Wjekw-archief 2

Ik twijfel nog tussen kersenhout of een whitewash

5 likes

Zouden de bestellingen van douglas die met die 25% korting actie vandaag worden bezorgd? Normaal is het er wel de volgende dag toch, ongeduldig. :relaxed:

Doe hip, ga in een oplosbare zak, scheelt heel veel voor het milieu. :wink:

3 likes

Nee weet niet of dat overal zo is en of dat de dhl hier het niet aan kan, maar bij mij stond er dat de eerst volgende bezorgdatum morgen is terwijl ik wel gewoon gisteren voor 22.00 uur heb besteld.

Ik vind dat er 1 dag per jaar mag zijn die je over mag slaan. Ik zou voor 14 juni kiezen. Ik HAAT deze datum zo.

Het is gewoon niet okay dat ik zometeen naar 2 vriendinnen moet, op de begraafplaats. Van de ene is het haar 9e sterfdag vandaag en van de ander, 3.5 jaar geleden overleden, zou het haar verjaardag zijn.

Ik kan er zo boos en wanhopig en intens verdrietig van worden, als je 18 en 25 bent hoor je gewoon niet dood te gaan.

8 likes

Ah oke ja ik ga ook van morgen uit. Er staat nu alleen “bestelling in behandeling”.

:frowning: hele dikke knuffel en veel sterkte.

1 like

okee lekker morbide, maar ik ga later in een speciale bio urn en dan moet je die planten en groeit er een boom uit.
Aan de ene kant wil ik een appelboom, aan de andere kant denk ik niet dat iemand as appels wil eten? Dus dan maar iets moois met bloemen!

5 likes

Wow wat heftig zeg! Heel veel sterkte vandaag.

1 like

Sterkte @Jeminae <3

1 like

Wat ontzettend erg, sterkte vandaag <3

1 like

@Jeminae Wat vreselijk. Heel veel sterkte.

1 like

@Jeminae heel veel sterkte

@anon44204370 ik denk dat het al is gelukt maar als je dit nog een keer hebt… bij een ander poortje ff inchecken (gewoon het poortje er naast) en aan de andere kant uitchecken

1 like

In nimma? Gewoon achter iemand aan lopen.

2 likes

Wat enorm verdrietig. Sterkte.

1 like

Zo herkenbaar dit. :joy: Mijn dokter is buitenlands, dus zegt soms hele vreemde dingen. Ooit een keer na een longonderzoek: ‘Ja, je hebt iets heel ergs, we willen je persoonlijk spreken.’ Ik dacht echt dat ik longkanker had ofzo :scream: Ik had astma overigens. Nog steeds geen pretje, maar toch minder erg.

8 likes

Ik ging Mn bed verschonen maar ben er toen geheel perongeluk weer in gaan liggen… en nu kan ik er niet meer uit. Ofnouja… kan… wil.

11 likes

Mijn broek zit strak. Misschien na dit weekend toch maar weer serieus beginnen met afvallen.

Kun je niet zoiets als een Lucardi inlopen en ringen passen en kijken welke maat daar dan op staat?

3 likes

Vannacht toen ik thuis kwam na het concert had ik zo’n zin in chips, maar niks in huis. Toen heb ik maar mijn avondeten (pasta) opgewarmd en dat gegeten??? Zo raar ik had niet eens echt honger maar anders ging de zin in chips niet weg

3 likes