als je wilt zijn hoor!
Wajooo al 10.000 posts hier!
Is dit forum niet veel actiever dan WTF? Of heb ik het foutttttttttttttt
Hoe dan?