Bedankt voor de tip! Dat ga ik eens bekijken😄
Het is een kwestie van een paar telefoontjes plegen en alles wordt geregeld (als het goed is) en je even kwaad maken en dan heb je je spullen ingepakt.
Ik zit in een trein zonder airco en het is niet te harden. Ook zit er een guy HEEL hard te praten over polyamorie en zn liefdes- en seksleven. I dont care, hou je bek.
En er is geen WiFi dus ik kan niet werken en ik moet nog shit doen.
Ik ben oude liedjes aan het luisteren zoals Spice Girls, S Club 7 onder andere en weet van de meeste nog de danspasjes hahah.
Ik zit te wachten op mijn asos bestelling maar het lijkt erop dat het vandaag niet meer komt, ugh. ‘on or before Wednesday’ uhhu
Ik heb het gelukkig volgehouden!
Een goeie tip, ga ik ook onthouden!
@Goudlokje Mochten jullie ermee bezig gaan, dan vind ik deze pagina wel een tip: http://duolingo.wikia.com/wiki/Spanish_Skill:Common_Phrases Hier vind je per onderdeel welke woorden worden behandeld.
Het is ook handig om af en toe per lesje even via een normale computer te kijken ipv de app. Daar staat vaak wat extra uitleg over dingen bij.
Oh en tinycards heeft een app waarmee je (gratis) de duolingo woorden kan leren. Is ook handig!
Gevonden
Ooo dat is zo lastig. Heb ik ook gehad (niet dat je daar iets aan hebt). Ik heb uiteindelijk therapie gehad waar ze beiden aanpakten. Misschien kun je kijken of dat ook bij jou kan?
Ik ga morgen zelf gemaakte sushi eten bij mensen die 1. Niet zo goed kunnen koken 2. Niet al te veel lusten 3. Nog nooit zelf sushi hebben gemaakt.
Maar dan niet om mijn hulp vragen he.
Prima maar verwacht dan wel dat ik om alles ga zeuren.
( ik ben zo niet gezellig als het om eten gaat)
Een goede vriendin van me is gisteravond bevallen van 2 gezonde kindjes (jongen en een meisje). Namen en geslachten wist ik al, dus niet echt verrassend voor mij, haha. Ik heb zelf niet zoveel met baby’s, maar voor haar en haar man vind ik het wel superleuk.
Net een kaartje gemaakt bij Greetz. Ging alleen niet helemaal goed, dus heb het ding uiteindelijk 3 keer moeten maken lol :’) En hoop dat het nu goed gegaan is.
Ah leuk!
En geloof me, ik heb ook niets met baby’s. Maar toen ik de baby van mijn beste vriendin voor het eerst zag was ik op slag verliefd. Was heel bijzonder! Dat had ik nog nooit met baby’s gehad haha
Dwangstoornis en eetstoornis.
Ik vind ze altijd een beetje eng, haha. Wil ze ook niet vasthouden, want ben bang om ze te laten vallen enzo
Ik ga wel op bezoek, maar wacht nog een paar weekjes Even de tijd gunnen enzo. Is al druk genoeg natuurlijk.
Baby’s vasthouden doe ik ook liever nog steeds niet
Een keer was ik dus bij die vriendin en baby was heel hard aan het huilen. Toen belde er iemand aan en hoewel ze weet dat ik het eng vind was haar eerste reactie die baby in mijn handen duwen en naar de deur gaan. Hij was echt aan het krijsen, benen en armen gingen alle kanten op, en ik werd zo ongemakkelijk en half in paniek. Toen die vriendin weer terug kwam heeft ze eerst 5 minuten op de grond gelegen van het lachen om me daarna te beloven dit mij nooit meer aan te doen. Ze pakte de baby over en die was uiteraard binnen enkele seconden stil…
(Hij is nu inmiddels al anderhalf en inmiddels zijn we dikke vriendjes hoor )
Met andere woorden: het komt goed
Ik ga warme chocomel maken
Lekker! Heb ik ook vanmiddag gedronken.
Haha, o dat lijkt me echt vreselijk Zo zou het hier ook kunnen gaan, denk ik. Overigens ook als ik zelf een kind zou hebben, ben ik bang.
Peuters en kleuters vind ik leuker, al snap ik nooit wat die nou kletsen. In mijn werk beginnen ze ook altijd tegen me te kletsen en vaak versta ik er dan echt niets van haha. Dan knik ik maar wat of zeg ik: ‘O, ja?’
Vanmiddag riep nog een klein jochie heel blij ‘Goeiemiddag!’ naar me en hij schrok een beetje toen ik ‘hoi!’ zei, haha. Dat was wel schattig.
Hahaha ja als ze een beetje (verstaanbaar!!) praten is het een stuk makkelijker mee om te gaan