Wjekw-archief 2

Ik herken di took heel erg, ik heb twee huisartsen gehad die dit niet serieus namen en nu eentje die dat gelukkig wel doet. Niet dat zij nou veel kan doen, maar ze luisterde tenminste naar mijn verhaal en dacht met me mee (daarom probeer ik nu een Kyleena spiraaltje, wat wel enigszins lijkt te helpen gelukkig, maar aan dea ndere kant ook wel andere klachten met zich mee brengt). Maar dat onbegrip is zo megakut! Ik moest gewoon huilen toen mijn huisarts zo begripvol deed, omdat ik het vanaf mijn vijftiende toen de huisarts zo kut deed het eigenlijk altijd weggestopt had en er maar niet meer over klaagde, maar eigenlijk ging het helemaal niet.

2 likes

Aah vandaag was er ineens een jonge patiënt op mijn stage en ik had haar zo graag even willen knuffelen :pensive: Ik zou hierom echt nooit met kinderen kunnen werken, ik zou continu hartpijn hebben.

1 like

Ik zou iets zeggen als:

Beste …,

Dank voor de e-mail. Helaas denk ik dat er iets is misgegaan, omdat de bijlage lijkt te ontbreken. Is het mogelijks deze mij nogmaals toe te zenden?

Mvg.

Dan doe je alsof het de schuld van de pc is ipv suf vergeten :sweat_smile:

8 likes

Niks mis mee. Kort, duidelijk en alsnog vriendelijk. Ik houd niet van omslachtig gedoe.

7 likes

Ik vind dit vriendelijk hoor!

2 likes

Nou terecht dat je boos bent! Kan de iber niet naar je leidinggevende?

De katten van de buren lopen heel vaak door onze tuin, maar ze maken soms zooo veel lawaai, dan hebben ze ruzie en het lijkt wel alsof ze elkaar afmaken?? Zoveel gekrijs, echt zielig

Sorry beetje late reactie maar wilde toch nog even reageren. Wat fijn om te horen dat met jouw kat alles toch nog is goed gekomen! Lijkt me ook echt verschrikkelijk om mee te maken joh.

Helaas was er niets meer wat we konden doen :frown: De dierenarts zei dat het echt beter was om hem in te laten slapen. Hij was ook erg afgevallen en uitgedroogd en we merkten dat het klaar was. Heel verdrietig maar ben wel blij dat we de juiste keuze hebben gemaakt en hem niet onnodig hebben laten lijden.

1 like

Ik voel me echt zo kut. Ik voel dat ik nu op zo’n breekpunt zit in de examenperiode.
Heb morgen examen en ben aan het herhalen maar het lukt zoooo moeilijk om de stof te onthouden. Het is echt nutteloos papegaaienwerk waar ik helemaal het nut niet van in zie dus dat maakt het ook moeilijker.
Het lukt me dus momenteel niet om te studeren omdat ik echt met tranen in mijn ogen zit.

Het is ondertussen al een halfuur geleden dat ik mijn leerstof aan de kant heb gelegd maar ik raak gewoon niet gekalmeerd :pensive: en ik moet echt nog veel herhalen.
Deze studie maakt me soms zo tering onzeker he. Alsof ik niks kan.

1 like

Ik kwam net een kennis tegen met dr zoon en we hadden het over dr zoon en ik noemde hem bij zn naam en kwam er thuis pas achter dat die helemaal niet zo heet :flushed:

23 likes

Aaaah m’n broertje is gezakt voor zijn examens. Volgens mij is het een vloek, m’n zus en ik zijn de eerste keer ook niet geslaagd haha.

Instagram wordt echt te kut voor woorden man, jezus flikker op met al die foto’s die ik de afgelopen paar DAGEN al gezien heb :fu:

6 likes

Misschien is hier al iets over gezegd, maar heb je 'n Mirena-spiraal overwogen? Wordt volgens mij vaker voorgeschreven ivm overmatig bloedverlies. Mijn menstruatie blijven vrijwel helemaal uit dus ben GROOT fan, was iedere maand 2 dagen uit de running.

2 likes

Ik ben over twee weken jarig, maar heb zó geen zin om het te vieren…

Ik word altijd zo gestresst als ik veel ongelezen e-mails heb, normaal lees ik altijd alle (belangrijke) mailtjes waardoor ik nooit ongelezen mails heb maar nu staat de teller op 63 :eek:
Belangrijke mails heb ik wel geopend en de rest is vooral “We hebben ons privacybeleid bijgewerkt”

@Fiepie heel veel sterkte!

2 likes

Ongeveer 6 uur.

16 likes

Lekker niet vieren dan. Ik vier het ook nooit. Mijn ouders+oma komen koffie drinken en ik ga soms met een vriendin lunchen. Ik houd niet van feestjes dus vind het prima zo!

1 like

Gare vraag, maar wat voor panty’s kopen jullie meestal?

Hema action of zeeman. Dure panty’s vind ik het geld niet waard. In mijn ervaring hangt het van het aantal dernier af hoe lang een panty meegaat, niet de prijs of het merk

1 like

Hoppa weer 100 euro armer…kapotte accu :cry: