Dolgelukkig!!! Eerste helft overleefd, Amerika mentaal 0-1 achterstand en Nederland 1-0 voor
Ik wil gewoon dat ze winnen. Of je nu na 13 minuten achter staat of pas na 91 minuten. Ik kan bij allebei niet huilend het volkslied zingen. Ik heb gewoon even mijn nationale trots infuus nodig.
Ik heb het niet gezien, maar lees dat Martens out ging gelijk toen er gefloten werd?
Ik wil ook heel graag dat ze winnen! Maar ik bescherm mezelf door te denken dat het niet gaat gebeuren, anders is het het Ajax-debacle all over again
Ik dacht dat dit zou eindigen in 6-1 en ik hoop niet dat ik het jinx maar ben onder de indruk, vooral van Sari
Die Jan Smit ga ik niet missen btw.
Die andere. Arme Alexia. Haha.
Love Amalia haar zwarte nagellak
Omg, huldiging in Adam hoop ik. Ben ik weer vrij. Jaaaaa, scoren zo!!
Ik kijk voor het eerst en heb geen verstand van voetbal maar die keeper van Nederland is echt een held
Zo inderdaad wat een ellende dat lied
Arme mannen. Zoveel minder aandacht voor hen
Jawel, zeker als ze ver komen, dan komen er ineens nog allerlei liedjes bij
Haha ik dacht dat dit over de koning ging en vond het wel een bijzonder idee dat hij zou zingen .
Toen de mannen nog ver kwamen bij toernooien had je altijd de AH met acties en reclames, wuppies enzo.
Kijk nu al uit naar Shanice die als een malle gaat blazen richting dat doel.
Hopelijk wel met de bal.
Jaaaaa shanice erin! Bloothworth (?) eruit.
Martens eruit. Beerensteyn op links, Shanice rechts. Dat zou me favo zijn. Maar niet erg realistisch, denk ik.