Wjekw-archief 2

Ik zou m 3.15 zetten dan! Anders mis je ze net en dat kwartier zal je amper voelen want sowieso helse tijd :sleepy:.

Maar ik word ook heel blij van reistijdberekening met 99,5% betrouwbaarheid :blush:

goed zo, ik geef in de winter wel de voorkeur aan een zachtroze onesie met pug print van primark mocht je inspiratie willen

Kan echt niet wachten om thuis te zijn zo, ga de hele avond in bed liggen en seizoen 6 van New girl kijken

3 likes

Zal ik je me rekening nummer geven. geven? Als je dan van je geld afwilt dan kun je het gewoon overmaken. Voor mij hoef je het niet te vouwen hoor.

8 likes

@sunmoonstars hm heb je ze al lang?
Wat je zou kunnen proberen is tea tree olie erop te druppelen. Die van de kruidvat wat bij de gezichtscremes staat kun je er puur op druppelen en inmasseren. Die van andere merken moet je verdunnen want die is te sterk.
Dat haalt de eventuele viezigheid eruit en ook eventuele ontsteking/irritatie. Dan zou het na een week beter moeten gaan.
Gaan ze er wel makkelijk uit? Of moet je echt frutten om ze eruit te krijgen? En zit je er vaak aan?

Do it… :smirk:

2 likes

Ik kom net van een bruiloft vandaan en het enige wat ik de hele dag aan moest horen waren vragen over wanneer ik nou eindelijk een vriendje meeneem en wanneer ik nou klaar ben met m’n scriptie

Echt de twee dingen waar ik het niet over wil hebben waarom moet dit altijd :mad: en nu wil ik lezen maar heb ik teveel champagne op om me te concentreren. meh

2 likes

Ben vandaag met m’n goede gedrag naar werk gegaan maar eenmaal aangekomen meteen ziekgemeld en weer terug gegaan. Heb morgen ook nog eens een hertentamen ben echt benieuwd hoe ik dat ga fixen.

Ik ben verslaafd aan 't Harry Potter spel
Beetje jammer alleen dat energy restoren zo lang duurt

Ja kut he! Hoever ben je? Ik ben nu aan het einde van jaar drie en jaar vier is nog niet uit dus nu moet ik op de nieuwe update wachten :cry:

Zo lief

3 likes

Oahh wat kut!! Hopelijk is die update er snel!
Ik zit nog in leerjaar 1 :rofl: ben zaterdag pas begonnen met spelen haha

1 like

Super lief dit!

1 like

Ohhhhhh laat daarna weten hoe het ging? :sunglasses:

1 like

Ik ben meestal rond die tijd wel even wakker, dan duim ik voor je :). Alvast een goede terugvlucht daarna!

fuck ik zie de grammaticale fout nu pas. sorry :roll_eyes:

8 likes

Welke heb je gedaan?

Wat lief van je, zeg! Dit soort berichten maken me echt blij!

1 like

Ik wou dat het Met je Leenbakker huis Tumblr nog geüpdate werd

4 likes

Eigenlijk zou je zo min mogelijk moeten draaien. Dus ook niet als je een korstje voelt. Korstjes gaan vanzelf los. Oorbellen groeien ook niet vast dus wat er vroeger werd gezegd dat je ze moet draaien regelmatig is ook achterhaald. Dat maakt zelfs meer kapot en zorgt juist voor irritatie.

Als je een korstje voelt en je wil er van af kun je wel een zoutoplossing maken en dat met wat wc papier op je oor deppen of - nog beter- je oor in een bakje houden met zoutoplossing. Dan weekt het vanzelf los.
Maar zou sowieso die olie aanraden. Bij mij werkt dat echt perfect. Tijdje geleden had ik een klap op mijn oor gekregen. Daardoor was mijn stretch enorm geïrriteerd met vocht en al en met die olie was het binnen een paar dagen genezen.

Alleen niet op open wondjes gebruiken trouwens

1 like