YouTube aanraders

We hebben al een topic over onze aanraders op Netflix, dus waarom niet eentje over YouTube? Volg jij een leuke youtuber, deel het hier, misschien vinden we allemaal wel nieuwe kanalen om te bekijken.

Dus geen discussietopic over de wereld van de influencers en youtubers, maar puur om je aanraders te delen. Hoop dat dit mag @moderators Ik heb echt veel leuke kanalen gevonden via FF en het lijkt me makkelijk om snel en makkelijk suggesties te geven, zonder dat tussen discussies door in het andere topic te doen.

4 likes


Filmpjes van 3 minuten met allemaal korte stukjes erin van leuke, boeiende, schattige of andere dingen. Lekker simpel maar altijd wel leuk.

1 like

En voor als ik boeiende dingen wil kijken:



1 like

Ik heb hem al vaak benoemd: Bald And Bankrupt

Tata Joela is echt zo’n goeie entertainer

9 likes

De late late live tinder filmpjes van James Corden!

1 like

AntsCanada!!! Zo leuk! Mieren blijken dus vreselijk fascinerend te zijn en door de verteller spannender dan de gemiddelde nederlandse serie.

Moet wel even vermelden dat ondanks hij de mieren geen levend voer geeft, er wel dode dieren gevoerd worden. Van muizen tot kippenhoofden. En kakkerlakken.
Over de kakkerlakken gesproken: hij heeft een heel verblijf voor zijn voerkakkerlakken en dat heet Roachella. Vind ik zelf heel grappig

En dan nog even een lijstje favo true crime youtubers:

-Eleanor Neale
-Georgia Marie
-Kendall Rae
-John Lordan (LordanArts)
-Danelle Hallan
-Bella Fiori

4 likes

Documentaires van The Fifth Estate, zoals deze, kijk ik ook regelmatig:

2 likes

Als je van tiny houses houdt:



:two_hearts:

5 likes

Leuk idee!! Ik kijk graag naar korte informatieve geanimeerde video’s als ik me verveel haha. Ze zijn vaak ook net lang (kort) genoeg om even tussendoor te kijken.

Mijn favoriete kanalen tot nu toe:

Ik hou nogal van Aardrijkskunde dus sommigen zijn nogal daarop gefocust, maar belichten allemaal hele uiteenlopende en actuele onderwerpen!

3 likes

Love Willams beatdown van youtubers

5 likes

Slam! En dan vooral Bram Krikke. Bram in de buurt met Bram Krikke of Statements met Bram Krikke.

4 likes

SoulPancake vind ik heel interessant en heb ik al veel van geleerd. Ene filmpje spreekt natuurlijk meer aan dan de andere, maar ze behandelen (zware) onderwerpen en belichten deze zaken ook vanuit verschillende meningen.

The Skin Deep vooral voor de series The And en The Dig.

1 like

Je vergeet Salad Fingers

2 likes

Deze oude man die dagtripjes maakt in Groningen, met wild enthousiasme.

https://youtu.be/to0QTIdmbbk

Er zit zoveel memepotentie in dit filmpje en hij heeft pas 20 views, was echt aan het deepdiven.

11 likes

Haha prachtig dit. Ik gun deze meneer wel zijn eigen segment op RTV Noord.

2 likes

Bald and Bankrupt is zo leuk! Echt een fantastische man

2 likes

Kurzgesagt: explaining things with optimistic nihilism

heel veel leuke filmpjes:

3 likes


Rustgevende vlogs


Biografieën

Geschiedenis van bedrijven
https://www.youtube.com/user/JennyENicholson
Films, boeken etc die leuk besproken worden. Mijn favo filmpje is die over Pandora. Duurt wel een uur
1 like

Simone Giertz :heart:

8 likes

Aah dit vind ik een fijn topic. Ik heb vaak dat ik een youtuber of bepaald filmpje wil delen maar om dan een topic binnen te vallen wat net een discussie heeft over een youtuber…

Op dit moment zijn mijn enige aanraders Roosmarijn koster en joey jaq maar vgm kennen jullie die al haha

2 likes