WK met forumpoule

Omijngod is er nou net een doelpunt teruggezet?? Precies toen liep m’n stream uiteraard vast.
(mijn inzet is 3-1 dus dit is niet handig voor me)

Nu ben ik te laat met invullen zeker?

Ik heb ook 3-1 :scream:

Lukt het nog? Ik zie je er wel bij staan! Kan de spelregels vd poule blijkbaar niet meer switchen :frowning:

Nou als we samen duimen moet het ze toch wel lukken!

Weet niet hoe ik moet invullen?

Bij het vlaggetje en dan klikken op iets van poule verder invullen ofzo (iig het balkje dat onder het vlaggetje komt)

1 like

Krijg een error…

Haha klote, ik had 2-0

Nouuu had ook 2-0, maar heb Frankrijk wel als land met de meeste doelpunten, dat scheelt weer een beetje!

Shit, krijg bij jou ook dat er niks staat :frowning: hopelijk lukt 't later nog

Korea maakt wel echt veel fouten zelf zeg

Ik vind het echt jammer dat ze morgen om 15:00 moeten. Ik kan dan alleen nog het laatste gedeelte van de tweede helft zien

Ik dacht juist dat het pas 's avonds was dus was al aan het balen omdat ik geen tijd had maar 's middags gelukkig wel thuis. Snap dat het kut is als je alleen maar 't laatste beetje kan zien :frowning:

Ik kom er door jouw post dus achter dat ze vanmiddag al moeten spelen.
Ik dacht dus dat ze vanavond moesten spelen en had al helemaal zin om te kijken.
Nu kan ik dus niet kijken want op het werk… meh :slightly_frowning_face:

En ik heb de uitslag verkeerd om ingevuld in die app :sob::sob::sob: nu heb ik zeker 0 punten meh. Ik ging zo lekker haha

Ben benieuwd! Lekker op de bank :netherlands:

Ik heb de poule niet ingevuld, maar zit nu wel lekker te kijken. Laptop op schoot en zo toch aan het werk en half meekijken. Heerlijk!

1 like

Ze lijken toch een beetje zenuwachtig te spelen, veel kleine foutjes. Hoop dat er nog wat meer in zit tweede helft.

Je hebt nog steeds kans op punten :stuck_out_tongue: