Worst-kaas scenario's (/Hollandse snacks)

Die dipsaus eet ik nog steeds wel eens :sweat_smile:

4 likes

Omg ik dacht ook dat het slagroom was hahaha

2 likes

Foutje

Ik ook hoor, best vaak eigenlijk. Vooral lekker als dip bij paprika of naturel ribbel chips, of om komkommer in te dippen en natuurlijk voor bij het gourmetten!! Gourmetten is voor mij niet compleet zonder deze sausjes

5 likes

Nu heb ik zin in ribbelchips met een dippie :drooling_face:

5 likes

Voor als iemand nog een taart zoekt om vanavond te serveren.

4 likes

Haha wij gaan vanavond gourmetten, als het me likt om in dat minipannetje zoiets te knutselen op mn pannenkoek zal ik me hier melden met een foto :stuck_out_tongue_winking_eye:

4 likes

Nou uhm hahahahahahaha

A for effort?

Toen alles nog rauw was leek het nog ergens op, in de verte dan. Maar bakken maakte het alleen maar erger :laughing:

Edit; oh huh mn foto is gedraaid. De steel vd pan moet onder en niet rechts.

7 likes

Moest die woordgrap nou Appie

8 likes

Echt een worst kaas scenario. Heeft iemand dit al een keer gegeten?

9 likes

Nog nooit gegeten maar zou ze best eens willen proberen. Lijken me eigenlijk best lekker hahaha

4 likes

oh deze heb ik vroeger wel eens gehad geloof ik! Vond die toen wel lekker, wel in de categorie vies-lekker haha

3 likes

Eens met @Taken! Zit niet veel kaas in, slechts een klein beetje maar als ik knakworsten eet, dan kies ik vaak deze :grin:

2 likes

Haha getsie dit ziet er uit alsof die knaks een soort ziekte hebben.

16 likes

Haha ik heb ze jaren geleden weleens gegeten maar vond dat je de kaas niet echt proeft. Ik doe altijd normale knakworstjes met een plakje kaas op brood:D mm zin in nu

2 likes

Ze zijn denk ik (nog) iets zouter, en lekker zonder saus! Lang geleden maar nu echt zin in hierdoor!!

2 likes

Dit vond ik 15 jaar geleden zo lekker. At ik echt geregeld.

1 like

Grappig dat zoveel mensen ze kennen en al lang dus ook. Ik had ze nog nooit gezien. Koud lijken ze me echt niet lekker, maar warm idd vies lekker @Taken

2 likes

Oh die waren jaren terug echt nasty

5 likes

Weet niet of het Nederlands is, wel tragisch.

12 likes