WK met forumpoule

Het wk begint morgen en ik had bedacht dat een forumpoule misschien wel leuk was.


Het is best makkelijk, je moet je top winnaars invullen bij de voorrondes. Dan voorspelt die je achtste finale en dan moet je weer de kwart invullen.
Ik heb voor de simpelste versie gekozen maar we kunnen hier natuurlijk met polls ook nog dingen invullen.
De app is trouwens anoniem, je kan een gebruikersnaam aanmaken dus dan kan je die vh forum doen!
De app heet poules.com

Oke hopelijk willen meer mensen meedoen :smiley:

2 likes

Leuk! Ik vul hem vanavond even in. :slight_smile:

Ja zie ik nu wel maar mss kan je alsnog een gebruikersnaam maken? Via profiel kan je een gebruikersnaam maken (rechtsboven)

1 like

Leuk! Ik doe ook mee.

1 like

Jaa we zijn al met 7! Je kan nog meedoen tot het wk begint morgenavond om 21.00

Ja volgens mij is t mij ook gelukt haha! Ik snap alleen echt helemaal niks van die app. Maar wel leuk!

Haha ja ik ook weinig! Maar je zit erbij :smiley:

1 like

Ik heb het ook ingevuld :smile:

1 like

Ik heb hem ook ingevuld! Vond het wel beetje verwarrend dat je de standen los van de rest kunt invullen dus dat je voorspellingen dan niet per se kloppen maar wel leuk verder. Ben heel benieuwd!

1 like

Ja ik snapte dat ook niet helemaal
Maar m’n andere poule was nog meer random. Daar heb ik mensen in de achtste finale gezet die ik in de voorrondes niks liet winnen :’) (kansen spreiden zullen we maar zeggen)

1 like

Leuk ik doe mee!

1 like

Er staat iemand met haar volledige hele naam tussen. Weet nog of diegene dat bewust heeft gedaan, maar ik dacht ik meld het voor de zekerheid even.

1 like

Wat leuk, ik ga mij ook aanmelden! :blush:

1 like

Ik heb het ook ingevuld. Volgens mij niet (meer) met volledige naam. Bedankt voor degene die mij via de site een mailtje stuurde. Die poule liep gister vast nadat ik op inloggen via Facebook had geklikt, maar was dus blijkbaar wel aangemeld.

Leuk! Ik heb hem ingevuld.

Gaan jullie zoveel mogelijk wedstrijden kijken of alleen bepaalde wedstrijden?

1 like

Haha dat was ik!
Ik heb trouwens ene Edwin verwijdert, dus als je dat was laat het ff weten want dan zal ik het niet nog een x doen!

1 like

Ik wil de wedstrijden van Nederland kijken, en voor de rest kijk ik als ik tijd heb gewoon welke er op dat moment is.

ik heb hem ook ingevuld maar echt zomaar wat landen geselecteerd zonder logica, ben benieuwd

1 like

Ben benieuwd, heb m ook ingevuld!

Heb 'm ook ingevuld, leuk!
Wil zelf sowieso Nederland wel zien voetballen en andere wedstrijden als ik toevallig toch thuis ben.