Ik koop ze bij de kousenspeciaalzaak, daar weten ze vaak precies welke kleur goed bij je staat en welk merk bij jouw lichaamsbouw past enzo.
Wow dat klinkt echt heel fancy, hoe duur is zo’n panty dan?
Ik draag wel alleen maar jurkjes dus is mss wel een goede
Je moet je top uit, en soms moet je bh bandje een beetje aan de kant of de sluiting achter los. Ik zou een bh aandoen die goed zit en een top die makkelijk aan en uit kan.
Die ik heb zijn volgens mij ongeveer €15, maar het ligt een beetje aan het model denk ik.
Oh godverdomme nee ik heb net betaald bij douglas en alles ging goed via ING maar nu staat er dat mn bestelling niet goed was en ik moet opnieuw betalen???
Zou ik het opnieuw kunnen bestellen en dat ik dan geld terugkrijg?
Ik ben bij de tandarts geweest en hij heeft verdoving gegeven achter in mijn mond, in mn kaakspier?? Het doet nu zo’n verschrikkelijk veel pijn als ik mn mond open wil doen. Wtf is dit
Thanks! Gek dat je opeens kriebelig kan worden van zo iets gewoons eigenlijk. Alleen omdat je het nog nooit hebt meegemaakt.
Oooh dat valt reuze mee!
Kan ik wel begrijpen hoor, ik zou het zelf ook willen weten. Succes morgen! Hoop dat je snel van je klachten af bent.
Haha ja kan ik me wel in vinden, vooral de ogen en vorm van hoofd. Ik heb een vriend die halfduits is en hij heeft ook echt van die kleine diepliggende ogen. Hij zegt zelf dat hij een holbewonershoofd heeft. Klopt ook en een vriendin van mij is half Duits, zie het aan haar niet maar haar broertjes wel. Ook weer die ogen en vorm van hoofd. Vooral haar oudste broertje, die is wel heel erg goed gelukt trouwens haha. Niet dat “de Duitser” lelijk is ofzo. Denk bij vrouwen dat ik het dan eerder aan de kleding zie en hoe ze zich in het algemeen stylen.
Misschien kan je het geluidsoverlast een aantal keer opnemen en dan als de ouders een keer thuis zijn het aan hen laten horen. Misschien heeft dat meer effect.
Oké even klagen hoor sorry maar naast mjjn keelontsteking die nog steeds moeilijk zeer doet word ik nu ook ongesteld waardoor ik me bijkomend beroerd voel. Die leef.
Beterschap en succes met de ongesteldheid!
Okay bedankt nu ben ik hyper aware van mijn tong maar die van mij ligt dus vooral tegen mn onderste rij voortanden aan
Volgens mij ging het hier op EGF ook over en ik meen me te herinneren dat dat de goede tonghouding is
Nu ik er nog meer over nadenk heb je inderdaad gelijk, dit doe ik ook
Is de houding van je schouders/nek veranderd? Als je verkeerd staat of zit kun je ook enorme hoofdpijn krijgen. Ik krijg vaak ook hoofdpijn als ik geen zonnebril op heb en erg met mijn ogen moet knijpen, misschien doe je dat onbewust ook ofzo?
Ik was net met een vriend van me ergens wat aan het drinken, toen kwam er een meisje aan om om een sigaret te vragen. Ze was zelf op een date en vroeg of we ook aan het daten waren, maar nee. Zei ze ‘oh huh maar hebben jullie ook nooit in het verleden gedatet of gescharreld ofzo? nee? oh wat bijzonder dat dat kan’.
Heb dus die avicii doc maar gekeken op netflix. Volgens mij ben ik de laatste.
Vind t echt sneu, iedereen zag toch dat hij het niet meer trok. Maar ja altijd makkelijk praten achteraf
Ik heb zo een walgelijke smaak in mijn mond. Heb al geinspecteerd op tonsil stones, maar niks. Echt zo een vieze onsteking smaak.
En nu ben ik bang dat mensen het ruiken en moet morgen veel praten en allemaal nieuwe mensen ontmoeten. Iewllll