O.m.g hele mail naar insta gestuurd krijg ik weeer het domme standaart mailtje terug. Heb haar nu gewoon uitgescholden. Want ze leest het toch niet. En ik maak vanmiddag wel een nieuwe insta. Gvd
waarom is je insta weg? weet je de reden? zo irritant
Jaa er was een rayban virus. ( vanuit insta zelf) en die poste op allerlij accounts fotos met rayban 90% korting bla bla bla.
En daarom leek ik op een spammer. En instagram deactiveerd je account dan. Maar je kan die wel terug krijgen als je een geldige reden hebt enzo.
Mja ze lezen mijn reden niet. Ze sturen alleen “oh het lijkt erop dat je problemen hebt met inloggen hier is de faq…”
aah echt computer says no weer hoor, mijn god
misschien via social media proberen?
Jaa instagram heeft geen duidelijke twitter of facebook of iets waar je ze mee kunt contacten.
Ik ben vanochtend heel vroeg naar mn werk gegaan om de hoognodige dingen te doen en zit nu weer in mn pyjama
Mn collega’s vroegen of ik afspraken had, en ik zei ja ja heel druk vandaag dus ga zo naar huis
Love zelf mn uren kunnen indelen
Ik zou gaan! Het is pas woensdag dus de weersvoorspelling kan nog alle kanten op, is mijn ervaring. Je kunt inderdaad altijd nog naar huis als het echt niet gaat, maar misschien vind je wel een manier dat je het hele concert wel vol kunt houden. Ik denk dat je echt spijt gaat krijgen als je het niet probeert, zeker als je er zo graag naar toe wilt!
Hoppa nieuwe insta aangemaakt. Ik post hem wel even in het instagram topic
GERAAAAARD! Ik proef helemaal geen wortel!
Wel een vermakelijk programma. Dat arme gezin leek inderdaad heel liefdevol en die kinderen waren echt heel schattig.
Kun je niet een klapkrukje oid meenemen dat je in ieder geval even kan zitten als er niks te zien is?
Lastig om toe te geven maar voor het verhaal toch even noodzakelijk. Ik ben best wel eenzaam en de laatste tijd besef ik me dit alsmaar meer en nu had ik vandaag met iemand afgesproken om iets leuks samen te gaan doen. Vond het wel spannend allemaal maar had er wel zin in. Krijg ik net een berichtje dat het niet door kan gaan omdat zij zich nooit aan deadlines kan houden en nu zit ik verdrietig op de bank.
Het is nog geen 12 uur als ik straks thuis kom en ik denk dat ik dan meteen ga slapen.
Iemand Netflix aanraders?
ah wat jammer, ik kan me jouw gevoel heel goed voorstellen. Kan je iets nieuws met haar plannen? En is er iets wat je leuk vindt om te doen, wat je ook alleen zou kunnen doen? Ik trakteer mijzelf dan bijv op een avondje bioscoop, of met dit weer zou ik lekker naar een parkje gaan of een bos in gaan. Hopelijk kun je er voor jezelf nog een leuke dag van maken.
The Rain of Dark.
Aaw wat vervelend. Hebben jullie wel een nieuwe datum geprikt?
Oeh thanks allebei nog niet gezien!
Nou de zondevloed a.k.a. mijn ongesteldheid is er weer. Popping pills like there is no tomorrow
Ik ben eerst mensen van hier gaan toevoegen en dan pas mn vrienden haha oeps.
Wie zou eigenlijk de naam van bijv ‘opbiechttopic zonder omg reacties’ hebben verzonnen? En zou diegene hier nog zitten? Lijkt me best leuk als je jaaaren geleden dat topic hebt verzonnen en het nog steeds één van de grootste topics is haha