YouTube aanraders

WatchMojo voor van die top 10 lijstjes enzo.

Poppen attelier :heart:

3 likes

Leuk topic!!

Deze vind ik heel leuk, maakt korte en bondige filmpjes met heldere en soms grappige uitleg over o.a. wetenschappelijke dingen:

2 likes

Ik heb nu bijna alle video’s van Be Kind Rewind gekeken de afgelopen weken. Haar video’s zijn basically mini-essays over vrouwelijke Oscar winnaars, en hoewel dat klinkt als een vrij specifieke niche, vind ik het echt super interessant! De maakster heeft duidelijk een achtergrond in film studies en analyseert de winnaressen in de maatschappelijke context van hun tijd - het gaat (bijna) nooit alleen maar om de performances. Ik vind het ook echt ongelooflijk dat haar kanaal nog maar 60K abonnees heeft, want ze steekt er zoveel energie in!

4 likes
2 likes

Jij kunt vast Lammert Grofsmid ook wel waarderen!

3 likes

Ik was verdwaald op Youtube en kwam deze tegen. Vind het best leuk, met name hun ‘the victorian way’ afspeellijst. En de comments onder de video zijn ook leuk😂

8 likes

Dit is echt top. Ik zou zo graag bevriend zijn met Rinus na dit filmpje

2 likes

Jaaaaa. Deze is ook echt leuk hahaha met die oester

2 likes

Stel je Rinus voor op je (kring)verjaardag, gegarandeerd een groot feest. Tsjakkaaaa
Edit: hij is ook echt een typische volvo v70 babyboomer die op z’n 59e met pensioen ging en toch klaagt over zijn aow. Het leven <3

1 like

Emmy is ook heel leuk :heart: zij maakt videos over eten. Ze proeft gekke producten en probeert aparte recepten van vroeger enzo. De videos zijn vaak ook educatief.

6 likes

Ooooh ik keek vroeger altijd filmpjes dat ze snacks uit allerlei landen probeerde.

Zo’n fijne stem heeft ze ook. Ik ga even kijken.

3 likes

Wow, haar filmpjes heb ik al zo lang niet meer gekeken. Ik vond de filmpjes waarbij ze die rantsoenpakketten probeerde ook altijd leuk om te kijken.

3 likes

Jaa! Dat doet ze nog steeds :hugs:

1 like

Toch maar weer abonneren dan! :smiley:

1 like

Deze video :joy:

3 likes

JAAA!

De docu over het zelfmoordbos in Japan vind ik nog steeds een van de interessantste video’s/onderwerpen die ik gezien heb op Youtube. Doden Liegen Niet is niet van Youtube maar vind ik ook ontzettend interessant. Iemand nog aanraders op dat gebied?

1 like

Sam Bettens van K’s Choice legt zijn transitie vast op Youtube. Is nog niet genoemd volgens mij.

9 likes

Simone Giertz kijk ik graag!

1 like

Oke, hier wat kanalen die ik volg:

Ze een Australische illustrator en maakt studio vlogs, ook als je zelf niet creatief bent leuk om naar te kijken denk ik.

Een stel wat in een Mercedes Sprinter woont en rondreist.

Nog meer van life!

En dan volg ik nog wat kanalen van PCT thru-hikers: