Jaa hier ook teamnadal!
Dit lijkt de discussie die ik ooit over het woord sjoege (‘De telefoon gaf geen sjoege meer’) had, haha. Daar was de conclusie dat dat ook in verschillende streken gebruikt werd.
Het is overigens Mokums oid
Nee, dat het niet meer werkt/niet meer tot leven komt.
Als je tips wil voor Marokko, let me know! Echt een geweldig land.
Ik ben brak en ik heb niet zo veel gedronken en geen interessante dingen gedaan.
Wie weet ruik je nu wel heel lekker
Ik ga straks lekker taart eten
Hahaha ik zie nu pas dat 1 van die 2 jongens Javier Guzman is.
Omg ik schreef Gabier…
Niet zo fris water.
Dus omdat ik het niet als grappig ervaarde is dit niet de juiste plek voor mij? Ik mag toch aangeven dat het op mij niet als een grapje overkwam. Niet iedereen ziet en voelt het zelfde hè. Ik heb hier afgelopen periode wel vaker mensen zien aangeven dat ze een bepaalde opmerking van een ander niet leuk vonden. Maar dan werd er niet zo gereageerd op ze.
@voortaan Dankjewel! Dat vind ik aardig van je . Mijn excuses dat ik jouw opmerking verkeerd opvatten.
Lees je wel wat iedereen zegt?
Niks van aantrekken hoor! Vannacht riepen een paar jongetjes (naar mij denk ik?) ‘wooow dik!’. Ik ben niet eens dik haha. Doen ze ook gewoon om stoer te doen/uit te lokken
Ik hoorde laatst dat ‘dik’ een nieuw hip woord is voor ‘cool’, dus misschien was het wel een compliment haha
Hahaha ik vraag het me af. Ik zat bij iemand achterop die een beetje slingerde, toen zeiden ze ‘wel recht fietsen he’ en daarna dus ‘wooow dik!!’. Ik ga het wel maar gewoon interpreteren als compliment
Hahah ik kon het niet laten dus ik heb mijn collega geappt ‘zo dus jij dacht ik bel even’, ik ben echt een heks
Die met henna is om je haar te verven…
Maar ik weet niet meer precies hoe die heete. Iets met doctor. En hij rook naar klei. Ik heb daarna mn haar gewassen met BIG en Honey i washed my hair. Mijn haar is als herboren.
Tot zover mijn spreekbeurt.
Ik zou naast het wat bestel je bij de snackbar ook wel een wat bestel je bij de Starbucks topic willen maar ben bang dat er alleen maar koffiesnobs hier zitten die dat niet lekker vinden en nooit halen dus dan zou ik wel een wat bestel je in een koffiebar topic willen openen maar ben bang dat m’n topic weer gaat zakken net als bij m’n eetbui topic
Ik neem altijd een kleine cappuccino met soja melk met 3 espresso i.p.v. 2
boeiend, gewoon lekker genieten van eten Linus!!
wow ik ben jaloers man
ik heb tot nu in bed gelegen
maar moet nu echt wel mn kamer op gaan ruimen gvd
Ik zal wel reageren dan Ik neem trouwens 9 van de 10 keer een vanille latte en die ene andere keer chocolademelk, haha.