Oo shit
Oeh wat een pijnlijk kopduel zo
M’n hart dames shiiit
Lieke’s bitterbal lijkt er tegen te kunnen. Yas.
Ja ze zag er echt gepuft uit (als in van die kleine oogjes)
Nee ik vond dit wel echt top. Ronaldo had denk ik per traumahelikopter moeten worden afgevoerd.
Ik ga nu rennend de hond uitlaten
Wil ik zien 
Ik begreep net van mijn man dat het langste wat Amerika op 0 doelpunten stond, 13 minuten was, tegen Thailand nota bene. Dus Nederland gaat echt lekker! Ik hoop dat de Amerikanen nu bang zijn geworden. Ik verwacht helemaal niet dat we gaan winnen, maar ik zou het heerlijk vinden als ze het zo lang mogelijk moeilijk hebben.
Nou het valt me niet tegen! Had eerlijk gezegd verwacht al op achterstand te staan.
Dolgelukkig!!! Eerste helft overleefd, Amerika mentaal 0-1 achterstand en Nederland 1-0 voor 

Ik wil gewoon dat ze winnen. Of je nu na 13 minuten achter staat of pas na 91 minuten. Ik kan bij allebei niet huilend het volkslied zingen. Ik heb gewoon even mijn nationale trots infuus nodig.
Ik heb het niet gezien, maar lees dat Martens out ging gelijk toen er gefloten werd?
Ik wil ook heel graag dat ze winnen! Maar ik bescherm mezelf door te denken dat het niet gaat gebeuren, anders is het het Ajax-debacle all over again
Ik dacht dat dit zou eindigen in 6-1 en ik hoop niet dat ik het jinx maar ben onder de indruk, vooral van Sari 
Love Amalia haar zwarte nagellak
Ik kijk voor het eerst en heb geen verstand van voetbal maar die keeper van Nederland is echt een held
Zo inderdaad wat een ellende dat lied
Jawel, zeker als ze ver komen, dan komen er ineens nog allerlei liedjes bij