Ik wilde nog in het Duits reageren maar mij te veel moeite.
Zal het niet gewoon een troll account zijn met nep vlieger & vandam en Chiara Ferragni-schoenen.
Edit: vraag al beantwoord: Arnhem!
Hmm mischien heeft ze nog wel een celinetje in de aanbieding. très biens.
Oooooomg wat een irritant persoon, echt een debieltje
Ik wist niet dat zij haarzelf in de uitverkoop doet en voor 15 euro nog wel.
Ik vind het dom van mijzelf dat ik niet direct haar eigen pagina had gecheckt. Volgens mij is ze gewoon echt een troll. Als je een iconisch artikel niet eens kan googlen met 3 voor de hand liggende zoekwoorden
Nog 1 queer eye ep kijken en dan lekker slapen over nepspullen in het frans. <3
Pfft was super moe dus dacht ga lekker op tijd slapen, val ik dus niet in slaap… Vervolgens val ik bijna in slaap en hoor ik een mug bij mijn oor. Naja die is na een hele missie eindelijk dood en nu lig ik weer klaar wakker ik bed
Heeft je school geen soort van studentenpsycholoog? hier bij ons zit er bij studentenvoorzieningen (stuvo) wel iemand waarbij je daarmee terechtkan, kost ook niet zo heel veel en misschien kunnen zij je wat meer wegwijs maken?
Zo naar, bij het openen van mijn facebook bestaat de helft van de berichten uit het nieuws van de “aanrijding” op pinkpop, de andere helft van mensen die er geweest zijn en allemaal foto’s.
Vreselijk
Ja van die kant had ik het nog niet eens bekeken. Zat gisteren al met mijn oren te klapperen toen een vent boos werd op een meisje omdat ze hem die nacht geen seks gaf, dat ze dan maar op moest rotten uit het bed want het was toch wel de bedoeling dat je de man voorziet in zijn behoeften…
Ja dat heb ik ook al eens geprobeerd maar dat voelde echt raar. Ik voelde me meer een nummer en die vrouw wou me precies zo snel mogelijk weg of zo. Ik vertelde toen wat van mijn zorgen en toen zei ze “ok je kan die faalangst training volgen” blabla maar zo niet precies echt een luisterend oor en echt advies of zo.
Zo naar…
Ja ik kan het niet goed beschrijven. Het is zo dicht bij mij in de buurt, ben zelf vaker geweest, vrienden zijn het weekend geweest.
Het is vreselijk, hopelijk wordt er gauw meer duidelijk
Dit gevoel ken ik inderdaad. Er zijn ook heel veel vrienden van mij daar geweest.
Ik las het vanochtend en dacht echt, jeetje waarom!?
Deze oma is op weg naar de intake van school.
En mijn teamleider zal vandaag mijn ontslagbrief in haar mailbox vinden (ze was op vakantie en nu ben ik een week vrij).
Ik heb me alweer verslapen, dus of ik sliep zo diep dat ik 4 wekkers niet heb gehoord of het ligt aan mijn telefoon Ik verslaap me nooit en hoor ook nooit m’n wekker niet maar heb wel bizar slecht geslapen vannacht dus wie weet.
Weer zo’n mysterie.
Wat ben ik blij dat ik van Pinkpop eerder naar huis ben gegaan zeg. Ik hoorde het net van mijn moeder toen ik wakker was. Echt mega heftig.
Wtf, dat nieuws over Pinkpop?!