Ja, net echt het toppunt: Man loopt trap op uit fietsenstalling bij station, stopt halverwege om zijn neus te legen door het hek wat er naast hem zit. Zijn inhoud kwam op het looppad voor de lift uit… blegh.
Ik heb er ook zo een, het ligt er heel erg aan hoe je het combineert denk ik! Als je er nu een overhemd op aan trekt is het wel heel erg pj party ja haha
Oooh ik geniet altijd zo van dit programma!! Ken je die kerel die om 6u opstond om de vogelgeluidjes op te nemen? Zó lief!!
Ah zo vies. Ik snap echt niet dat iemand dat zelf normaal kan vinden.
Ik heb precies hetzelfde gehad. Blauw-wit verticaal gestreepte wijde broek van zo’n glimmend stofje. Eerste dag dat ik hem aanhad, roept mn vriend meteen: ah we gaan er een lekker lui pyama dagje van maken? Ik pissig en ben hem nog stug blijven dragen voor een tijdje, maar het is nooit meer goedgekomen.
Deze medicijnen zijn echt zo raar. Het voelt echt niet ok dat ik zo aan het werk ben :’)
De agenda’s zijn van Hema’s eigen merk. en ja er zijn er nog veel meer.
Dus omdat je man (mannen hebben er meestal geen verstand van) iets lomps zegt wil jij die broek niet meer aan?
Gewoon aantrekken die broek hoor. Fuck de mening van wie dan ook.
Je was gister ook bijna op de fiets in slaap gevallen toch? Of verwar ik nu mensen? Misschien beter als je dan thuis gaat werken of ben ik nu overbezorgd… Zou wat zijn als je iets overkomt omdat je niet helemaal helder ben… Hopelijk voel je je snel beter Moet je de medicijnen nog lang nemen?
Er moet toch al een belletje gaan rinkelen als je veel geld moet betalen om vrijwilligerswerk te mogen doen? Sorry hoor, ga gewoon naar het plaatselijke asiel of verzorgingshuis en vraag of ze je daar kunnen gebruiken?
Nou, speciaal voor jullie heb ik mijn plaatje gecentreerd. Vond 10+ likes op mijn vraag of jullie je er aan ergerden, toch iets te veel. Zal ik nu maar eens iets aan mijn scriptie gaan doen?
Ja klopt! Ik hoef ze maar een paar dagen te nemen gelukkig, tot de allergische reactie weggaat. Vind het fijner om op mijn werk te zijn denk ik, anders val ik sowieso in slaap thuis haha. Hoef alleen maar met de trein, niet met de fiets of auto gelukkig
Ja
O.m.g hele mail naar insta gestuurd krijg ik weeer het domme standaart mailtje terug. Heb haar nu gewoon uitgescholden. Want ze leest het toch niet. En ik maak vanmiddag wel een nieuwe insta. Gvd
waarom is je insta weg? weet je de reden? zo irritant
Jaa er was een rayban virus. ( vanuit insta zelf) en die poste op allerlij accounts fotos met rayban 90% korting bla bla bla.
En daarom leek ik op een spammer. En instagram deactiveerd je account dan. Maar je kan die wel terug krijgen als je een geldige reden hebt enzo.
Mja ze lezen mijn reden niet. Ze sturen alleen “oh het lijkt erop dat je problemen hebt met inloggen hier is de faq…”
aah echt computer says no weer hoor, mijn god
misschien via social media proberen?
Jaa instagram heeft geen duidelijke twitter of facebook of iets waar je ze mee kunt contacten.
Ik ben vanochtend heel vroeg naar mn werk gegaan om de hoognodige dingen te doen en zit nu weer in mn pyjama
Mn collega’s vroegen of ik afspraken had, en ik zei ja ja heel druk vandaag dus ga zo naar huis
Love zelf mn uren kunnen indelen
Ik zou gaan! Het is pas woensdag dus de weersvoorspelling kan nog alle kanten op, is mijn ervaring. Je kunt inderdaad altijd nog naar huis als het echt niet gaat, maar misschien vind je wel een manier dat je het hele concert wel vol kunt houden. Ik denk dat je echt spijt gaat krijgen als je het niet probeert, zeker als je er zo graag naar toe wilt!