Wjekw-archief 2

Ik heb zin in chocoladerozijnen maar ik heb ze vandaag in de AH laten staan omdat ik vond dat er echt te veel calorieën inzitten. :unamused: Spijtttt.

1 like

Ik heb 12 minuten overstaptijd in Utrecht. Ik moet van spoor 5 naar spoor 3 of andersom weet ik ff niet. Is het mogelijk om binnen die tijd Julia’s te halen ofzo?? Ik kan die overstap niet missen.

Ik denk dat ik het antwoord al weet :frowning: heb echt geen zin in een maaltijdsalade of iets ongezonds.

Vaak is Julia’s druk daar dus ik zou het niet riskeren

1 like

Dat red je niet.

2 likes

Shiiiiiiiit mensen. Ik ben altijd van sun safety en ik blijf altijd in de schaduw, maar net was ik eventjes naar het park en er was geen schaduw, maar het was zo lekker dat ik dacht oke vooruit. Ik had me thuis ingesmeerd maar mijn rug lukte niet want ik ben nou eenmaal geen slangemens, maar omdat ik dacht dat ik in de schaduw zou zitten maakte dat niet uit. NOU ik zie er nu zo uit:

Legenda:
wit = waar mijn hemdje zat
1 tintje minder wit = wat ik wel had ingesmeerd
VUURROOD = waar ik niet bij kon met de zonnebrand maar wat ook niet werd bedekt door mijn hemdje

Conclusie: Lesje weer geleerd!

20 likes

Ik ben uitgenodigd voor een voorronde van een sollicitatieprocedure en deze uitnodiging kwam per post hahah. Ik zag de brief liggen en mijn eerste gedachte was “nou dat is veel moeite voor een afwijzing” :sweat_smile:

Ingevuld voor mijn niet bestaande slang.

4 likes

@Flip @Lula joeee dacht ik al, bedankt voor de bevestiging! Zie nu dat waar ik heen moet een mc donalds zit, dan dat maar (beetje jammer dat ik gister ook al friet heb gegeten maar ja).

Maar ik vind het juist leuk om met mensen af te spreken, ik zit niet liever thuis te chillen. Ik kan me er niet tot relateren helaas maar het zou wel fijn zijn als ik op die manier mee om kon gaan

Ja op zich snap ik het ook wel hoor.
Zeker in Spanje omdat daar over het algemeen al weinig Engels wordt gesproken.

Maar ik vind het gewoon zo onbeleefd?
Als iemand in gebroken Nederlands tegen mij zou praten zou ik ook in het Nederlands antwoord geven. Ik vind het al knap dat iemand de moeite doet om in mijn taal te spreken. En mochten er dan onduidelijkheden oid ontstaan dan zou ik overgaan op Engels.

1 like

Mijn tegenover buurvrouw heeft ruzie met dr kind maar dat kind misdraagt zich zo stierlijk. Ik zie alles live vanuit bed op hun terras. Echt dat kind kan krijsen (jaar of 11) en schelden wajoo

Zo chill dit, ik belde tmobile net met de vraag of ik mijn abonnement een paar dagen eerder kan verlengen met als excuus dat ik een half jaar in t buitenland ga studeren (is niet waar, ik ga op vakantie en wilde een nieuwe telefoon voordat ik op vakantie ga) en nu krijg ik volgende week mn nieuwe telefoon al ipv begin juli haha love you tmobile

12 likes

Waar paint toch niet allemaal goed voor is.

3 likes

Dankje voor de legenda. Ik zat eerst naar dat plaatje te kijken en ik dacht dat je zo’n broekje met bretels aan had, maar nu weet ik dat je gewoon een disproportioneel lange bovenrug hebt

12 likes

Ik mis echt vakanties van toen ik 10 was. De eerste 3 weken elke dag naar de speeltuin of het zwembad, daarna 2 weken kamperen in Frankrijk en in de laatste week was ik vrijwel altijd jarig.
Tegenwoordig is het gewoon werken en verantwoordelijkheden en als ik genoeg heb gespaard kan ik gelukkig nog wel die 2 weken op vakantie. God, ik mis het echt.

3 likes

@ladygodiva hallo waarom heet jij niet meer t zelfde op insta. Hoe moet ik jou nu nog terug vinden.

Alternatieve verklaring: ik kan gewoon niet zo goed painten. Ik heb namelijk wel een nek maar die is ook niet visueel weergegeven.

2 likes

Mocht je er wel wat meer mee willen doen: ik vind Duolingo echt een aanrader! Vooral s avonds voor het slapen gaan, vind ik het echt heel fijn om een paar lesjes te doen.

1 like

Ik heb echt een leuke dag gehad :sunny:

3 likes

Ik ook, heb echt geen zak uitgevoerd, was heerlijk :relaxed:

1 like