Wjekw-archief 2

Ik voel me echt zo kut. Ik voel dat ik nu op zo’n breekpunt zit in de examenperiode.
Heb morgen examen en ben aan het herhalen maar het lukt zoooo moeilijk om de stof te onthouden. Het is echt nutteloos papegaaienwerk waar ik helemaal het nut niet van in zie dus dat maakt het ook moeilijker.
Het lukt me dus momenteel niet om te studeren omdat ik echt met tranen in mijn ogen zit.

Het is ondertussen al een halfuur geleden dat ik mijn leerstof aan de kant heb gelegd maar ik raak gewoon niet gekalmeerd :pensive: en ik moet echt nog veel herhalen.
Deze studie maakt me soms zo tering onzeker he. Alsof ik niks kan.

1 like

Ik kwam net een kennis tegen met dr zoon en we hadden het over dr zoon en ik noemde hem bij zn naam en kwam er thuis pas achter dat die helemaal niet zo heet :flushed:

23 likes

Aaaah m’n broertje is gezakt voor zijn examens. Volgens mij is het een vloek, m’n zus en ik zijn de eerste keer ook niet geslaagd haha.

Instagram wordt echt te kut voor woorden man, jezus flikker op met al die foto’s die ik de afgelopen paar DAGEN al gezien heb :fu:

6 likes

Misschien is hier al iets over gezegd, maar heb je 'n Mirena-spiraal overwogen? Wordt volgens mij vaker voorgeschreven ivm overmatig bloedverlies. Mijn menstruatie blijven vrijwel helemaal uit dus ben GROOT fan, was iedere maand 2 dagen uit de running.

2 likes

Ik ben over twee weken jarig, maar heb zó geen zin om het te vieren…

Ik word altijd zo gestresst als ik veel ongelezen e-mails heb, normaal lees ik altijd alle (belangrijke) mailtjes waardoor ik nooit ongelezen mails heb maar nu staat de teller op 63 :eek:
Belangrijke mails heb ik wel geopend en de rest is vooral “We hebben ons privacybeleid bijgewerkt”

@Fiepie heel veel sterkte!

2 likes

Ongeveer 6 uur.

16 likes

Lekker niet vieren dan. Ik vier het ook nooit. Mijn ouders+oma komen koffie drinken en ik ga soms met een vriendin lunchen. Ik houd niet van feestjes dus vind het prima zo!

1 like

Gare vraag, maar wat voor panty’s kopen jullie meestal?

Hema action of zeeman. Dure panty’s vind ik het geld niet waard. In mijn ervaring hangt het van het aantal dernier af hoe lang een panty meegaat, niet de prijs of het merk

1 like

Hoppa weer 100 euro armer…kapotte accu :cry:

Heb hem ingevuld! :slight_smile:

1 like

Ik vind het zo onbeleefd als ik in winkels/cafés etc iets in de taal van dit land zeg/vraag en ik dan antwoord krijg in het Engels.
Ik doe mijn best om jouw taal te spreken, heb dan gewoon het fatsoen om me ook in die taal te antwoorden.
Het is ook niet zo dat ik heel onverstaanbaar spreek ofzo, wel met een Nederlands accent (denk ik) maar alsnog gewoon prima verstaanbaar.
Is me vandaag al 2x overkomen :rage:

2 likes

Heb 'm ook ingevuld!

1 like

https://www.forumfeminarum.nl/t/ergernissen-op-je-werk/429

Ja, dat gedoe is maar voor even en weegt niet op tegen het hebben van een balkon. Ik ben zo blij nu ik eindelijk een huis heb met een balkon.

1 like

Je kunt mss ook aan de organisatie vragen of hier voorzieningen voor zijn. Vaak zijn er speciale plekken of (extra) zitplekken voor mensen met een fysieke beperking. Maar moeten ze wel vooraf weten. Denk dat zwangerschap ook wel als zodanig kan worden beschouwd qua vermogen om lang te staan. En dan hoef je je daarover niet meer druk te maken!

Done!

1 like