Ik was in slaap gevallen op de bank en ben nu sinds uur of 03:00 klaar wakker .
Blehh blehh blehh. Zo dat is eruit.
Goedemorgen
Eindelijk bericht van de belastingdienst, kom maar op met dat geld
Haha ja grote liefde! ️
Helemaal mee eens. Vind het ook belachelijk en snap ook niet dat je niet inziet dat je nog volledig onbekwaam bent. Maargoed zelfde discussie geldt voor het vrijwilligerswerk doen in die kindertehuizen. Gekukkig hoor ik daar wel steeds meer verhalen over dat men gaat inzien hoe slecht dat is.
Wat lief maar waarom??
Ik kan me wel voorstellen dat omdat die man compleet in de war was, niet voor rede vatbaar, hij rond zwaaide met een bijl, uiteindelijk de politiehond fataal heeft verwond, men uit veiligheidsoverwegingen hem heeft neergeschoten. Normaliter schieten ze geloof ik in iemands been of schouder o.i.d. maar misschien was de situatie en was die man zo onvoorspelbaar en all over the place qua bewegingen dat dat niet is gelukt en is hij neergeschoten op een plek wat het overlijden tot gevolg heeft gehad. Ik lees zelden dat de politie in Nederland iemand in zo’n situatie neerschiet dus ik geloof persoonlijk wel dat de politie het zodanig heeft ingeschat dat het naar haar idee niet anders kon. Ik hoop eigenlijk vooral de politie gehoor krijgt m.b.t. de kreet om hulp waarbij is aangegeven dat de politie steeds meer haar handen vol heeft aan mensen die in de war zijn/ psychische problemen hebben.
Ik ben al wakker, wat is er loos?
Wilde 1x in mijn leven op tijd zijn op werk
Had een nieuwe broek gekocht die ik vandaag aanwilde (wit met een zwart streepje en een trekkoord). Komt mijn man vanochtend de keuken binnen, zegt hij: ‘Ga je in je pyjama werken?’.
Heb dus maar iets anders aangetrokken, maar dit is wel een dure pyjamabroek, had er ook net de kaartjes afgetrokken dus kan ze niet meer ruilen
Ik dacht toen ik net wakker was dat het zaterdag was vandaag en ik niet hoefde te werken
Als jij hem maar mooi vindt toch? Ik kan me wel een voorstelling van die broek maken, zo een die je nu veel ziet? Gewoon dragen hoor.
Ik weet niet of kledingadvies van mannen nou het beste advies is…
Ik moet dadelijk fietsen met een koffer en een schoudertas. En vanmiddag nog een keer met een laptoptas erbij. Het is handbagageformaat maar wel best zwaar. Ik wens mezelf succes.
Ja, maar niet in zo’n blinkend stofje maar dus eerder een soort katoen/linnen, heel brede pijpen en met een trekkoordje.
Ik moet zeggen dat ik zelf ook al wat twijfelde hoor, maar ik dacht: met een bloesje en schoenen zal het wel meevallen… goh ja, misschien ben ik over een paar weken wel dapper genoeg om ze eens aan te trekken, maar dan eerder op vakantie dan naar het werk, denk ik.
Mensen die in het openbaar hun neus snuiten en de inhoud daarvan op straat laten landen, moeten echt verbannen worden. Zo. Goor.
Niet naar luisteren, mannen komen meestal wat later wat betreft de mode! Dus lekker aantrekken als je daar zin in hebt!
Ik vind dat super mooi en stijlvol! Hoop dat je m binnenkort aan durft
Dat soort broeken draagt mijn moeder heel vaak, of moet ik dat juist niet zeggen haha. Maar ik vind het altijd juist heel mooi staan. En ideaal met dit weer. Echt gewoon aantrekken. Maar ik doe ook nagenoeg niks uit op de mening van m’n vriend als het om kleding gaat.
Heeft iemand kijktips voor TEDtalks?
Gatverdamme, doen mensen dat?