Wjekw-archief 2

@Guilty is dit dezelfde gast die je hier op het forum ook stalkte en zich voordeed als iemand anders? Stalken is echt niet normaal he. Ik schrok er zelfs een beetje van dat je hier niet veilig bleek. Daarop gebaseerd en op je verhaal hierboven, klinkt het niet oké. Ik zou echt je verstand boven je gevoel plaatsen in dezen.

20 likes

Ja ik ben wel gewoon gegaan, voelde me wel vet ongemakkelijk maar opzich viel het verder wel mee. En dat vind ik dus het lastige, zelf die ik dat wel heel erg dus heb dan ook het gevoel dat anderen dat ook in de gaten houden

2 likes

Omg is dat overal zo? Die van Bakker Bart waren echt m’n lievelings.

1 like

Klinkt heel naar en snap dat je nu tussen twee vuren zit. Is er misschien een reden dat je voor deze jongen wilt blijven kiezen, ondanks wat hij je allemaal heeft aangedaan? Een achterliggende oorzaak die niet zozeer iets met hem te maken heeft, maar meer met jouw levenservaringen? Soms zijn er dingen waardoor we ons het liefst binden aan iemand die niet goed voor ons is. We weten zelf daarbij niet eens altijd wat de oorzaak daarvan is. Maar misschien kun je een keer met een professional (bijv POH-GGZ) over praten? Dat is laagdrempelig via de huisarts.

1 like

Ik ben zo gigantisch boos!!!

Samenvatting

Ik ben aan het reintegreren omdat ik afgelopen jaar een burn out gekregen heb. Werk in het onderwijs en ga komend schooljaar een praktijkvak geven. Mijn re-integratie bestaat dus uit het maken van een opzet voor dat praktijkvak voor hele schooljaar + het geven van huiswerkbegeleiding aan 3 thuiszitters die ingeschreven staan op onze school + 2x per week alvast het praktijkvak geven aan een groep leerlingen. Nu is het zo dat collega A aan mij gevraagd heeft of dat hij een deel van mijn lokaal mag hebben volgend jaar zodat hij daar techniek kan doen met leerlingen 1 op 1, geen enkele praktijkdocent wilde hem in hun lokaal hebben dus ik was zijn laatste hoop en ja ik natuurlijk gezegd dat dit goed is terwijl het eigenlijk ontzettend onpraktisch is. Hoor ik vandaag van de Intern Begeleider dat collega A naar mijn leidinggevende is gegaan om te zeggen dat ik niks doe en alleen maar de hele dag in dat lokaal zit en doe alsof ik druk aan het werk ben maar dat dat helemaal niet het geval is. Waarop mijn leidinggevende dus naar de Intern Begeleider is gegaan om te vragen wat ik nu precies allemaal deed omdat ze dus gehoord had dat ik niks uitvoer. Intern Begeleider heeft haar duidelijk gemaakt dat ik heel veel doe en ook als enige bijv het PTA voor komend jaar al af heb etc. Maar ik voel me zo ZWAAR GENAAID. Man ik kook gewoon. Ik ben echt niet boos te krijgen maar ik sta echt op ontploffen. En ik kan collega A en leidinggevende hier niet mee confronteren want dan weten zij dat de IB’er haar mond voorbij gepraat heeft. Maar zij vond dat ik dit moest weten omdat ik altijd super lief ben voor iedereen en voor hem en kon het niet aan zien eigenlijk. Maar bleghhh

3 likes

Ik zou hem naaien. Zeggen dat het bij nader inzien toch niet zon goed idee is dat hij in jouw lokaal komt. Omdat jij nog heel veel moet doen. strak aan kijken “ik doe heel veel”

29 likes

Ik heb niet echt advies voor je maar ik kan mij voorstellen dat je je genaaid voelt. Wat een ontzettende lul zeg!

Ja ben net thuis, was echt in staat om heel zijn zooi op de gang te zetten en er gewoon niks over te zeggen. Kijken of hij ‘m zelf zou begrijpen.

5 likes

Ooh nee hebben ze bij de Bakker Bart andere?? Die vond ik vroeger al het allerlekkerst :frowning:

Geen idee maar hier wel. :pensive:

1 like

Ja dat wilde ik ook doen, alleen als ik dat doe dan weten hij en mijn leidinggevende dus dat de Intern Begeleider haar mond voorbij heeft gepraat, en ik vind haar super lief en wil haar dus niet in een vervelende positie brengen :frowning:

Dan zeggen dat hij toch niet in je lokaal kan werken. Opzouten met die vent. En als hij een reden wil, geef je dezelfde redenen die je andere collega’s gaven om hem te weren. Verlink je je IB’er ook niet.

14 likes

Is het niet mogelijk een gesprek aan te gaan met de interne begeleider om aan te geven dat hem toch graag wil aanspreken? Misschien dat er een gesprek met jullie 3tjes ingepland kan worden?

Er rijdt een groepje jongens luid toeterend op tractoren door de stad omdat ze geslaagd zijn. Het is niet eens een dorpje hier…

4 likes

Volgens mijn vriend zie je wel verschil in uiterlijk tussen Duitsers en Nederlanders, en nu vraag ik me al een tijdje af of ik het daarmee eens ben. Ik weet, totaal niet belangrijk maar toch.

4 likes

Ben het compleet met je vriend eens haha

7 likes

Ik kan het bij mannen wel soms wel zien maar ik kan niet een specifiek ding benoemen. :thinking:

Fingerspitzengefühl

24 likes

Vroeger herkende je Duitsers iig aan het charmantje dunne staartje in de nek. Jammer dat ik daar geen afbeelding van kan vinden.

2 likes

Geblondeerde plukjes bij mannen!