Zo blij dat het haring seizoen is begonnen, elke dag broodje haring als lunch
Ik was gisteren naar Animal Collective en het was zo leukkk, nu wil ik vanavond nog een keer
Een weekje vrij in het vooruitzicht is zo goed voor mijn productiviteit. Ik ben opeens vanalles aan het afwerken en afvinken waar ik al twee weken tegenaan zit te hikken. Nog maar 4 uur (En please please laat niemand in die tijd nog ff kutmails sturen waar ik chagrijnig van word.)
Ik heb gister gestofzuigd en het is nu gewoon alweer een zooi. Katten zijn lief, maar ze maken wel echt een rommel.
Ik werk vandaag in een ander filiaal en het is zooooo saaaaaaaaaaai
Hahaha ja, ik heb het idee dat ik ze ook herken.
Uit mijn observatie hebben Duitse mannen s relatief vaak een bloempotkapsel. Daar zie je Nederlandse mannen echt nooooit mee boven de 4 jaar dus bloempotkapsel = Duitser.
Ze lopen ook vaker tot vrij gevorderde leeftijd rond in altokleding. Bij ons begint het een beetje zielig te worden boven de 17 jaar, maar Duitsers doen dit tot later dan wij.
Qua mode lopen ze vaak een beetje achter.
Verder zit er inderdaad ook vaak iets in het hoofd, maar ik kan het niet goed beschrijven wat het is. Ik herken het wel vaak.
Overigens vind ik de meeste Duitsers wel superbeleefd en aardig.
@Jeminae Ik snap dat je vandaag het liefst over zou willen slaan, wat een nare en verdrietige dag moet dit voor jou zijn, en wat waren je vriendinnen nog jong toen ze overleden Heel veel sterkte!
Dit klinkt zo mysterieus dat ik er meteen allerlei hele obscene gedachtes bij krijg, wat voor iets is het?
@Mgg bij Siebel (en andere juweliers vast ook) hebben ze zo’n setje met alle ringmaten en kun je dat goed passen. Zij weten ook wel wat handig is qua maat mbt dikkere vingers in de zomer en dunnere in de winter. Zou gewoon langsgaan en vragen of ze je willen helpen met je ringmaat!
Wat lief jullie reacties!
Ik ga straks naar de begraafplaats, heb twee mooie boeketjes laten maken. Bij het graf van de vriendin die jarig zou zijn mag mijn zoontje een ballon oplaten en vanavond ga ik een taartje eten om haar verjaardag te vieren. Dat is wat ze zei in ons laatste gesprek, “maak er een feestje van”.
Just embrace it
Zit in mijn een na laatste week op werk (ontslag genomen) en heb zo weinig motivatie. Doe echt het bare minimum en daarnaast zit ik op het forum.
Dat doe ik ook soms en heb geen ontslag genomen
Soms zit mn broertjes haar raar en dan zeggen we ‘Je lijkt op een Duits jongetje’
Ik snap echt precies wat je bedoelt hahahah
Deze had ik gemist. Heel veel sterkte.
Ik heb tinder, maar ik ben er redelijk slecht mee. Ik spreek niet graag met mannen af want ik voel me snel bedreigd. Nu ontmoette ik via tinder een man die zich graag als vrouw verkleedt en graag als vriendinnen erop uit wil gaan en iemand zocht om het ‘vrouw zijn’ bij te brengen en ik dacht: IK KAN DIT.
Maar blijkbaar ben ik niet vrouwelijk genoeg.
Wat mooi… veel sterkte
Sterkte <3
fuck die verkoper, waarom zou je iemand uitlachen omwille van een boekkeuze, hij/zij mag al blij zei dat je iets koopt. En lezen is gewoon goed en zou beter aangemoedigt worden, welk boek het ook is, you do you
vind het ook zo stom dat mensen neerkijken op je als je geen hoogstaande literatuur leest, laat iedereen gewoon lezen wat hij wil
Dit herken ik ook enorm van Duitsers op mijn faculteit. Overigens is het voor de meeste juist goedkoper om hier te studeren, maar dat maken ze dan weer goed door allemaal een macbook te hebben (gekregen van papa en mama) en zo veel zakgeld van hun ouders
Duitsers zijn makkelijk te herkennen aan hun macbook. Ze zijn ook zo beleefd tegen elkaar en de docenten, ik voel me altijd zo’n gigantische lul als ik ergens mn mening over geef.
Although toegegeven ik ben ook een lul