WK met forumpoule

Ja. Tijd voor Nederland. Even niet voor Zweden.

1 like

Maak me tikje zorgen

Lijkt een beetje op Robin Wright vind ik. Knappe vrouw wel.

1 like

Wat is dit spannend

1 like

Ja maar echt, Amerika was steengoed. Daar haalt Nederland het echt niet bij, ondanks dat ze echt wel goed Zijn.

2 likes

Oh nee. Dit zou echt te zuur zijn

Aiiii

Zuur dat iemand potentieel geblesseerd is en zeker Beerensteyn had liever gehad dat van de Sande dan alsnog gestart was

Ah ben toch wel beetje zenuwachtig, hoop zo dat ze winnen. En ik vind Beerensteyn echt een gunfactor hebben, ze komt altijd zo relaxt over. Hoop echt dat ze gaat scoren.

5 likes

Potver wat een topwijf hoor

1 like

Van Veenendaal is zooo goed bezig :muscle:t3::muscle:t3:

1 like

Ik durf het bijna niet te zeggen maar ik word dus wel altijd vrolijk van die blokker reclame

6 likes

Lieke eruit Jill erin.

Haha ik moest de eerste keer dat ik die zag huilen ::joy:

1 like

dat liedje vind ik echt leuk haha

1 like

Ik ben altijd zo nerveus aan het kauwen als het spannend wordt, zit nu een berg borrelnootjes weg te werken alsof ik al weken niet heb gegeten :weary:

Daarom heb ik geen eten zelfbescherming. Ben nu wel een plastic bekertje kapot aan het bijten

Hoorde ik de commentator nou goed zeggen dat alle kaarten zijn kwijtgescholden na de kwartfinales?

Ja dat klopt tenzij je dus in de kwartfinale al geschorst was voor de volgende wedstrijd

Anders zou je door twee eerdere gele kaarten bijvoorbeeld al in de poulefase nog geschorst kunnen worden voor de finale en dat zou wel apart zijn want dan ben je al minimaal 2 wedstrijden zonder overtreding

Wat een frustrerende wedstrijd :crazy_face: