YouTube aanraders

Jullie gaan nu allemaal denken dat ik gek ben, maar ik luisterde net dus naar een subliminal voor witte tanden (kwam door de video die jij deelde in een subliminal spiraal terecht) en ik voelde serieus m’n tanden soort van trekken en pijn doen? :joy::joy::sob: en toen las ik de reacties en bleek ik dus niet de enige te zijn.

1 like

Ja logisch toch. Je weet wat er zou moeten gebeuren dus onbewust focus je daarop. Als jij van tevoren niet wist wat voor filmpje dat zou zijn, had je nergens last van gehad.

1 like

Dit kijkt echt heerlijk weg.

5 likes

Ik ben alles van Tims Tent aan het terugkijken en vind het zo veel leuker dan al die vlogs die ik vaak uit automatisme kijk!

4 likes

Deze gast heeft een serie van 5 videos waarin hij in een rechte lijn door wales gaat. Ik vond het awesome.
3 likes

Niemand vind dit leuk denk ik behalve ik. Echt zieke editskills ook.

2 likes

Hahahaha ik vond dit echt heel leuk. Dat gevlochten jurkje was het hoogtepunt

1 like

Wat een heerlijke video haha!

1 like

Ik vond deze zo lief en leuk om naar te kijken. Ben een beetje verliefd op Mark, ook.
3 likes

Dit is één van m’n lievelings filmpjes. Zij kunnen echt zo goed dansen! Het is net een machine die groep.

Ik probeer al 7 jaar te twerken en m’n lichaam snapt die beweging nog steeds niet en zij doen gewoon een hele show vol met sicke moves :stuck_out_tongue:

5 likes

Heb je het nieuwste filmpje ook al gezien?

1 like

Ja! Ze dansen gewoon op Bizzey. Echt HOE DAN?! Haha.

3 likes

Wauwww die op bizzey begint is echt crazy. Ben helemaal verzeilt geraakt in alle filmpjes waar hun dansen :heart_eyes:

8 likes

Wow die dansfilmpjes :scream::scream:
Ik heb zelf een tijdje in zo’n team gedanst en ook wat wedstrijden gedaan maar het is zo intens moeilijk om al die details (hoe hoog je je arm precies moet houden, wie welk stukje net anders doet etc) goed te krijgen, niet normaal goed dit :heart_eyes: En die bizar snelle bewegingen ook, echt insane

7 likes

Dit kanaal! Ik kwam dit filmpje tegen bij mijn aanbevelingen en ik ben verliefd :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Wat een zaaalige opruimvideo en een tof huis. Alles nog in originele staat, maar de opa van die gast was best wel een hoarder. Je moet even door de super Amerikaanse cringe intro heen, daarna wordt t best een aardige jongen.

4 likes
2 likes
3 likes

Voor iedereen die niet naar Cats wil gaan, maar wel wil weten hoe de film is
2 likes

Naaaah hahahaha m’n vriend kijkt filmpjes van deze gast en ik ga stuk om zijn intro telkens, die stomme draai en geklap in z’n handjes. Wat een idioot.

2 likes