Wjekw-archief 2

Maar wat is een vanille latte precies dan?? Espresso met warme melk en vanille siroop?

Ik moest het even opzoeken wat voor koffie het is, maar het is cappuccino met warme melk en vanille siroop. Denk ik, alleen de koffie weet ik zeker (of nou ja, neem aan dat Google hierin wel gelijk heeft).

Oja lijken me echt leuke topics, ook voor ‘inspiratie’ want ik ben zo’n taart die altijd hetzelfde neemt omdat ik bang ben dat iets anders tegen gaat slaan :grin:

1 like

Maar ik zit zo vol

Ik heb nu al besloten dat ik morgen lekker niet naar school ga, dan hoef ik vandaag niet vroeg naar bed dus kan ik vanavond nog aan opdrachten werken en heb ik morgen ook nog de hele dag. School skippen om aan school te werken? Jazeker.

6 likes

ik vind het ook een leuk idee want ik werk er :stuck_out_tongue:

Soms weet je van tevoren al dat zoiets gewoon veel nuttiger is, niks mis mee :stuck_out_tongue:

Volgens mij had je vorige week diezelfde redenatie :sweat_smile:

1 like

Haha ja klopt, alleen nu heb ik deze week twee opdrachten/deadlines en ga ik ook echt aan school werken, de stof van morgen heb ik al zo goed als af dus ik loop ook niet achter :grin:

2 likes

Ik word echt totaaaaaal gestoord van in de binnenstad wonen. Er is dit weekend een festival en ik hoor dus alleen maar van die hysterische funky muziek waar 50-plussers op los gaan.
Betekent dat ik ook weer een nacht kan luisteren naar alle dronken gesprekken onder mijn raam. Gister werd ik wakker van een gesprek over anaal vingeren. Mensen moeten absoluut doen waar ze zich goed bij voelen, maar dat was me toch liever bespaard gebleven.

In de stad waar ik hiervoor woonde stond er elke zaterdag een orgel voor mijn huis. Ik weet ondertussen niet meer wat erger is.

1 like

Wat lief van je dat je geld hebt gegeven voor die crowdfunding :heart: En fijn dat er al zoveel is opgehaald, asiels kunnen het geld dat overblijf ongetwijfeld ook goed gebruiken.

Ex on the beach: Double Dutch is echt te leuk hahaha

5 likes

Ik ga er echt stuk om en word tegelijkertijd heel boos van hoe de mannen zich gedragen/uitspreken over de vrouwen. Echt baaaaah, maar wat een gekkies allemaal.

1 like

Ja echt geen idee??? Vooral die Jorden, ik ga zo stuk om hoe achterlijk die vent is. Vanavond nieuwe aflevering heuuuu

1 like

toch geweldig juist dat je zo’n band met je moeder hebt en met haar op vakantie gaat? Het woord suf zou niet eens in mij naar boven komen. Veel plezier alvast!

2 likes

Ik heb geen 50 berichten maar kan wel nog in de members only topics meelezen (geen klacht want heb in sommige ook meegepost dus vind het fijn om ze te kunnen lezen, maar wilde het toch even melden).

Heeft iemand hier ooit de Samaria kloof in Kreta afgelopen? Ik wil weten hoe zwaar en begaanbaar het is en of het kan met een herstellende enkel.

Ik ben zo gestresst en moe en ik kan gewoon echt even niet meer. Zo blij als ik op vakantie kan en over 3 weken gewoon klaar ben hiermee.

Gelukkig zijn er ook wel een hoop dingen die echt wel goed gaan op dit moment en zijn er veel dingen die me blij en gelukkig maken. Maar het lijkt wel of ik dingen steeds minder goed van me af kan zetten naarmate ik ouder word en dat vind ik best lastig om mee om te gaan.

1 like

Heb je een ov-chipkaart? Dan met ov gewoon inchecken. Anders kun je volgens mij in de bus nog een kaartje halen. Zelfs met pin betalen kan. Er is een speciale AirPort shuttle. Die staat gewoon waar alle bussen in EHV staan. Helemaal rechts!

Volgens mij ik ook!