YouTube aanraders

JAAA!

De docu over het zelfmoordbos in Japan vind ik nog steeds een van de interessantste video’s/onderwerpen die ik gezien heb op Youtube. Doden Liegen Niet is niet van Youtube maar vind ik ook ontzettend interessant. Iemand nog aanraders op dat gebied?

1 like

Sam Bettens van K’s Choice legt zijn transitie vast op Youtube. Is nog niet genoemd volgens mij.

9 likes

Simone Giertz kijk ik graag!

1 like

Oke, hier wat kanalen die ik volg:

Ze een Australische illustrator en maakt studio vlogs, ook als je zelf niet creatief bent leuk om naar te kijken denk ik.

Een stel wat in een Mercedes Sprinter woont en rondreist.

Nog meer van life!

En dan volg ik nog wat kanalen van PCT thru-hikers:

Ook maar even hier!

Ik vind Sierra Schultzzie, Chloe Rose Art en Safiya Nygaard leuk maar het moet net je interesse zijn.

Ik vind Micarah Tewers heel grappig, ze maakt zelf kleding maar ik denk dat het ook leuk is om te kijken als je daar normaal geen interesse in hebt. Het zijn geen tutorials ofzo.

En ik ben gefascineerd door Veg Village Food, is een heel oud vrouwtje die in enorme pannen eten kookt voor alle kindjes in het dorp!

3 likes

Annika Victoria vond ik ook altijd superleuk maar zij is niet meer zo actief geloof ik

1 like

Ik kijk vooral veel sewing video’s en booktube. Een paar fave’s:

PeruseProject. Ze plaatst veel video’s over boeken, maar maakt ook vlogs! Ik vind haar vlogs echt heerlijk om te kijken haha.

Jean Bookishthoughts. Ook een booktuber. Ik vind haar stem heel chill om naar te luisteren en haar boekensmaak is heel breed.

Rachel Maksy. Maakt heel grappige filmpjes over vooral vintage kleding/levenstijl, maar ook cosplay en andere random shit.

Angela Clayton, een naaister met video’s waarin ze historische kostuums maakt. Ze post ook regelmatig vlogs waarin ze op antieke koopjesjacht gaat.


Vorige week zat dit filmpje tussen mijn aanbevelingen. Super leuk ookal heb ik alleen de eerste 5 films ooit gezien :sweat_smile:

Ik kijk graag naar de vlogs en video’s van Ashley Brooke, ze woont met haar verloofde in Manhattan, heeft een schattige hond en een nogal inspirerende levensstijl vind ik (hoewel dat de laatste maanden wat minder tot uiting komt in haar vlogs). Ze neemt haar kanaal erg serieus en is ook bezig met een startup bedrijfje en online magazine, erg tof vind ik. (Ohja je moet wel tegen een beetje vocal fry kunnen)

1 like

Oke hier komt een vage omschrijving maar iemand noemde video’s van een man (of stel?) Die in het oostblok ging reizen en daar allemaal mensen ontmoette.
Weet iemand wat ik bedoel?

@Zemraluani

1 like

Oh thanks! Lekker slim die is hier zo’n 5x aangeraden maar had de link niet gelegd.
Dank je wel!!

1 like

Oh ik zal eens kijken! Ben heel benieuwd of er nog meer vloggers zijn die in Manhattan wonen en een beetje hun leven laten zien. Misschien weet iemand dat?

1 like

Mhysa verwees me door naar dit topic, dus vandaar hier m’n post opnieuw :slight_smile::

Een YouTube kanaal dat ik pas ontdekt heb, weet even niet waar ik het anders moet posten dus daarom maar hier :sweat_smile:: https://youtu.be/zQ4kMvDG2u8 . Gaat om mannen die huizen schoonmaken, van vieze badkamers en balkons vol duivenpoep tot kamers waarin mensen zijn overleden en een ruimte waarin een leiding onploft is… oh en hoarders! Valt voor mij in de categorie Dr Pimple Popper, iets wat ik wel en niet wil zien haha.

Misschien vinden anderen dit kanaal ook interessant haha. Vind het super interessant hoe ze het weer schoonkrijgen enzo.

Triggerwarning; er zitten ook video’s tussen waar ze een kamer schoonmaken na een zelfmoord.

5 likes

Oh wow hier ben ik heel benieuwd naar! Ga dit zeker kijken als ik tijd heb. Lijkt me super interessant (en goor).

1 like

Een jong Amerikaans koppel maakt op dit kanaal video’s over hun slangen die ze houden en ook fokken. Super informatief en soms ook grappig ge-edit.

2 likes

Een oude bekende, maar wie het nog niet kent: Joe Goes. Een beetje Louis theroux achtige (lekker ongemakkelijk) korte docu’s over verschillende subculturen. Soms reist ie naar andere landen en dan is het wat meer lollig ipv docu achtig.

Hij heeft vet veel video’s, ze zijn niet allemaal even leuk, maar het kijkt lekker weg

2 likes