Oke ik ga nu Taboo kijken en dan strijken en mijn studiestuk doornemen.
Er moet inderdaad wel meer aan de hand zijn anders had de bestuurder zich wel gemeld ja. Ik heb soms ook het gevoel dat nederland altijd wil doen van ‘niets aan het handje’. :’)
De bestuurder die het ongeluk bij pinkpop heeft veroorzaakt is opgepakt.
Ik kwam dit ook posten. Gelukkig!
Toch lijkt het me gek als hier opzet achter zit hoor. Er schijnen heel veel mensen te hebben gelopen en dan zijn 4 slachtoffers echt niet “veel” (alhoewel elk slachtoffer er uberhaupt een te veel is) als je mensen wil doden/verwonden.
Lijkt me eerder een gevalletje van 3 dagen weinig slaap, drank of drugs en dan stom genoeg zijn om in de auto te stappen en in paniek wegrijden. Of zo onder invloed zijn dat je het in eerste instantie helemaal niet beseft.
Een vraag; ik ben in het weekend bij iemand geweest. Terwijl ik daar was werd hij gebeld dat er iets met zijn moeder aan de hand was, broer wilde niet vertellen wat over de telefoon. Nadat hij ophing vertelde hij dat zijn moeder al eerder diverse zelfmoordpogingen had gedaan en hij dacht dat het nu weer het geval was. Hij was totaal van de kaart ( volkomen logisch).
Nu ben ik aan het denken of en wat ik hem zal appen. Wil eigenlijk zeggen dat ik aan hem denk in deze situatie. Ik weet niet precies wat er gebeurt is en of ze nog leeft als ze daadwerkelijk een poging heeft gedaan.
Ik zou inderdaad iets zeggen in de trant van dat je aan hem denkt. Dan is het aan hem zelf wat hij verder over de situatie wil delen.
Ik ben vandaag jarig
Gefeliciteerd! Vier je het nog?
Hiep hiep hoera! Gefeliciteerd
ik wil hier wel op reageren maar het is te lastig te verwoorden. ik zou niks sturen tot hij er zelf over begint of als je perse iets wil sturen “hey, alles goed?” (dat kan wel toch als jullie vrienden zijn?) dan hoor je vanzelf of er iets is of misschien zegt hij gewoon dat alles goed is (ookal is dat niet zo maar dan wil hij er niet over praten en dat is dan aan hem)
Honger.
Haha vooral je eigen antwoord op de poll is verhelderend
Haha moet hard lachen maar come on, nog even doorzetten vandaag (En de rest)!!! You can do it!
Wat als je een soort tegoed bon maakt. Dat je die tas wilt geven maar dat ze nog even moet wachten. Ik wil best wat voor je in elkaar fotosoepen
Ik heb trek in een zelfgemaakte tompouce uit zo een pakkie.
Misschien dat ik die zo ga halen bij de winkel.
Om te vieren dat ik weer naar school ga!!
Verpleegkundige opleiding here I come!
Hahahaha @Hyde ik koos voor het forumdiploma maar zo te zien ben ik de enige. Ik haat je niet. Veel succes!!! Je kan het!
Wat stom, idd niet echt aanmoedigend om het dan nog eens te proberen.
Bij ons neemt ze echt de tijd ervoor, ik zat te wachten voor iets anders maar ze had een meisje bij haar die volledig over haar toeren was en ze kwam vriendelijk tegen mij zeggen dat het wat ging uitlopen en dat ze graag haar tijd neemt voor zo’n dingen, dat ze het belangrijk vond om naar iedereen te luisteren, …
Weet iemand een leuk cadeautje voor een studieloopbaanbegeleider als bedankje? Ze heeft me zo’n 6/7 jaar begeleid… Graag iets blijvends, misschien iets gepersonaliseerd of zo?
Een mooie pen? Kan je evt laten graveren als je dat leuk vind. Of een leuk plantje ofzo?