WK met forumpoule

Hoor ik nou Jantje Smit?

1 like

Hahahahaah yes jan smit

1 like

Lekker met Jan Smit op de achtergrond :joy:

1 like

Erg leuk dat ze volgend jaar naar de Olympische Spelen mogen maar dan heb ik nog 12 andere sporten ofzo die ik wil volgen. Krijg nog een vol programma, moet ik maar vrij nemen van m’n werk :stuck_out_tongue:

Want wij zijn Nederland!!!

1 like

Gelukkig heb ik The Hills alvast opstaan.

En zappppp

De uitslag van de poule.
@Jeminae met kop en schouders boven de rest uit :partying_face:

5 likes

Die shirts ook die moet je dan ook van tevoren hebben laten maken. Ik vind dat wel arrogant

1 like

Erger me echt kapot aan die Rapinoe

5 likes

Heh welke shirts?

Dit is waarschijnlijk het laatste (grote) toernooi van Rapinoe, dus dat is een troost

1 like

Er stond champions op, dacht ik.

1 like

Amerikanen hebben shirts met Champions '19 aan

Champignons

4 likes

Die waar achter 19 champions staat. Doelend op kampioenen 2019

Oooh!! Maar speelden ze ook in die shirts joh? Beetje voorbarig idd

1 like

Wat een kleine beker eigenlijk haha of ligt dat aan mij

Vond ik ook al inderdaad!

Nee die hebben ze toen verwisseld. Ik zag het eerst alleen bij Morgan, maar heel het team heeft het. Alleen dat je topfavoriet bent betekent niet dat je gaat winnen. Dus om dan die shirts al te hebben liggen. Vind ik zelf wat arrogant.

Om te reageren op @Zemraluani van Nederland had ik het ook niet sympathiek gevonden. Het is vrij duidelijk dat je kampioen bent. Ook zonder die shirts en om dan op hetzelfde veld als waar de verliezende tegenstander nog op staat die de shirts dragen vind ik niet sympathiek. Bij een huldiging vind ik het anders. Dus zou het nog niet eens zo gek vinden als het klaar ligt voor zoiets maar op het veld nog dragen nee vind ik niet netjes.