Ja wow erg he? Ik kan me écht niet voorstellen dat je zo bent… geld is handig, maar dan zou ik liever zo close en gezellig als dat arme gezin leven denk ik(?) daar straalde zoveel meer warmte vanaf
Another tinderparel:
Ben je een lieve juf-vrouw?
Match opheffen: leer spellen!
Ahh wat lief! Ik heb net geappt met mijn zusje die niet zo lekker in haar vel zit en die kan wel een bosje bloemen gebruiken. Ik kan ook gewoon geld naar je overmaken, maar vind het zo lief en zo precies op dit moment dat het voelt alsof dit de bedoeling is ofzo.
Dankjewel voor je uitgebreide reactie! Het gekke was dat dat op mijnduo gewoon niet stond bij mij en dat ik ook nooit een bericht hierover heb gehad. Ik heb ze toen toch maar gebeld en na een wachtrij van 39 uur konden ze me vertellen dat ik inderdaad geen recht meer op ov heb…
Mijn lievelingsprogramma! Vooral het gezamenlijke ontbijt met voor iedereen 1 plakje kaas en 1 plakje worst. En de van huis meegenomen potjes Hak natuurlijk.
Ik heb zon honger en trek in slecht eten, maar het mag niet omdat ik moet afvallen. De dokter heeft het nu zelfs gezegd vanwege mijn knieën enzo dus ja ik moet wel. Verder had ik vandaag geprobeerd Smokey eyes te maken en het was echt veel te heftig, al die klanten vroegen vandaag ook of ik was wezen stappen ofzo haha of zeiden dat ze me niet herkenden vanwege ‘al die make up’. Nou ja morgen maar weer gewoon in mijn bril en sweatshirt dan maar haha. Ik zal nooit een beauty guru worden ben ik bang.
Bedankt voor de tip! Nog steeds wel benieuwd hoe glad het dan wordt, lees in de reviews dat ‘de ergste kreukels’ er wel uitgaan, maar ik wil eigenlijk hetzelfde resultaat als strijken. Vrees dat ik dan zo’n profi stomer moet hebben
Dankje! Ga ik m morgen proberen haha!
Ik zie @Frites en @Patat en ik wilde even zeggen dat ik jullie allemaal love want we delen dezelfde liefde
Zo’n leuk berichtje om te krijgen!
De eindstand was:
- wel gesport
- wel boodschappen gedaan
- wel gekopieerd op werk
- vriend heeft huis schoongemaakt, ik had t wel opgeruimd
- bakken had ik opgegeven en nu kom ik toch waarschijnlijk wel uit met m’n restjes
Dus 3/5 gedaan en 4/5 zijn volbracht haha!
Cashew noten , dadels, en cacao poeder in een blender. Dan allemaal balletjes van maken en in geraspte kokos rollen.
Is lekker en gezond. Niet teveel van vreten tho. Maar is lekker als snack en vult goed.
Qua make up gewoon doen als jij het mooi vind en je goed voelt gewoon doen.
ik moet uit bed om een kaarsje uit te blazen maar ik wil nieeeet
Ohhh dit klinkt echt vet lekker! haha
- Banaan
- Luipaard
0 stemmers
Haha nice!
Yippie, morgen weer knuffelen met mijn vriend.
Ik heb ook zo’n soort ding, ander merk, hij is echt geweldig @macchiato. Heb helaas geen katoenen blouse om hem op te testen maar ik denk dat hij daarop goed werkt!
Dit vond ik een moeilijke hahaha. Waar heb je deze gevonden? Is er nog Meer?
Zo cute, wil er ook eentje!
Ik hoorde gister een verhaal van iemand die vrijwilligerswerk in Indonesië ging doen om haar cv te verbeteren. Ze gaat 3 weken psychologische hulp geven aan mensen daar… Ik kan daar zo boos van worden he. Ze heeft net haar eerste studiejaar gehaald en denkt dan in 3 weken psychologische hulp te kunnen geven? Echt wtf. Ze was nog verbaasd ook dat het veel geld kostte, alsof zulke vrijwilligerswerk instanties het ook maar voor iets anders doen dan geld