Wjekw-archief 2

Ik krijg dit spul bijna elke week in een infuus en ik reageer er heel erg slecht op. Het is echt slim om wel gewoon bezig te blijven. Als ik maar bezig blijf kan ik nog enigszins functioneren. Stilzitten en nietsdoen is meteen als een blok in slaap vallen.

Heel veel sterkte ermee. Ik vind het echt een rotmedicijn!

Ah wat naar, waarvoor krijg je dat elke week?

Dit topic stond op negeer bij mij? Ik vond het al raar dat er alleen een foto editie was :expressionless:

1 like

Ik ben ziek en krijg allergische reacties op bijna elk medicijn dat ik tot nu toe heb gehad. Dat klinkt heftiger dan het is, want een spuitje Tavegyl in mijn infuus en ik heb nergens last van. Maar die bijwerkingen. :zipper_mouth_face:

Het werkt trouwens wel geweldig tegen hooikoorts. Ik heb al jaren behoorlijk heftige hooikoorts. Als ik elke week Taveyl in mn infuus krijg, hoef ik helemaal geen medicatie ervoor te nemen. Krijg ik een week geen infuus loop ik meteen te niezen en in mn ogen te wrijven.

ik heb kaartjes voor bey&jay maar ze hebben geen nieuw album uitgebracht en ik vraag mij nu af of het wel de moeite waard gaat zijn

Wil je dat mensen één keuze kunnen maken uit drie opties? Dan laat je het gewoon op één keuze staan en tussen je opties doe je een enter!

Al mijn collega’s hebben een tony reep gehad maar ik niet :frowning: :mad: ben nu al klaar met dit bedrijf
Nog even

3 likes

Het is zulk lekker weer buiten, en hier op kantoor door de TERING airco gewoon koud… Zit ik dan, met mijn vest aan.

kuuuuut. Had belafspraak met de MDL arts. Volgens de assistente zou het ruim na 12 worden. Belt ie net exact om 12 terwijl ik half wakker in bed lig. Ik blijf lekker liggen en kijk naar mijn telefoon van “wie belt mij nou?” Stopt met overgaan en ik denk oh ja, MDL arts.

Hopelijk probeert ie het aan het eind straks nog eens :frowning:

Ik heb zoooooo veel last van buikkrampen gehad vannacht, dacht soms echt dat ik doodging :sweat_smile: Nu lijkt alles gelukkig weer rustig, maar waar het nu vandaan kwam, geen idee.

Oh wat kut joh! Ja gelukkig werkt het wel goed, heb liever dit dan die verschrikkelijke jeuk overal.

Ik ben pas verhuisd, nog geen week geleden. Nu zijn er al best veel vrienden, familie en zelfs ouders van vrienden langs geweest om gezellig te komen kijken.

Maar nu is er een vriendin van mij boos omdat ik haar nog niet heb gevraagd om te komen kijken :roll_eyes:. Dit is toch krom of ligt dat aan mij?

Als ik bij iemand langs wil gaan die een nieuw huis heeft of sowieso ergens langs wil gaan dan vraag ík toch aan diegéne of het uitkomt? Ik ga toch niet aan iedereen zelf vragen of ze willen komen kijken? (Ja met de housewarming oid. wel natuurlijk, maar daar gaat het nu niet om).

van het VUMC?

Hij belde net gelukkig terug. Was echt een gesprekje van net geen minuut maar ik ga daar dan zo om stressen pfffff. Alles super goed gelukkig :smile:

Haha dat is wel gek ja. Het is ook een beetje raar om te gaan vragen ‘kom je langs in mijn nieuwe huis’, alsof je aan het smeken bent.
Ik ben 2 maanden geleden verhuist maar mijn broertje is nog nooit langsgeweest, nu ik dit lees denk ik dat hij misschien ook wel op een uitnodiging zit te wachten :nerd_face:

2 likes

Mijn vader woont vlak bij mij in de buurt en loopt ook regelmatig even langs. Nou zat ik vanmorgen met mijn nieuwe scharrel/date te ontbijten nadat hij was blijven slapen. Loopt mijn vader dus langs en kijkt vrolijk naar binnen, totdat hij die jongen zag zitten. Die ogen van hem werden zo groot en toen liep hij maar snel door :joy: sorry pap

38 likes

Ik zit in de auto te wachten op iemand die ‘even’ iets moest regelen, we zijn al meer dan een halfuur verder en ik ben bijna gesmolten!

1 like

Maak daar maar mannen van! Zie het alleen mannen doen en het zooo smerig ja. Waarom moeten anderen jouw inhoud zien en er misschien wel doorheen lopen?? :nauseated_face:

precies de reden dat ik al het wit heb verbannen uit mijn kast, trekt alleen maar ongeluk aan haha

1 like

Ik werd onderweg naar m’n werk zeker drie keer aangesproken. Checkte nog of ik mijn kleren binnenstebuiten had of tandpasta op mijn blouse, maar misschien zie ik er gewoon goed uit vandaag :woman_shrugging:t4:

26 likes

Ik ga vanavond naar een uitverkocht concert en heb nog geen kaartje. Ben nu aan het wachten tot aanbieders van kaartjes op TicketSwap wat meer omlaag gaan met de prijs. :redface: Misschien hoort deze post beter in het Gierige-acties-topic.

Sinds een week heb ik opeens gekke donkere plekken rond mijn mond, alsof ik omgekeerde vitiligo heb. Het jeukt niet en voelt niet anders, het is alleen een stukje donker dan mijn normale huid. Weet iemand wat dit kan zijn? En beter, hoe ik ervan af kom?

Samenvatting

Edit: ok nevermind ik weet niet hoe je een spoiler maakt