Ik kijk een programma op Netflix waarin 7 vrijgezelle Japanners 2 weken op reis gaan met het idee dat sommige mensen elkaar misschien wel leuk gaan vinden. Ik heb net 10 minuten gekeken en ik vind het nu al geweldig hahaha.
Hoe heet het ? Want het klinkt alsof ik dit wil kijken.
Hoe heet het? Is het grappig?
Ik zie niks leuks op netflix, al dagen niet. En kijj nu alleen maar moord gerelateerde dingen en word er alleen maar bang van
Ainori Love Wagon: Asian Journey
Ik wil een jurkje bestellen bij zara, maar volgende week begint de sale en dat vind ik zonde van m’n geld. Maar ik wil wel een leuke outfit voor OTR hebben. Wil me gewoon speciaal voelen en dat lukt alleen met nieuwe kleren, niet met de zooi die in mijn kast hangt. Maar een jurkje is ook zo overdreven want wil eerst nog de stad in voor het concert mmm…
Fuuuuck kramp in mijn kuit.
Geen jurkje. Een broek met shirt of rokje met shirt. Ik moet altijd mm shirt uit en bhbandjes naar beneden voor mn nek.
Voor mijn rug soms op mijn buik liggen en dan bh los aan de achterkant.
(Zal er natuurlijk aan liggen per fysio en wat er aan de hand is)
Ja en ik ben nu al wakker en kan niet meer in slaap komen
K ben wat gezonds aan t eten omg
En toen was je om 5 uur klaarwakker. Nou ja, goede oefening voor morgen ofzo? Dan moet ik echt om 5 uur op.
Ik heb hier zelf geen ervaring mee, maar mijn moeder had daar een hele tijd terug ook last van, hoofdpijn/spanning, en toen bleek dat ze door stress onbewust haar tanden op elkaar klemde en dus haar kaken heel hard aanspande. Ze had helemaal niet door dat ze dat deed totdat de tandarts haar erop wees
Ik heb binnenkort een uitje met mijn werk en ik zie daar altijd zo tegenop. Werk hier pas net, dus heb het hier nog nooit meegemaakt, maar zo’n hele dag samen met collega’s, bijna 12 uur lang en verplicht allemaal dingen moeten doen…
Ik luister tegenwoordig oude tekenfilm intro’s als gewone muziek.
Heb nu een playlist aanstaan met Dommel, de Flintstones en de Fabeltjeskrant.
Op naar de dokter, ben toch altijd nerveus. Straks zegt ze ‘Sorry je hebt tuberculose we kunnen niks meer doen’
P.s. Ben nu gelijk de symptomen van tuberculose aan het googelen
Wat rot. Probeer je wel een beetje te ontspannen en koffie te vermijden?
Hoop dat je snel je beoordeling hebt en dat het een mooie is!
Niet voor medelijden ofzo. Maar zijn er misschien mede FF’ers (of is het met een -?) opgenomen in het VU? Kunnen we misschien een keer samen wat drinken.
Ik heb planten gekocht voor in de tuin en huis. Ziet er al veel gezelliger uit met planten.
Inderdaad nooit googlen, dan kun je bij wijze van spreken al een lijkkist reserveren.
Ik heb zo m’n presentatie maar ik heb er zo geen zin in en ook niet echt goed voorbereid :’) lekker lullen it is.