Wjekw-archief 2

Niks van aantrekken hoor! Vannacht riepen een paar jongetjes (naar mij denk ik?) ‘wooow dik!’. Ik ben niet eens dik haha. Doen ze ook gewoon om stoer te doen/uit te lokken

1 like

Ik hoorde laatst dat ‘dik’ een nieuw hip woord is voor ‘cool’, dus misschien was het wel een compliment haha

9 likes

Hahaha ik vraag het me af. Ik zat bij iemand achterop die een beetje slingerde, toen zeiden ze ‘wel recht fietsen he’ en daarna dus ‘wooow dik!!’. Ik ga het wel maar gewoon interpreteren als compliment :ok_hand:

2 likes

Hahah ik kon het niet laten dus ik heb mijn collega geappt ‘zo dus jij dacht ik bel even’, ik ben echt een heks :joy:

7 likes

Die met henna is om je haar te verven…
Maar ik weet niet meer precies hoe die heete. Iets met doctor. En hij rook naar klei. Ik heb daarna mn haar gewassen met BIG en Honey i washed my hair. Mijn haar is als herboren.

Tot zover mijn spreekbeurt.

1 like

Ik zou naast het wat bestel je bij de snackbar ook wel een wat bestel je bij de Starbucks topic willen maar ben bang dat er alleen maar koffiesnobs hier zitten die dat niet lekker vinden en nooit halen dus dan zou ik wel een wat bestel je in een koffiebar topic willen openen maar ben bang dat m’n topic weer gaat zakken net als bij m’n eetbui topic :frowning:

Ik neem altijd een kleine cappuccino met soja melk met 3 espresso i.p.v. 2

4 likes

boeiend, gewoon lekker genieten van eten Linus!!

wow ik ben jaloers man :heart_eyes::heart_eyes:

ik heb tot nu in bed gelegen :sparkling_heart::sparkling_heart::sparkling_heart::sparkling_heart:
maar moet nu echt wel mn kamer op gaan ruimen gvd

1 like

Ik zal wel reageren dan :stuck_out_tongue: Ik neem trouwens 9 van de 10 keer een vanille latte en die ene andere keer chocolademelk, haha.

Maar wat is een vanille latte precies dan?? Espresso met warme melk en vanille siroop?

Ik moest het even opzoeken wat voor koffie het is, maar het is cappuccino met warme melk en vanille siroop. Denk ik, alleen de koffie weet ik zeker (of nou ja, neem aan dat Google hierin wel gelijk heeft).

Oja lijken me echt leuke topics, ook voor ‘inspiratie’ want ik ben zo’n taart die altijd hetzelfde neemt omdat ik bang ben dat iets anders tegen gaat slaan :grin:

1 like

Maar ik zit zo vol

Ik heb nu al besloten dat ik morgen lekker niet naar school ga, dan hoef ik vandaag niet vroeg naar bed dus kan ik vanavond nog aan opdrachten werken en heb ik morgen ook nog de hele dag. School skippen om aan school te werken? Jazeker.

6 likes

ik vind het ook een leuk idee want ik werk er :stuck_out_tongue:

Soms weet je van tevoren al dat zoiets gewoon veel nuttiger is, niks mis mee :stuck_out_tongue:

Volgens mij had je vorige week diezelfde redenatie :sweat_smile:

1 like

Haha ja klopt, alleen nu heb ik deze week twee opdrachten/deadlines en ga ik ook echt aan school werken, de stof van morgen heb ik al zo goed als af dus ik loop ook niet achter :grin:

2 likes

Ik word echt totaaaaaal gestoord van in de binnenstad wonen. Er is dit weekend een festival en ik hoor dus alleen maar van die hysterische funky muziek waar 50-plussers op los gaan.
Betekent dat ik ook weer een nacht kan luisteren naar alle dronken gesprekken onder mijn raam. Gister werd ik wakker van een gesprek over anaal vingeren. Mensen moeten absoluut doen waar ze zich goed bij voelen, maar dat was me toch liever bespaard gebleven.

In de stad waar ik hiervoor woonde stond er elke zaterdag een orgel voor mijn huis. Ik weet ondertussen niet meer wat erger is.

1 like

Wat lief van je dat je geld hebt gegeven voor die crowdfunding :heart: En fijn dat er al zoveel is opgehaald, asiels kunnen het geld dat overblijf ongetwijfeld ook goed gebruiken.